Buna Cosmin,
Daca te uitai pe subiectul dedicat ai fi vazut ca aceeasi intrebare o pune si Florin si ca eu chiar fac o presupunere pe post de raspuns. Ceva cu doua cifre si prima nu prea mare. :lol:
Tot ce se poate spune este ca acum, la aproape trei ani de la aparitie, seturile cu cisterne CFR si vagonul Bragadiru sunt epuizate la producator adica intreaga productie a fost vanduta. A durat mai mult ca la alte modele produse in serii echivalente iar modelul aparut cu un an mai tarziu (G-ul CFR) este inca disponibil, desi era cel mai corect realizat dintre toate. Se va epuiza si el probabil abia la anul viitor, dupa aceeasi regula.
Asta nu ne spune cate s-au vandut in Romania, as fi tentat sa cred ca mai putin de jumatate, mai degraba o treime din intreaga productie. Sper ca intelegi ca nu pot vorbi decat in procente, si imi este imposibil sa dau cifre de productie precise.
Oare cate seturi se vor vinde in Romania?
Daca te uitai pe subiectul dedicat ai fi vazut ca aceeasi intrebare o pune si Florin si ca eu chiar fac o presupunere pe post de raspuns. Ceva cu doua cifre si prima nu prea mare. :lol:
Si tot din curiozitate, cate vagoane Fleischmann CFR la H0 s-au vandut ? Vreau sa spun, cate seturi de cisterne CFR, de Bragadiru, cate G-uri CFR? Ar fi interesanta o asemenea statistica...
Tot ce se poate spune este ca acum, la aproape trei ani de la aparitie, seturile cu cisterne CFR si vagonul Bragadiru sunt epuizate la producator adica intreaga productie a fost vanduta. A durat mai mult ca la alte modele produse in serii echivalente iar modelul aparut cu un an mai tarziu (G-ul CFR) este inca disponibil, desi era cel mai corect realizat dintre toate. Se va epuiza si el probabil abia la anul viitor, dupa aceeasi regula.
Asta nu ne spune cate s-au vandut in Romania, as fi tentat sa cred ca mai putin de jumatate, mai degraba o treime din intreaga productie. Sper ca intelegi ca nu pot vorbi decat in procente, si imi este imposibil sa dau cifre de productie precise.