Fleischmann in Romania

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
inca ceva...

modelul Mtx de 18.4 si 18.5 e din 1999, cel "nou" Arnold din 1989-90 si in prima faza avea si generator de fum... :)
 
Ai dreptate Horia, am inversat modelele! :oops:

Modelul Arnold este cel mai vechi, dar productia lui a fost reluata de curand si cel putin dupa cum am vazut pana acum, acest model asa cum a fost scos in prima faza este singura locomotiva la scara N prevazuta cu generator de fum.

Modelul Minitrix in schimb este recent, cu detalii excelente si prevazut cu motor Faulhaber. Imi voi permite sa modific postul, ca sa nu induc in eroare in mod nedorit si alti modelisti dupa mine.

Fiindca tot veni vorba, dintre aceste doua modele, pe care l-ai alege ca fiind mai aproape de prototipul real, dar totodata sa fie un model reusit, cu bune calitati dinamice?
 
schimba, Dorin, insa lasa si o urma de la ce-a fost sa inteleaga si cititorii mesajului ce fusese acolo! :)


cred ca as ezita intre un Mtx recent si un Arnold vechi, din seria a 2-a, de prin 1995... depinde si de pret! :D
 
victorian a spus:
Dar aici intervine managementul bun de la Maerklin, care tine "sus" calitatea!
:D :D :D Fara cuvinte ......
Horia,ai citit ultimele stiri cu Märklin ???Au fost dati afara oameni in functii inalte din constructie,finante etc deoarece au avut indrazneala sa vorbeasca despre problema de calitate la Märklin (vezi Zinkpest la Märklin).Din pacate nu stiu cum se traduce in rom. dar este o problema de calitete la aliajele folosite de Märklin.Locomotiva se destrama pur si simplu in praf .. :(
 
da, am auzit...

Trix avea problema asta prin 90-91, eu am o 03.0-2 care facuse "bube" pe tender... aliaj prost care devine casant in timp... si se strica de la sine!

culmea e ca aia dati afara nu prea ai cu ce sa-i inlocuiesti... nu mai stiu pe ce forum (parca la Ismael) scria ca au adus ingineri din India si Pakistan acu, pe aceeasi bani...

adevarul e ca managerii de produs cu conceptia isi fac treaba bine, dupa aceea vin aia de la executie si o dau in bara... si cei de la vanzari si mai ales service se iau cu mainile pe cap!

am pastrat si acu' mailul de la reparaturen.trix.de cu "reveniti prin februarie cand gasim piesele" :D
 
adevarul este altul veti constata cu toti ca acum cu noua tehnolgie existenta pe plan mondial veti vedea peste putin timp foarte multe modele bine facute,modele care se vor apropia din ce in ce mai mult de realitate,sunt in prezent firme care deja au inceput sa produca produse foarte bune.
e adevarat ca si preturile sunt pe masura dar nu mai e mult si o sa vedem schimbari majore in domeniul acesta.
Am fost si anul trecut la nuremberg si anul acesta deja am vazut multe schimbari in bine fiti siguri ca vor si pe piata foarte curind.
 
Salut,
Da, este clar,cu tehnologia de azi se pot construi modele fromoase.Nimeni nu a negat asta :mrgreen: ,dar problema la ora actuala este in politica producatorilor ,de a scadea costurile (pentru a maxima venitul),dar aceasta se dovedeste in multe locuri a nu fi chiar bine.
 
mai baieti, hai sa nu divagam ca nu suntem la SWR3 la comentariul politic si nici cand se fac transmisiuni simultane la Bundesliga II ! :)

nici cu modelele de top nu stam prea bine atata timp cat LSModels i-a "ingropat de vii" pe Robert Doll cu RailTop, ACME si Alphatrain... insa asta e chiar alta mancare de peste! :D

la ce ne foloseste un vagon telescop Maerklin cu actionare digitala, sau un B4um-53 Roco cu usi care se deschid dupa cum vrea decodorul, pantografe cu actionare cu motoare lineare si alte jucarii (chiar asa, va mai amintiti de usa mea pe N?... sssssst!) daca un amarat de Bm O/B de 17 Euro este montat stramb de o mana platita prost si nu-i face nici pe aceia? :(
 
Intr-adevar tehnologiile moderne aduc un plus de calitate (vizibil de altfel si la micuta BR 70, ultima noutate de la Fleischmann de anul acesta), insa ce folos, daca in timpul asta producatorii incep sa nu mai faca nimic la scara N pentru epocile I-a si a II-a pentru ca, asa cum a spus si Horia, epocile mici "nu se vand" :(

Deci calitatea modelelor noi creste, insa paleta de oferte, in mod paradoxal, se micsoreaza...
 
Horia_Radulescu a spus:
nici cu modelele de top nu stam prea bine atata timp cat LSModels i-a "ingropat de vii" pe Robert Doll cu RailTop, ACME si Alphatrain... insa asta e chiar alta mancare de peste! :D

Salut.Scuza-ma Horia la ce te referi.Chiar ma intereseaza argumentul.
 
buna sorin,

pe scurt, dupa mai multi ani de colaborare intre Alpatrains (GR), LSModels (B), ACME (I) si RailTop adica Robert Doll (CH), chinezii de la Modern Gala si Sandakan, producatorii modelelor, au refuzat sa mai livreze altora decat LSModels, avand un contract de exclusivitate tacit... si Alphatrains a inchĂ­s iar Robert Doll si ACME isi cauta fabrica...
 
Se pot continua discutiile legate de Fleischmann in Romania.