Noutati 2013

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Buna Cosmin,
Oare cate seturi se vor vinde in Romania?

Daca te uitai pe subiectul dedicat ai fi vazut ca aceeasi intrebare o pune si Florin si ca eu chiar fac o presupunere pe post de raspuns. Ceva cu doua cifre si prima nu prea mare. :lol:
Si tot din curiozitate, cate vagoane Fleischmann CFR la H0 s-au vandut ? Vreau sa spun, cate seturi de cisterne CFR, de Bragadiru, cate G-uri CFR? Ar fi interesanta o asemenea statistica...

Tot ce se poate spune este ca acum, la aproape trei ani de la aparitie, seturile cu cisterne CFR si vagonul Bragadiru sunt epuizate la producator adica intreaga productie a fost vanduta. A durat mai mult ca la alte modele produse in serii echivalente iar modelul aparut cu un an mai tarziu (G-ul CFR) este inca disponibil, desi era cel mai corect realizat dintre toate. Se va epuiza si el probabil abia la anul viitor, dupa aceeasi regula.

Asta nu ne spune cate s-au vandut in Romania, as fi tentat sa cred ca mai putin de jumatate, mai degraba o treime din intreaga productie. Sper ca intelegi ca nu pot vorbi decat in procente, si imi este imposibil sa dau cifre de productie precise.
 
Salut, estimarile lui Horia cred ca sunt destul de realiste - pana in 30 de seturi in primul val. In ceea ce priveste scara N in RO, dealerii s-au "fript" cu modele ce s-au copt in vitrinele online multa vreme. Rulajul financiar e lent si nu poate fi considerat subiect de business. Daca pe N se suprapune sigla CFR, se mai anima lucrurile in sensul aparitiei cumparatorilor ocazionali insa daca tragem linie ramanem tot un target secundar. In aceste conditii, suntem norocosi ca suntem un target totusi ...
 
Buna,

E una din putinele dati cand sunt absolut de acord cu brcosminp, asa ca scrieti si voi in calendar cu rosu si tineti minte, ca nu stim cand se mai repeta. :lol:

Trenul "Dacia" ar fi aparut chiar si daca nu ar fi existat nici macar o singura comanda din Romania, si existenta sa in aceasta forma tine - oricat de ciudat ar putea parea - de dorinta concreta si ambitia personala a doar doua persoane, amandoi colaboratori ai producatorului si modelisti activi pe scara N, din care una din pacate nu poate sa se bucure pe deplin de aparitia sa pentru ca a incetat intre timp colaborarea cu producatorul. A fost o idee care a avut o perioada lunga de gestatie si daca nu ar fi existat un pic de publicitate facuta in lumea N-ului din Austria si Germania inainte de anuntarea sa la Nürnberg acum mai bine de doi ani si nu s-ar fi reusit obtinerea unor comenzi de 30% din stocul propus din partea magazinelor de profil din aceste tari in primele trei luni de dupa targ pentru toate trei seturile nu ar fi reusit sa ajunga pana la capat. Am avut si "nenorocul" sa prindem falimentul partenerului chinez care producea pe baza fostelor matrite Roco, ceea-ce pana la urma s-a dovedit a fi un avantaj major - matritele au fost repatriate in Europa, in mare parte refacute si acum avem modele de o calitate - cel putin in ceea-ce priveste tampografia - care nu a existat inainte de vara lui 2013 la firma Fleischmann.

"Dacia" nu a fost produs pentru Romania, insa m-as bucura sa se vanda si in Romania, pentru ca ar fi o poarta deschisa spre noi modele. Asa cum spuneam pe celalalt subiect, am putea avea un EC si maine, numai sa aiba cine sa-l cumpere.
 
Locomotiva T669 CSD Piko Expert

http://www.youtube.com/watch?v=AKoBkeMl3iM&sns=em

Si varianta RZhD
http://www.modellbahnshop-lippe.com/article_data/images/15/184348_c.jpg

Eu am sa aleg varianta RZhD pentru ca am de gand sa o fac ca cea de la depoul Ungheni.

12.01.2012
Locomotiva CFM de la depoul Ungheni in Cristesti Jijia - Iasi