Vagon refrigerent epoca IIIa Amintiri Feroviare - H0

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
26 Ianuarie 2012
15
33
Barlad
LOCATION
Barlad
Dragi pasionati de modelism feroviar,

Anul acesta Amintiri Feroviare implineste 5 ani de activitate, 5 ani in care am incercat sa aducem prin pasiunea noastra un zimbet si o bucurie pasionatilor de modelism feroviar cu ajutorul modelelor noastre. Cu siguranta nu am reusit sa multumim pe toata lumea insa cu siguranta am incercat sa multumim cat mai multi iubitori ai modelismului feroviar. Suntem inca la inceput de drum si drumul pe care il avem cu totii de parcurs este inca foarte lung si speram ca acesta calatorie in lumea fabuloasa a modelismului sa o facem impreuna si in urmatorii 5, 10, 20 ani sau cat o vrea bunul Dumnezeu.

Aceasta aniversare Amintiri Feroviare a hotarat sa sarbatoreasca prin darea in folosinta a noii unitati productive localizata in Romania.

Pe cat posibil in viitorul apropiat parte din productia noastra va fi integrata in aceasta noua locatie.

Astfel unul din primele produse realizate in Romania este art. 30001 vagonul refrigerent Rfwz cu acoperis ascutit de origine italiana.
Fabricat in anul 1937 si inmatriculat la FS in seria Hg a ajuns pe teritoriul Romaniei ca urmare a celui de-al doilea razboi mondial.
Profitam de aceasta ocazie sa aducem multumiri tuturor celor care au contribuit la documentarea pentru acest model, celor care au pus la dispozitie nomenclatoare CFR cu privire la vopsire si inscriptionare, celor care ne-au pus la dispozitie fotografii de epoca si nu in ultimul rand dorim sa va multumim voua pasionatilor de modelism feroviar.

In speranta ca acest model va avea succes in randul pasionatilor putem spune ca ar putea urma alte doua versiuni ale acestui vagon incadrate in epoca IIIb respectiv IVb.

Amintiri Feroviare Team
 
Pe langa vestea cu un nou model CFR, eu zic ca o veste foarte bune este si deschiderea unui punct de lucru in tara. Chiar daca am mai urechiat AF pentru anumite decizii/termene, constat ca de 5 ani este singura firma care produce constant material rulant CFR, restul avand doar mici exceptii.
Pentru asta jos palaria si la cati mai multi ani si cat mai multe modele.
Cine stie, poate putem sa incepem sa visam la un LDH.
 
AmintiriFeroviare a spus:
Aceasta aniversare Amintiri Feroviare a hotarat sa sarbatoreasca prin darea in folosinta a noii unitati productive localizata in Romania.

Pe cat posibil in viitorul apropiat parte din productia noastra va fi integrata in aceasta noua locatie.

Frumos, pe cutii o sa scrie Made in Romania. :)
AmintiriFeroviare a spus:
In speranta ca acest model va avea succes in randul pasionatilor putem spune ca ar putea urma alte doua versiuni ale acestui vagon incadrate in epoca IIIb respectiv IVb.

Sper ca acest model sa aiba succes si sa urmeze cele 2 variante, mai ales ca stiu cum arata.
 
In primul rand La Multi Ani Amintiri Feroviare. Va doresc cat mai multe modele CFR. Vestea este cat se poate de buna si astept cu mare interes sa apara vagonul la vanzare. Mult succes in continuare.
 
La multi ani AF !!! Si sper ca in urmatorii 5 ani sa produceti si un EA la 1:160

Pana atunci mult succes in continuare!
 
Bine-ai facut c-ai spus de doua ori! Nu pot decat sa-mi imaginez ce bine-ar arata in schema clasica argintiu-albastru la scara N!
 
Somn usor, n-istilor :) Buna dimineata, H0 !

12999720544_42b69b4df2_b.jpg
 
Buna,

La o EA pe scara N in urmatorii cinci ani sincer nu sper, insa la un vagon refrigerent model italian inmatriculat CFR sincer da. Pe acela cred ca-l vom avea chiar mai devreme, insa inca nu stiu daca Epoca IIIa, IIIb, IVa sau toate trei. :D
 
L-am primit si eu, e OK, pacat de acoperisul acela lipit cam in valuri...
L-am luat ca sa imi completez colectia CFR epoca II inceputa cu vagoanele Fleischmann.
 
Banuiesc ca in realitate, acoperisul era din lemn, deci poti considera ca lemnul s-a deformat de la intemperii... O nota de realism!
 
Salut,

acoperisul era din tabla dar avea acea dublura din lemn ca un gratar de baie :). Motivele acestei dubluri sunt evidente si da, lemnul cu pricina suferea deformari .... ca tot lemnul.....

Dublura de lemn trebuie sa sufere un weathering....vopseaua alba fiind repede inlocuita in trafic de cenusa, mizerie, etc....
 
sogard_2003 a spus:
Care era rolul acelor gratare de "baie" montate peste acoperis ?

"ca fapt divers m-am obijnuit de prin alte parti sa intreb si sa mi se raspunda prea tarziu sau deloc asa ca incet am renuntat sa mai intreb, prefer sa imi raspund singur."

Vreau sa-ti dau un raspuns corect si detaliat, asa cum fac de fiecare data, insa te rog sa-mi spui care este termenul limita pana la care trebuie sa ma incadrez cu raspunsul meu. Daca nu ai rabdare pana formulez un raspuns, cauta ce scriam la subiectul "vagoane marfa istorice", nu mai stiu pe la ce pagina....