Revista - trenuletul electric - Eaglemoss

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Ma rog, fiind incepator in asa ceva m-am prins tarziu.
Vagoanele sunt prea usoare, cupla locomotivei nu simte practic nimic si la curbe nu se roteste prin urmare vagonul este impins de pe sine.
Am inserat insa un vagon de marfa tot de la Piko (boghiuri cu 2 axe) iar cupla acestuia reactioneaza mai bine si nu mai deraiaza.
 
Da, intr-adevar, cam usoare si cu rotile de plastic.
Mai demult, am incercat cateva variante de lestare a vagoanelor. Cu baterii AAA bagate in vagon, suruburi etc...
Cele mai bune rezultate le-am obtinut schimband rotile, punand metalice... dezavantajul ca nu merita investitia pentru asemenea vagoane.

Rezultate bune am obtinut mult mai ieftin, prin lestarea boghiurilor. Dedesubt, intre osii exista un spatiu circular, probabil ca pentru asa ceva a fost si lasat. Acolo, am lipit niste pastile de plumb (sigilii) ... nu ma intrebati ce greutate au, ca nu stiu sa spun. Am cumparat din astea, masurandu-le cu sublerul, sa se potriveasca acolo.
Astfel, comportamentul vagoanelor a fost acelasi ca si in cazul osiilor metalice. Fara deraieri, fara balans, treceri peste macazuri foarte bune.

Cam asta a fost.
 
Salut! Da, am folosit doar sinele din revista deoarece celelalte sine roco si piko imi sunt pe cealalta diorama a mea, care este mult mai mare. Deci am folosit sinele din revista, prima data am montat circuitul fara sa fixez sinele iar apoi a urmat fixarea si vopsirea cu nuanta de rugina dupa care le-am curatat. Cum am zis garniturile se comporta ft ok pe circuit.
 
Locomotivele M62 furnizate de Eaglemoss nu se fac de ras ca nivel de detaliere.
Au NEM pocket ceea ce permite schimbarea cuplelor.
Tampoanele neconforme pot fi inlocuite, de exemplu, cu tampoane PIKO.
Luminile sunt pe baza de bec, directionale, fara lumini rosii precum modelele de la PIKO sau Roco.
Nu are interfata digitala si nici mecanism de cuplare apropiata.
Motorul nu are volanta si antreneaza prin cardan ambele boghiuri.
Mai jos o comparatie cu BR120 de la Roco:
1.jpg 3.jpg2.jpg
 
Dupa digitalizare mersul locomotivelor era foarte haotic la viteze mici: plecau incet apoi, parca scapând angranajul o luau la sănătoasa apoi iar încet... Citind vechi postări de pe forum am aflat ca motoarele cu trei poli in combinatie cu ESU in configuratia default dau comportamente de genul celui descris. Dupa aplicarea in CV49 a valorii 2 (dezactivare control sarcina+ scaderea frecventei pe motor) totul a devenit ok. Zgomotul a ramas sus... la un pret foarte jos...

Rulare ST44, Rulare M62

Ca o observatie finala: buzunarul cuplei este turnat impreuna cu piesa inferioara a boghiului, astfel ca in curbe se misca impreuna cu acesta. Solutia asta simplista face totusi ca la utilizarea cuplelor Roco locomotiva sa stea mai aproape de vagonul tractat fara sa-l arunce de pe linie. Testat cu cele doua Eaglemos si vagoane CFR lungi pe R1 ! Lucrul acesta nu a mers ok cu 060EA AF nici macar pe R2 (bine, EA AF nu merge pe R1). Pretul platit la locomotivele Eaglemoss: decuparea mai mare a plugului.
 
Ultima editare: