Automotor Desiro CFR, scara H0, studio.trains-addicted.ro.

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Florinn

Administrator
Membru personal
Super Moderator
Trenulist
17 Ianuarie 2006
5.547
16
Cluj Napoca / Bucuresti
www.trains-addicted.ro
WEBSITE
http://www.trains-addicted.ro
YAHOO
bogdannf
LOCATION
Cluj Napoca / Bucuresti
Salut,

v-am pacalit putin, acest topic nu este despre modelul Desiro produs de studio.trains-addicted.ro.



Despre ce este vorba defapt? despre asta:



Da! Este primul modul de sunet produs de producatorul roman train-O-matic in colaborare cu trains-addicted.ro.

Este vorba despre un modul de sunet fara mari pretentii dar care face ceea ce trebuie la un pret cat se poate de rezonabil.
Modulul (18 x 24 mm) se conecteaza pe interfata LocoWire a unui decodor dcc care dispune de aceasta interfata. In cazul de fata avem un decodor t-O-m.
Cei de la t-O-m au facut chiar o versiune speciala dedicata pentru automotorul desiro intrucat diverse decodoare, de la diversi producatori, testate de noi nu s-au comportat excelent in combinatie cu mecanica desiro produs de piko (sau invers, desiro nu s-a impacat cu ele). Versiunea speciala se comporta excelent, multumiri pe aceasta cale celor de la train-O-matic pentru efortul depus.
Ce inseamna fara pretentii? Modulul este putin mai limitat in numarul de functii in comparatie cu modulele din clasa top insa se estimeaza ca pretul de vanzare va fi in jur de 100-120 lei, adica de 3-4 ori mai mic decat un modul de sunet din gama top. Modulul este capabil de redare secventiala a treptelor de viteza, sunete comandate de functii: goarna, mesaj de gara, cuplare, etc, sunete redate in mod automat: sunetul de motor, ventilatoare, compresoare, frana. durata maxima totala a sunetelor memorate : 120 sec.

Personal consider ca raportul "ce ofera / pret" este unul ridicat si pana la urma asta conteaza cel mai mult pentru noi.


Desiro vine cu spatiu pentru decodor acolo unde ar fi toaleta:



Atat modulul cat si decodorul incap in locas fara probleme:



Inchidem si capacul:



Difuzorul are loc in cealalta unitate a automotorului:



Sper ca v-am trezit interesul :D

Revin cu un filmulet imediat ce este gata editarea lui.
 
foarte tare,sunetul este puternic si clar,s-au facut si decodoare si pt trix ,fleischmann?pret ,calitate este mai mult decat ok,bravo baietii,i-ati spart pe cei de la esu.
 
Impresionanta realizare...:aplauze:
Sa inteleg ca cei care am chiztionat automotorul de la Trains Adicted cu decodor simplu , o sa putem adauga acest modul de sunet ? :lol:
 
Nu am avut pana acuma un modul de sunet pe nici o locomotiva dar sincer facilitatile oferite de acesta mi se par mai mult decat decente pentru pretul de 120 Ron. Felicitari celor care au contribuit la realizarea lui.
 
L-am analizat, l-am intors pe toate partile, conversia e buna dar nu e completa, mai lipseste ceva ca sa fie 100% CFR. Va las pana maine sa ghiciti ce :D
 
Bingo !!

Citisem pe forum de geamuri crapate de binevoitori buni aruncatori de pietre, cu toate astea insa am ramas socat cand am vazut un Desiro care avea o "statistica" de 1 din 3 geamuri spart! I-am dat literalmente tarcoale si le-am numarat, nu imi venea sa cred !!! Acum sincer asa ceva mi se pare ceva ce tine de acte de terorism!
 
Salut,

Nu circul des cu trenul pentru ca nu prea imi ofera optiuni insa chiar si asa, in rarele ocazii mi-am luat de 2 ori pietre in geam, ultima data chiar acum 1 luna, geamul de la ava200 a facut fata cu bine desi trenul avea aprox 138 la ora.

Insa saracile desiro, am vazut destule cu geamuri sparte, de grafiti nu mai vorbesc.

Legat de modulul de sunet, trebuie sa fac o completare despre care recunosc ca nu stiam, si anume interfata LocoWire este inventata de t-O-m, asa ca pentru a utiliza modulul lor de sunet trebuie sa aveti un decodor t-O-m, nu ca asta ar fi un lucru rau :D
 
Adevarul este ca intr-o tara in care micii criminali traiesc intr-o relativa impunitate si nu sunt mai niciodata trasi la raspundere, "aruncatul cu pietre dupa trenuri" ramane un sport favorit printre populatiile tinere ale zonelor rurale.

Daca si-ar vinde nea Ionete Dacia si tractorul ca sa plateasca parbrizul de 5500 € spart de al mic ar fi altceva. Insa asta e tara.
 
Florinn:

sunt la alta scara si pe alt continent insa vreau sa va felicit pentru ca ati gasit timp si resurse si pentru acest vehicul. Place unora, nu place altora (datorita utilizarii lui gresite pe plaiuri mioritice) conteaza mai putin. E unul din putinele vehicule feroviare CFR care a trecut de la IC la personal si i-au scapat putine linii pe care sa nu fi fost folosit.

Asta il face un candidat excelent pentru orice diorama autohtona actuala.

Ca este victima favorita a vandalilor (din pacate asta e Romania reala) este din pacate realitatea. Implicit un model excelent pentru un weathering brutal :)
 
Salut Catalin,

multumim pentru apreciere, despre Desiro, pot sa spun ca desi originalul, cel real, nu ma incanta dar nici nu-mi displace, modelul imi place si mie foarte mult. Nu as putea sa spun de ce, doar ca da bine pe diorama.

Au mai fost persoane care au spus "fa unul cu grafiti" dar nu stiu de ce nu-mi place deloc ideea. Poate ca imi este destul ca le vad pe cele reale asa :).
 
Nenea Gyuri & Echipa au facut o chestie excelenta la acesti bani. Vad ca si T. Addicted baga la greu pe Desiro. Florinne, cand dracu' scoti o aburoasa cefere?


:aplauze:
 
O sa vina si asta sigur :D

Florine, poti sa faci si versiuni publicitare: "Pagini Aurii", "Holcim", "Petrica e prost"... Nu, cred ca ultima era cu grafitti, nu era reclama :D
 
Daca grafitti nu atunci reclama la programul "Descopera Romania Turistica"
Imi pare rau ca nu am reusit sa ajung mai devreme in depoul Iasi ca sa fac poze la acele autocolante.