HAG Modelleisenbahnen AG in turbulenta??

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Eu propun sa nu mutati nimic ca tot se discuta amestecat si ar trebui despartit subiectul in mult mai multe "subsubiecte":

-HAG si valea - ceva de genul "valea si parcarea" sau "valea ca vine alt producator";
-batutul cuielor cu locomotiva HAG sau ciocanul - atentie in primul rand in ce parte este floarea ca sa nu cautati prea mult peretele;
-materiale ecologice sau nu (metal, nemetal/plastic);
-acordarea primului ajutor cu accentuarea procedeului de respiratie gura la gura in cazul in care un model iti cade pe picior;
-evitarea deraierilor de pe macheta la viteze mari - ar trebui ceva mai explicit deoarece chestia cu parapetul din plastic nu este viabila caci se poate zgaria locomotoiva si vagoanele si tot asa;
-etc, adica sigur mai sunt subiecte neatinse ce isi asteapta randul in cadrul "vorbirii" de mai sus si am zis sa las placerea altui coleg de forum sa le mentioneze pe cele ce "se ezista" si pe cele ce "nu se ezista"

Cum o fi, cum nu o fi, iote ca, deja, adica pana acuma, sunt 3 (trei) pagini de pareri si opinii iar intrebarea mea este

Ce invatam noi de aic?

:cafea:
 
....ca trebuie sa purtam incaltari cu protectie de otel la varfuri si armura grea+coif in eventualitatea unei decolari/aterizari pe degete/picioare sau soc mortal-frontal contra celui ce are superideea de a se pune in fata unui HAG :p

de povestea cu drobul de sare ati auzit? ....daca nu vreti sa intelegeti ce vreau sa spun,am sa va explic....cumparati-va material rulant din metal ca nu sunteti modelisti,ci cascadori cu locomotive in miniatura :evil:

plastic sau metal...detaliile conteaza foarte mult,precum si calitatea finisajului.
 
Hmmm.....nu cred ca cineva a fost aici jignit ......eu am vazut totul mai mult ca o gluma (si asa viata de toate zilele este destul de aspra.....putina gluma nu strica :D ).
 
Parca era vorba despre faptul ca HAG ar da faliment.
Nu stiu nimic despre asta, si mi-ar parea rau sa fie asa.

Pe de alta parte, ceea ce am inteles eu, citind printre rinduri, este ca:
bine ca HAG da faliment pentru ca produce modele de c...t, care nu-si merita banii, sunt altele la fel de bune pe piata, la preturi mult mai bune.

Eu sunt fan Maklin si aprox. 70% din modelele care le am sunt Marklin.

Am insa 2 locomotive si 15-20 vagoane HAG si pot sa afirm foarte clar ca sunt printre favoritele mele. Iarasi pot sa spun clar ca ar fi pacat daca HAG ar da faliment, dar la fel de sigur sunt ca va fi un cumparator pentru firma si modelele produse de ei nu vor disparea. Indiferent ce cred si spun "specialistii" de pe acest forum, HAG este un nume respectat in lumea producatorilor, modelele produse de ei fiind unanim recunoscute ca fiind de foarte buna calitate.

Mai pe la inceputul topicului se vorbea despre violenta in limbaj, o pagina mai incolo aceeasi persona vorbea ca mai bine ar muri decit sa-si ia Dacia, fara sa se gindeasca la milioanele de proprietari Dacia si care sunt OK cu alegerea lor. (asta doar ca sa dau un exemplu, sunt mai multe).

Daca as incheia cu un proverb despre ciinele care moare de grija drumului lung, as fi acuzat din nou de violenta in limbaj, asa ca mai bine nu o fac.

Sper ca si in viitor sa pot achizitiona locomotive si vagoane HAG la aceeasi calitate la care HAG si-a "rasfatat" sutele de mii de fanii in ultimii ani.

Adrian