Insolventa la Gebr. Fleischmann GmbH & Co. KG

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

sesamcave

Well-Known Member
Trenulist
1 Aprilie 2016
848
153
Brexit country.
LOCATION
Brexit country.
Gata , s-a terminat ca si entitate de sine statatoare....dupa o traditie de peste 100 ani, globalizarea / mondializarea / prostul management si....lacomia si-au spus cuvantul .
Fleischmann e in insolventa !
Bine, cica cei de la Modelleinsenbahn " le stau alaturi / in spate " :)....ca un ghimpe ....ce aluzie fina !...cititi textul....

Atata timp cat TOTI producatorii scumpesc trenuletele/ accesoriile an de an, zic eu FARA un fundament real...atunci le urez tuturor
"Insolventa placuta " !

....pentru toate celelalte exista Mastercard si Ebay cu "neuer" und "gebrauchtmodelle " !

Auf wiedersehen !


Wichtige_Information_zur_Firma_Fleischm_Page_1 by sesamcave, on Flickr

Marius.
 
Si eu am ......ajuns tarziu acasa..... citesc despre falimentul....... unei firme pe care o resptectam..., wtf, sa speram ca viata merge ianinte.

Pentru faptul ca personal nu mi-am mai permis achizitii din 2008 n-a juisat nimeni pe-aici. nici Macar eu
 
Salutare! Procedura de insolventa nu inseamna ca firma a intrat in faliment si dispare fizic, juridic, etc. Firma Faller a solicitat acum cativa ani procedura de insolventa la tribunal, printr-o maniera inteligenta de administrare a reusit sa depaseasca momentul si in prezent a iesit din insolventa. Deci insolventa nu inseamna faliment.
Asta nu insemna ca Fleischmann cat si Roco nu au atins un plafon de preturi prohibitiv si in aceasta situatie holdingul va inregistra probleme dupa probleme.
 
preţuri exagerat de mari pentru nişte jucă’rii de plastic.
Dac㒠înţeleg bine ei plă’tesc pensie la 600 de pensionari cu 33 de angajaţi. Aşa o fi la ei? Compania la care ai lucrat îţi plă’teşte pensia sau e doar vră’jeală’?
Eu nu am mai cumpă’rat modele de cel puţin 3 ani. Mi le fac singur :D

Mi-am fă’cut la imprimant㒠7 modele româneşti.
Acum lucrez la proiectarea angrenajelor şi boghiurilor şi dac㒠îmi ies cum trebuie
nu voi mai da bani decât pentru motoraşe şi decodoare.
 
@ionut 07,

Oamenii spun clar in mesaj, negru pe alb :
Asa cum stau acum, stau foarte foarte prost !!!!
Daca produsele lor s-ar fi vandut bine, atunci NU ar fi avut problema asta.

DAR, lipsa de perspectiva, de adaptare la zilele noastre si la cele ce vin, la faptul ca publicul pentru trenulete este din ce in ce mai putin si mai putin receptiv la ele ( trenuletele)....pai la mine tot faliment inseamna.
Atata timp cat toti producatorii scumpesc ACELEASI trenulete de la an la an, fara vreun temei, apoi....isi merita soarta.

Practic Fleischmann acum are nevoie de o umbrela protectoare si incapatoare care sa-i asigure continuitate la cash flow.

Faza e ca segmentul acesta de piata NU isi va mai reveni vreodata...timpurile s-au schimbat, prea putini oameni / tineri mai aleg sa se joace cu trenuletul.

Eh...asta e ultima zvacnire a uriasului inaintea linistii eterne !!!
Viata isi urmeaza ciclul normal !
Marius.

PS:

Sunt curios cat ii va mai putea tine in spate Raiffeisen ( aka Modelleisenbahn ) pe Roco und Fleischmann :D .
 
Problema e cati dintre cei intre 8-30 ani sunt pasionati de modelism cel putin in Romania.

Acum este cum zice si Cornel industria se reinventeaza si modelistul poate sa isi produca proiecteze, copieze modelul de la 0 pana la final.
 
Ati vazut reclama de la farmacia "Dorna " daca nu ma insel, cu pustilul campion la tenis de masa, de camp si altele? Si cand i s-a dat paleta in mana intreba de unde sa deschide? Asa am ajuns, dam unui copil mai bine o tableta ca are o multime dde jocuri si nu se plictiseste, pe cand la un trenulet set e un oval si dupa 10 ture gata vrea altceva. Personal cunosc 3 cazuri in care parintii au cumparat cadou copilului set de trenulete si tot la tableta ii este mintea si trenuletul sta in cutie pe dulap cu praf pe ea. Ne indreptam catre realitatea virtuala cu pasi repezi, in plus nivelul de trai s-a blocat undeva pe la 2008-2009, iar preturile cresc incontinu....
 
Firmele ce fac aceste trenuleţe ar trebui s㒠fie mai realiste, c㒠pân㒠la urm㒠sunt nişte jucă’rii de plastic nu nave spaţiale. Care sunt motivele pentru care cineva ar cumpă’ra aşa ceva?
Sunt 2 motive: s㒠se joace sau de colecţie.
în ambele cazuri preţurile sunt prea mari.

Dar, dac㒠ar produce aceste locomotive sub form㒠de kit-uri, cum fac cei de la Revell, Italeri, etc, care s㒠necesite asamblare, finisare, vopsire, atracţia ar fi mai mare, iar preţurile ar trebui s㒠fie mai mici decât jumă’tatea din valoarea actuală’.

Nu ţine decât de viziune. Dar ei sunt vorbiţi între ei şi ţin acele preţuri acolo sus.
 
Din cate stiu aceste produse nu sunt recomandate copiilor sub 15 ani,deci nu sunt niste jucarii simple.Este un hobby in care iti pui imaginatia la bataie.Dam la oparte acele start seturi ieftine de 100 euro ( aici nu vorbim despre ROMANIA)Tehnologia este foarte avansata si se cauta cat mai mult sa atraga acei modelisti care pun suflet.Intradevar preturile au luat-o in sus ,dar in 2002 preturi la locomotivele produse de FLEISCHMANN erau de 150-200 de marci si aici este un alt aspect de cand s-a trecut de la moneda germana la moneda EURO ( 150-250 euro).Tot aici putem vorbi de gama diversificata FLEISCHMANN (acum 15-20 ani erau acelasi produse in calatog timp de 4-5 ani).
 
cornellTT a zis :
Nu ţine decât de viziune. Dar ei sunt vorbiţi între ei şi ţin acele preţuri acolo sus.

Suntem pe aceeasi lungime de unda !

Asa cum am mai zis si in alt post scris pe FB, ceilalti producatori ar trebui sa se uite si la "micul miracol " PIKO !

Este inca o companie privata ( pana cand oare asta ? ),dar plateste un pret pentru independenta ei .

Cu toate ca si-au mutat cu totul productia in China, zic ei din motive de costuri ( ating imediat si problema asta ! ), au pierdut pe partea de ...credibilitate.

Adica: daca iei azi un vagon / locomotiva Piko , cand il vinzi peste o luna / 2 luni / 1 an, acelui obiect ii va cadea instant valoarea la cel putin 40-50 % din pret ( cu mici exceptii, vezi locomotiva BR 94 Piko ori alte cateva unde caderea nu e asa de ....brusca :D )

Ei bine, altfel sta treaba in cazul vagoanele / locomotivelor Fleischmann ori a celor produse de Roco pana in 2005 ( adica pana la primul faliment ).

Foarte multe asemenea artefacte ori isi pastreaza pretul initial, ori...chiar si-l cresc.

Si mai e un aspect , foarte important in lumea de orice fel ( nu numai modelistico-feroviara ): INCREDEREA !!!

Cand spuneai ca "ti-ai cumparat un Fleischmann / Roco pre 2005 era ", apoi stii sigur ca ai facut o afacere buna, ca producatorul ti-a vandut DIN START un produs fara defecte ascunse si ca acel produs este TIP TOP , ceva in genul anticei "strangeri de mana " !!!

Astazi , din pacate, dictonul acesta nu prea se mai poate aplica....calitatea si la Roco si la Fleischmann sub domnia Modelleisenbahn este in picaj ( ...nu in Picard :D ).

Sper sa intelegeti ce am vrut a scrie in mica mea analiza !

Marius.

PS:
@ SKLAUS,

Chiar daca sunt recomandate trenuletele dupa o anumita varsta, adultul poate sa-i supravegheze.
Totusi, in OUR Times, adultul...nu mai are timp nici macar pentru el, daramite pentru copii lui....si uite asa....indirect, sufera si producatorii de trenulete 8) .

Iar despre preturi, ce sa mai spun: cam toti producatorii astazi au uitat ca trenuletele sunt facute pentru a TE JUCA si pentru a TE DESTINDE !!!!
Credcand preturile la infinit ( si nejustificat ..ca nu am vazut vreo CRIZA a plasticului :evil: :D )...practic isi indeparteaza principalii clienti : COPII !!!....parintii fiind doar o interfata in tot acest sistem.

Asa a fost in toti anii pana sa inceapa nebunia ...GLOBALIZARII si a goanei dupa PROFITUL obtinut oricum si cat mai mult cu putinta !!!

Legat de profit , acesta exista si daca produsele ar ramane MADE IN GERMANY !

Faza e ca EI, toti acesti producatori ( si ma refer la general acum ) care si-au mutat productia in China ori altundeva, vor 90 % profit si nu ii mai intereseaza de restul lucrurilor !

Sansa noastra si ghinionul lor este ca NATURA are mecanismele ei de interventie in acest SISTEM ARTIFICIAL creat !...si NATURA nu minte !
 
Ce e nou în lumea trenuleţelor ????
Citind cele de mai sus şi coroborându-le cu situaţia ”la zi”, se pare c㒠la nivel ”naţional” suntem mult mai să’raci, decât eram prin 2008.... Criză’...”dom'ne”, criz㒠lungă’, ce ne-a deviat eforturile spre ”supravieţuire”, spre plat㒠de taxe şi impozite (ca s㒠nu-ţi ia statul acoperişul de deasupra capului) şi ”pass” de alte îndeletniciri recreative sau care , ”doamne feri” s㒠dă’uneze guvernanţilor.......
De exemplu, ultima mea achiziţie este de la ”Colecţii şi Colecţionari” de la Braşov, de la standul lui Doru Miu...... De atunci Pass.....!!!!!!!
Și-i dau dreptate lui ”sesamcave”,......preţuri spre infinit, calitate spre zero.... Mai aveam o ”evadare”... S㒠pun ”cercul pe masă’” şi s㒠”învârt” trenurile (cele luate până’-n '95)..... Dar altceva ???.........................
 
@ionut07,

Multumim de lamuriri !

.......totusi, noi am inteles care e treaba si cu una si cu alta.

Totusi, acestia sunt termeni inventati asa hai-hui de lumea moderna care , de fapt, tot un singur fapt scot in relief :
--ai ramas fara bani de salarii, cheltuieli cu productia, cheltuieli cu materia prima etc etc , dar ai stocuri de marfa nevandute ...asta CE INSEAMNA de fapt ???? :D :evil:

Semantica e una, starea de fapt din teren e alta ....si e groasa rau !

DACA nu venea "umbrela" celor de la Modelleisenbahnn, urmatorul pas nu era " falimentul" ???

Sau ce se intampla daca nu gasesti pe cineva care sa-ti dea banii cu care sa continui afacerea ????
Se ajunge la...faliment !!!!!
Kaput !

Cum ziceam ....semantica si inventia atator termeni care , de fapt, tot la acelasi lucru conduc...dar este lumea moderna, cine sunt eu sa spun altceva ? :evil:


Ce vorbeam noi aici e ca ....a inceput sfarsitul pentru Fleischmann asa cum era el pana acum !

Adio independenta, adio tot !

Bine, extrapoland, cam e inceputul sfasitului erei trenuletelor si manufacturilor de trenulete !

Digital vs om = 1-0 ! ...si scorul creste pe zi ce trece in favoarea primului !

Marius.

PS: Reorganizare judiciara, insolventa....foarte multi termeni/ definitii inventati doar ca sa mai prelungeasca agonia ta ca si firma / om si sa justifice niste entitati- paraziti aparute din neant , ce in trecut NU existau !

Si afaceri, business s-au facut si in trecut ( acum peste 100 ani ) , nu s-a inventat azi apa calda !
Dar lasa ca de ceva timp avem bursa cu speculatori care o fac sa tremure dupa cum doresc ei, doar din condei, fara vreo baza reala in spate !
....si in felul acesta cade o lume...doar din cauza unui creion / pix/ tasta !

Este etic / normal asa ???

Astea sunt alte discutii, pentru alte zile si alte....forumuri 8) !

Lasa ca avem...de toate acum !
Bine ati venit in lumea moderna !
 
Se mira Fleischmann ca nu mai are bani de salarii si pentru productie, dar au stocuri ????

Stocuri care se acumuleaza cu fiece zi de productie ...pentru ca NU se vand !

Pretul este prea sus ( de fapt este crescut de la an la an, de la fiecare catalog la catalog ) ...pe baza carui fapt ???????

Si atunci, nu isi merita soarta ???

Cu totii s-au inteles sa faca "preturi de catalog", doar ca sa te faca sa crezi ca ai facut afacerea vietii tale cand vei gasi de fapt acel vagon / acea locomotiva la un X dealer la un pret un pic mai mic ! :D :evil:

WOW....ce model de afacere / business ! :D :evil:

Clar, asa o afacere bazata pe algoritmii prezentati mai sus este sustenabila si dureaza la nesfarsit ....si-au spus ei producatorii !

Ei na...TZEAPA ! :D

Urciorul nu merge de multe ori la apa !

Marius.

PS:
Cate locomotive de la Fleischmann mai au si azi acel motor " rundenmotoren" ???

Cand a inceput Fleischmann sa puna motoare Buhler cu volanta pe locomotive si la CARE locomotive ???..ca NU la toata gama din productie...:evil:

Cand a inceput Fleischmann sa puna interfata digitala pe locomotive ???
Si CE interfata digitala ??? :D :evil: :fluierat:

Cand au inceput sa schimbe cei de la Fleischmann cuplele " hakenkupplung" cu cuple "profikupplung" sau normale ???

Si cate si mai cate ......

Daca la Roco in 2005 alta a fost situatia insolventei / falimentului , la Fleischmann este CLAR neadaptarea la situatia pietei si la dorintele clientului !!!

Dumnezeu sa-i odihneasca ! :skul: