ICE "Mihai Eminescu", scara H0

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
manlif2_0@

Asa cum si Gam3 a mai spus, dupa parerea mea si dupa fotografia din pliant locomotiva este vopsita 100% corect. Problema se pune doar la flansa centrala si la pozitiile conductelor.
 
Locomotiva de la AF este vopsita 100% corect. Nu mai cautati poze cu actuala 900 care este la CFR MARFA acum ca sa facesti comparatie la vopsire.
 
Fratilor,
discutiile despre schema de vopsire bazate pe poze cu locomotiva, altele decat cele din 1996 nu au rost, daca doriti sa stabiliti daca locomotiva este sau nu vopsita corect comparati cu imagini ale ei in 1996 cand tragea acest tren intercity.

de exemplu:
http://amintiriferoviare.com/pliante/ICE_Mihai_Eminescu.pdf
 
Din punct de vedere al vopsirii, locomotiva este intr-adevar o reusita.
Pentru cei mai pretentiosi, suporta mici completari cu negru la elementele de cauciuc, cu rosu la consolele de pe boghiu unde se monteaza tirantii verticali ai talpii pe care se sprijina arcurile suspensiei secundare si cu alb (sau galben?) la indusi - sunt observatii pe care le-am facut si cu ocazia aparitiei clasicei 105 acum aproape doi ani si se gasesc pe-aici pe undeva: http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=5825&postdays=0&postorder=asc&start=615 impreuna cu ceva modificari in Photoshop:

Avem si o vedere din natura cu obiectul: http://i196.photobucket.com/albums/aa119/trenuri/Clasa%2041/41-0242-2A1643-BucN-002.jpg - se observa si pompa de ungere a buzelor bandajelor in varianta electrica.
Si daca am adus vorba despre acea pompa, dupa ce am vazut asta toamna la Florinn ce se poate face cu fotodecupajele, sunt convins ca din 2 - 3 table fotodecupate, doua bucati de teava de alama si o bucata de sarma de 0,3 mm se poate construi o frumusete de pompa mecanica pentru uns buzele bandajelor. Un gaz de vopsea, 3 gauri pe masca stanga a boghiului 1 si gata - se rezolva si aceasta lipsa!
Pentru inspiratie, aici avem suportul: http://transport-in-comun.ro/trenuri/le/seria41/41-0030-1-Ct-210-07-22-003.jpg , http://www.railfaneurope.net/pix/ro/electric/40/grey/0750-0799/14082008211.jpg si aici pompa: http://www.railfaneurope.net/pix/ro/electric/40/grey/0400-0599/40_0553_4_a.jpg , http://transport-in-comun.ro/trenuri/le/seria40/40-0150-9-Ct-2010-05-14-002.jpg .
Aceasta pompa, mecanica sau electrica, cred ca va sta bine pe oricare EA de ACME.
 
Am si eu o rugaminte (ca am cautat si nu gasesc pe nicaieri): imi poate furniza si mie cineva numerele de inmatriculare ale vagoanelor din setul ice mihai eminescu ? Eventual si cele din setul suplimentar ? 10x

Later: am gasit pozele pentru vagoanele din set, ar mai ramane cele din setul suplimentar
 
Conform fotografiei de aici http://www.hgd.ro/Det3/AF25004C.jpg si a celei de aici http://www.hgd.ro/Det3/AF25004D.jpg, numerele sunt 21 90 001-6 si 21 90 005-7.
001 face parte si din primul set de AVA200, cod AF25001, dar acolo are inmatricularea cu "sobolanul" iar 005 se gaseste si cu codul AF20011 - vagon AVA200 cu logo CFR vechi, la vremea cand nu avea inscriptionarea cu "ICE Mihai Eminescu".
 
chiar eram curios, ca auzisem de aceasta 'incalecare' a numerelor, dar am zis sa intreb mai intai; oricum, e perfect valabila, atata timp cat la momentul respectiv vagoanele aratau ca modelele (e poate un pic mai ciudat pentru noi - adica pentru ingineri, dar asta nu conteaza)
si intr-adevar, erau la hgd fix pe pagina principala, in thumbnail si mi-a scapat, eu m-am uitat doar in categoriile de cfr si chiar ma miram ca nu apare acolo
mersi mult
 
aceasta 'incalecare' a numerelor
Pacat ca niciunul dintre vagoanele setului aditional nu este 016 - in felul asta doar celalalt vagon ar fi avut o dublura pe piata - 005 sau 001. AVA200 nr. 016 nu a mai fost produs pana acum de ACME in nicio varianta de inmatriculare (logo vechi sau "sobolan"). Daca se rezolva problema cu lipsa unui DWA de clasa 1 cu logo CFR vechi, despre care se scrie in pliant ca a circulat in garnitura ICE ME, pot spune ca gasesc setul aditional inutil pentru colectia mea. Cele doua vagoane din setul cu locomotiva, vagonul 005 cumparat in 2010 (fara inscriptiile cu ICE ME) si un eventual DWA fac o garnitura OK pentru mine.
 
Stiati ca?

<t>Vagonul AF cod 20011 (AVA 200 logo vechi) si codul 25004 (vagonul 2 din setul Mihai Eminescu de 2 vagoane suplimentare) au aceeasi inmatriculare si anume: 61 53 21-90 005-7.</t>
 
buna,
vagonul 2 din setul Mihai Eminescu de 2 vagoane suplimentare

este regretabil, insa absolut autentic: numai patru vagoane CFR au purtat marcajele "ICE Mihai Eminescu" si unul dintre ele a fost 21-90 005.

nu este prima data cand o firma produce de doua ori acelasi model: iata si la Fleischmann in acest an cu 1010.20 pe scara N, acum ca model epoca IVb cu "Pflatsch", acoperis gri inchis si manere bej, acum cativa ani epoca IVa cu "Platten" si acoperis argintiu.

la fel si modelele AF: unul este datat in 1996-97, celalalt dupa 2005.
 
...si asta la doar cativa ani dupa ce Heris a deschis cutia Pandorei cu 2 vagoane T2s rosu cu dunga alba respectiv albastru-gri cu dunga galbena cu aceeasi inmatriculare:50 53 71-31 046-5, intradevar, in ambele cazuri autentic ...
 
buna,

nu, aici nu era autentic, pentru ca vagonul 50 53 71-31 046-5, actualmente 75-71 003 NU a fost niciodata rosu inchis ci de la bun inceput gri-albastru la CFR.

Heris a primit atunci informatii false din Romania de la asa-zisi "experti" si cuseta rosie a fost inmatriculata si ea la fel de aiurea ca 50-70 in loc de 50-30, plus boghiurile MD false in loc de GVa.

singurele T2s rosii ale CFR sunt actualele 75-71 001 si 002, foste 71-31 019 si 020, care prezinta insa diferente de vopsire si inmatriculare.

asadar ambele modele Heris, atat T2s cat si cuseta dupa UIC X sunt modele false sub aspectul vopsirii si inmatricularii, ceea-ce nu e cazul la 21-90 005 care este inmatriculat corect in ambele cazuri.
 
numai patru vagoane CFR au purtat marcajele "ICE Mihai Eminescu"
Domnilor, ajutati-ma sa inteleg si eu ceva: in pliantul ACME de aici: http://amintiriferoviare.com/pliante/ICE_Mihai_Eminescu.pdf , pe ultima pagina se spune ca au fost 5 vagoane cu inscriptionare "ICE Mihai Eminescu" (001, 005, 013, 016 si 018) iar cel care semneaza textul a dovedit de multe ori ca este o sursa de informatii sigura.
Atat vagonul 005 cat si vagonul 001 au mai fost reproduse de ACME (001 a facut parte din primul set de AVA200), in timp ce 016 nu a mai fost reprodus deloc.
Prin urmare, 016 a purtat sau nu inscriptia "ICE Mihai Eminescu"? Ar fi putut ACME sa-l includa in setul aditional Mihai Eminescu sau nu?
 
buna,

in lucrarea despre vagoane de calatori scrisa impreuna cu Florin pe care o avem gata la 95 la suta va aparea si o fotografie a lui B11 61 53 21-90 016-4 datand de la sfarsitul anilor 1990 si care va lamuri in mod clar "misterul"! :lol: