Revista - trenuletul electric - Eaglemoss

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Nu neaparat piesele care le primesti au instructiuni de montaj chiar in numarul revistei cu care au venit. Cauta intr-una din revistele urmatoare (parca am vazut ceva).
In fond nu trebuie mare inginerie la lipit doua coli de hartie pe o placa.
 
Andu a spus:
A sosit. Nu se plateste transportul.

https://s14.postimg.org/4fiqknnsx/IMG_4157.jpg

https://s18.postimg.org/s468jpwsp/IMG_4158.jpg

https://s15.postimg.org/9hy9xet8r/IMG_4159.jpg

https://s11.postimg.org/tuvf0zx6b/IMG_4160.jpg

https://s14.postimg.org/uw7vgw0kh/IMG_4161.jpg

https://s22.postimg.org/xuxtupv1d/IMG_4162.jpg

Are 430 grame.

Salut,

Cu ce a sosit? Posta Romana?
 
Andu a spus:
Un curier de care n-am auzit niciodata.

Aparent si la mine a sosit, cu GLS. Aparent, deoarece GLS nu m-a contactat vreodata, n-a lasat nicio instiintare la usa, practic am aflat ca "a sosit" atunci cand am primit un email de la Eaglemoss, cum ca adresa e incorecta si coletul s-a intors la ei.

Acum sa vedem ce se intampla in continuare. Tinand cont ca nu mi-am schimbat obiceiul de a merge la servici de luni pana vineri, sunt curios de cate ori o sa mai "soseasca" pana ma va contacta cineva inainte de retur.

Oricum, foarte greoaie comunicarea cu Eaglemoss...
 
Am si eu o intrebare pentru cei care au primit deja locomotiva din colectie si care au avut curiozitatea sa priveasca putin inauntrul ei...
S-ar preta la digitalizare?
 
http://nacekomie.ru/forum/viewtopic.php?f=176&t=19621&start=600
Vezi in linkul de mai sus cum arata "despuiata".In principiu orice locomotiva se poate trece pe sistem digital.
 
Va salut! Stie cineva daca in aceasta colectie se va putea achizitiona si cealalta locomotiva diesel, mi se pare ca e vorba de o Ludmilla? In colectia din Rusia s-a dat ca eu nu am gasit informatii. Poate ma puteti ajuta.Respect
 
Că va fi încă o locomotivă, asta e destul de sigur, date fiind indiciile:
- în pozele de pe site apar 2 garnituri de tren
- pe site scrie "[...] toate sistemele de comandă pentru deplasarea simultană a celor două trenuri."
- cu revista vin atât vagoane de călători cât și de marfă deci normal ar fi să faci două garnituri

Că va fi o Ludmilla, e posibil, dat fiind că toate piesele din revistă par a fi identice cu cele difuzate în varianta rusească a revistei (într-un număr au greșit și au trimis decal-uri pentru gară în rusă iar apoi au trimis altele în românește într-un număr ulterior). Rușii se pare că au primit o Ludmilla, daca te uiți în video-ul de prezentare, o vezi la minutul 0:45 https://www.youtube.com/watch?v=nZiB8G6lU3Q

Eu am scris către Burda referitor la asta dar răspunsul lor standard e că ei fac doar distribuție la chioșcuri, nu se ocupă cu producerea/editarea revistei. Contact pt. România de la Eaglemoss nu am găsit.
 
Multumesc. Si eu am sunat la Burda si doamna mi-a spus ca si ea stie ca va mai fi o locomotiva dar ca prima data trebuie finalizata onorarea comenzilor cu prima loco. Dupa cele studiate si eu cred ca va fi o Ludmilla. Apoi un alt aspect interesant este ca in colectie sunt prezentate 3 vagoane de marfa: o cisterna pe care am primit-o, o gondola maro care va veni cu numerele 60-61 daca nu ma insel si o gondola albastra. Insa cea albastra nu apare la reviste. M-am uitat pana la nr. 100. Poate se va putea comanda cu loco impreuna ca spunea ceva la un moment dat.
 
Am primit o informare oficiala de la Eaglemoss cu privire la a doua locomotiva. Ei bine, aceasta nu va exista. De asemenea, cele "6 vagoane interschimbabile" dupa cum se face reclama pe site-ul lor sunt doar 5: 3 de calatori si 2 de marfa.
 
Evident ca nu va exista. Daca ar fi fost sa fie, era mare tam-tam de ceva timp si precomanda si tot iuresul care a fost cu prima.
Acum, cand mai sunt... vreo 7 numere si se incheie colectia, nu mai are ce sa fie.

Apropo... numarul care ar fi trebuit sa apara saptamana asta... 94, nu a aparut.
 
Eaglemoss a dovedit de mai multe ori cu alte colectii ca nu e o editura foarte serioasa.
Vagoane de marfa mai calitative se gasesc la aceeasi bani (25-30 lei) pe site-urile de licitatii asa ca mare paguba nu este.
Cat despre cele de calatori sunt convins ca majoritatea au cumparat primul numar in cel putin 3-4 exemplare. Eu asa am facut, fiind pacat sa ratez o asa o oferta. Facand insa un calcul mi-am dat seama ca sunt bani irositi, mai bine pui cate 25 de lei la banca si cand se termina colectia iti iei un start-set, o diorama, niste elemente de decor si iese muuult mai frumos.
 
Am testat mai multe vagoane de pasageri din aceasta colectie (primul numar, toate noi) pe un circuit cu sine Piko si o locomotiva BR 182 de la Piko si nu reusesc sa fac nici macar un sfert de cerc fara sa deraieze vagoanele, asta la viteza medie. Deraiaza peste orice macaz (drept sau curb).
Ati reusit sa le faceti sa mearga? Ciudat e ca cu o BR80 veche de la Piko (cam lenesa :D ) nu au aceasta problema. Posibil sa fie de la cuple?
BR98_overview.jpg

PS. Imaginea nu imi apartine.
 
Salut! Eu am tot circuitul montat si fixat si nu am probleme, mai putin la un macaz unde un vagon gondola are tendinta sa deraieze cu toate ca are balast. In rest vagoanele si toate tipurile de locomotive ruleaza ft ok.