Editia limitata 2008 garnitura Fleischmann - K.Bay.Sts.B

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Horia_Radulescu a spus:
am ramas dator cu un raspuns, a existat O SINGURA PtL2/3, prima Pt2/3 se numea asa... voi gasi poza cu ea, o am intr-o carte mai veche! ;)

Chiar sunt curios...daca intr-adevar a existat, pentru ca in cartile pe care le detin (vechi si-ale mele) nu exista aceasta informatie...

Astept cu interes aceea poza.
 
Revin...
Sa nu confunzi cu PtL 3/3 care au fost 2 la numar...produse de Krauss in 1889 (numar de inmatriculare 1875 si 1876) in DRG (BR98.7691 si BR98.7692).

Sper sa elucidam misterul :roll:
 
si daca e sa o luam dupa initiale...

P - Personen
T - Tenderlok
L - Localbahn

ar insemna ca bavarezii au pus prima Pt 2/3 (PtL 2/3) pe o linie Locala .....????
 
Am gasit aceasta fotografie a garniturii aparute in 2004 la H0 care, cred eu, ne lamureste. Dar doar pe jumatate...

Pe placa, in partea de jos, se vede cat se poate de clar Landshut.

Acum, pe aceeasi placa, in partea de sus, cu caractere mai mici, este trecut un alt oras care, la prima vedere, pare sa fie München dar parca ultima litera ar fi 's' si nu 'n'. Si inca ceva: in limba germana este München sau Munich?
 
Bavarezii pe limba lor spun "MĂźnchen", "Munich" este exclusiv varianta "de export"!

Cred ca fotografia ta ne lamureste definitiv, garnitura respectiva "batea" drumul MĂźnchen-Landshut.

Prin stradania prietenului nostru timisorean Dan care ne-a subliniat traseele secundare mentionate si ne-a pus la dispozitie harta aferenta, putem identifica usor acum drumul pe harta Bavariei de sud, este vorba practic de un traseu aproape linear (pe harta) care porneste de la MĂźnchen si o ia drept spre nord-est prin Freising. Garnitura respectiva pleaca deci din capitala bavareza si merge pana la acea cabana de tara care va fi dat candva, cu multe secole in urma, numele orasului Landshut.

Ramane acum doar sa studiem cu ajutorul Google Earth traseul respectiv incercand sa identificam o gara sau o zona interesanta, care sa merite sa fie modelata pe o diorama...
 
victorian a spus:
Bavarezii pe limba lor spun "MĂźnchen", "Munich" este exclusiv varianta "de export"!

Prin Franta am auzit odata si "Monaco de Bavaria" ,dar poate ne lamureste Horia.... :mrgreen:
Frumoasa garnitura acea Fleischmann ......Epoca I are ceva aparte :aplauze:
 
Am fost zilele trecute la o expozitie si am vazut pe viu garnitura la scara H0 (chiar ruland pe o diorama bavareza). Se confirma MĂźnchen - Landshut.
 
Excelenta informatie, merci mult Felippe!

Sincer, abia astept sa vad cum ruleaza garnitura bavareza Fleischmann, mai ales ca am deja in colectie aceeasi locomotiva BR 70 in epoca a II-a si stiu ca este un model extrem de reusit avand calitati dinamice deosebit de fine.

Sunt in mod particular interesat de felul cum vor rezolva baietii de la Fleischmann urmatoarea problema: In epoca a II-a locomotiva BR 70 are luminile fata/spate realizate cu LED-uri warm-white imitand farurile electrice, si este foarte interesant sa vad cum, chiar si pe analogic, aceste lumini se aprind la stralucirea maxima INAINTE ca locomotiva sa porneasca de le loc.

In epoca I-a ar trebui insa sa renunte la acele LED-uri warm-white si sa le inlocuiasca cu ceva mai portocaliu, imitand felinarele potrivite epocii. Sunt curios cum si DACA vor realiza lucrul acesta!

Citeste si continuarea despre seturi exclusive K.Bay.Sts.B la "Epoca I":

http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1180&start=195