CONCURS 2008, LDM12 Malaxa

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

LDH

Well-Known Member
Trenulist
3 Septembrie 2016
6.938
5
Bucuresti
modelism-feroviar.blogspot.com
WEBSITE
http://modelism-feroviar.blogspot.com/
LOCATION
Bucuresti
Incercand sa impulsionam modelismului feroviar din Romania, pasiunea pentru aceasta ramura a modelismului precum si constructia de modele romanesti ne-am gandit (organizatori si sponsori) ca ar fi de bun augur un concurs.

De la idee la punerea in practica drumul nu este lung asa ca jumatate din el l-am facut noi venind in intampinarea voastra cu aceasta propunere.

Cealalalta jumatate, cea mai importanta, depinde de voi, voi cei ce veti participa la acest concurs, voi cei ce dand dovada de indemanare veti incerca sa puneti in practica si sa realizati efectiv un model functional al locomotivei diesel mecanice LDM12 Malaxa.

Detalii legate de acest concurs gasiti AICI

Nu este obligatoriu sa castigati, nu este o conditie, important este sa participati.
 
buna LDH,

foarte laudabila initiativa si o salut cu respect!

acum o intrebare: dupa cum ma cunosti, am multe conversii si scratch-uri CFR la activ si o asemenea 95 00xx-x m-ar tenta si pe mine, insa, evident, la scara mea... adica N, 1/160...

as putea participa la concurs sau as fi "hors sujet"? :)
 
multumesc pentru urari, Dorel!

intrucat voi folosi o metoda de constructie "avansata" voi vectoriza planurile voastre... insa deja am spus prea mult! ;)

partea buna este ca, daca metoda functioneaza, ar putea iesi un kit din asta... insa suntem inca departe, asa ca nu are rost sa visez...
 
buna baieti,

@Dorel, inscrierea oficiala soseste si ea si DA, as fi foarte interesat de un .dwg intrucat de la acesta pleaca toata treaba ;)
 
Nu este obligatoriu si nu exista nicio restrictie in privinta materialelor si a tehnologiei folosite.
Evident ca modelele facute manual in proportie ce tinde spre 100% vor fi apreciate in plus.
Exceptie fac rotile, motorul, reductorul, tampoanele etc.

Rotile, daca reusim, o sa le punem noi la dispozitie pentru scara 1:87 H0

Daca faci luminile functionale este un plus


p.s.Te inscrii? :wink:
 
LDH, daca tot a venit vorba, poate dam si ceva informatii si despre aceste lumini ca sa evitati atrocitati cu lumini bicolore xenon/rosu, cand biata masina a avut doar lumini albe-pal, aprinse permanent indiferent de directia de mers.

Daca cineva vrea sa-i faca "iluminare interioara" trebuie spus ca locomotiva avea pentru asa ceva doar o plafoniera care raspandea o lumina alb-galbui.

later edit: desenele tale (excelente de altfel) arata masina asa cum era dupa 1955. Pentru cineva interesat de o perioada mai veche, mai trebuie schimbate cateva mici detalii de inmatriculare si trebuie sa dispara capota suplimentara de pe compartimentul motor, care nu exista la primele serii.
 
Sigur ca spunem

Luat cu raspunsul pentru LE1500KW am omis asta.

Farurile locomotivei sunt prevazute cu dispozitive simple, inele de sarma, in care se introduceau discuri de sticla rosii, daca era la sfarsit de convoi, sau albastre cand era la serviciul de manevra.

In rest asa cum ai spus.

Legat de plafoniera si ce se mai vede intr-o sectiune il rog pe NapierDeltic sa ne ajute.

p.s.Daca mai exista prin sertarele tale poze cu LDM te rog sa ne ajuti cu documentatia.

Am dat link spre railway la subiectul cu clasa 20 (95) si pe un sit cu poze.
Sun putine.

Multumesc
 

colectia Valentin Ivanescu -Buzias

in poza de mai sus 001 in Timisoara. Cum sunt pasionati din orasul amintit si cum 001 este la manevra zilnic, poate ne ajuta cu mai multe imagini.
 
Salut Catalin!

Si multumesc pentru documentatiile puse la dispozitie pe forum. Tocmai ma delectez cu 142 000....

Am o sectiune a LDM prezentata in "Locomotive diesel - constructia, calculul si reparatia " ed. 1963, si presupun ca e o prelucrare dupa desenele de uzina si ne arata configuratia originala (cu unele semne de intrebare pe care le poti lamuri -esapamentul e figurat pana sus pe capota cabinei?)

Prin aceasta sectiune cred ca le raspund, macar si partial, celor interesati, cu privire la interiorul cabinei.
 
LDH,

masina are stergator doar pe postul mecanicului (dreapta), atat geamul din fata cat si cel din spatele lui.





Napier,

95.001, pentru ca despre asta vorbim acum, NU are esapamentul pe langa cabina. Gura de evacuare este pe capota motorului, spre farul central, toba si intreg racordul are pozitia pe care o vezi.

Imaginea de mai jos te lamureste suficient:



Mai jos una din primele LDM-uri, in curtea uzinei Malaxa (poza este din lucrarea " Un deceniu de realizari CFR 1930-1940"). Se vede clar pe capota motorului gura esapamentul. Aceasta este varianta initiala a locomotivei, asa cum arata inainte devopsire si inmatriculare. Locomotiva din imagine nu este insa finalizata.