ICE "Mihai Eminescu", scara H0

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Locomotiva este superba, in rest ce sa asteptam de la ceferistii nostri macar pictau pe vagoane pe Eminescu ca pe o bancnota era mai atractiv, dar cu bani putini sa castigam cit mai mult caci pretul biletelor urca pina in cer.
 
Arata foarte bine setul nu am ce sa zic. Acuma problema e la vagoane. Tot asa se ia vopseaua de pe ramele geamurilor ???
 
Vazand fotografiile pot spune ca baietii sunt foarte tari! Au facut dungile albe verticale pe toate cele 4 geamuri culisante ale cabinei si cutiile de osie albastre! Sa mai zica cineva (Nelutu?) ca am latrat degeaba!
Probabil ca pe viitor voi tipa dupa arcuri de cauciuc negre si tampoane de asezare ale cutiei locomotivei pe arcurile suspensiei secundare (tot din cauciuc) tot negre! Si de ce nu si bucsile tirantilor talpii pe care se sprijina arcurile suspensiei secundare? Voi ce ziceti? ACME ce zice?
La Rompetrol, ACME facuse un pas inainte si vopsise platformele de acces la parbrize in gri metal - si la EA-ul asta mergea facute ca sunt imbracate in tabla antiderapanta, la fel si treptele din zona tampoanelor.
Pacat ca politica ACME este de a nu face toate aceste detalii pe o singura locomotiva - au facut dungile pe geamuri la asta si platforme gri metal la Rompetrol! Probabil ACME vrea doar sa ne arate ca poate! La vagoane vad ca s-a folosit boghiul nou - ceva normal, dar... eu il regret pe cel vechi care era mai fin.
Tot asa se ia vopseaua de pe ramele geamurilor ???
Am prezentat aici: http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=9710 un vagon ACME, gri cu rosu, inmatriculare FS, cu probleme de exfoliere. Sper sa fie doar cazuri izolate. La fel cum sper ca locomotiva fotografiata de Florin sa fie singura cu barele de pe bot si de la usa salii masinilor strambe.
In ceea ce priveste pretul, este cel anuntat, asa ca cei care mi-au sarit in cap atunci cand am comentat acest aspect pot sa se linisteasca! Orice temeri legate de faptul ca tagma modelistilor s-ar putea inmulti necontrolat sunt nefondate.
Astept impresii de la cei care au pipait deja marfa!
 
Am vazut si eu setul si d chiar in regula iar in ceea ce priveste consecventa WE are mare dreptate.
Acuma , pe de alta parte , nu inteleg de ce ar fi o problena cu Mihai Eminescu si de ce ar trebui sa ne indoim de ris daca ar fi vofba de Arghezi si Zdreanta?
Sau e doar asa, sa facem conversatie ca s-a terminat emisiunea la tv?
 
Salut,

@WeepingEye

Cu siguranta nu doresc sa aprind alta polemica insa la Rompetrol tabla striata era din aluminiu:
http://transport-in-comun.ro/trenuri/le/seria40/40-0914-8-Fetesti-15.02.2009-005.jpg

Pe cand la celelalte cred ca era din tabla normala de OL.


Nu am zis ca ai latrat degeaba insa cred ca daca o critica este facuta constructiv pas cu pas si punct cu punct fara pagini in tregi de discutii neconstructive probabil ar fi in folosul tuturor.

O seara buna
 
Cu siguranta nu doresc sa aprind alta polemica insa la Rompetrol tabla striata era din aluminiu:
http://transport-in-comun.ro/trenuri/le/seria40/40-0914-8-Fetesti-15.02.2009-005.jpg
Pe cand la celelalte cred ca era din tabla normala de OL.

Mi-ai dat de gandit, asa ca m-am apucat sa cotrobai prin pozele mele dar nu imi sunt de mare ajutor in ceea ce priveste platformele de la nivelul superior al sasiului. Doar treptele de langa tampoane le vad ca sunt acoperite cu tabla antiderapanta. Ce sa zic, s-ar putea ca ceea ce am vazut si am retinut sa fie cazuri izolate si sa nu fie o regula stricta de a pune tabla antiderapanta si pe acele platforme? Mai sapam, mai scobim. De exemplu, aici http://transport-in-comun.ro/trenuri/le/seria41/41-0053-3+R942%28SM,SighetuMM-Mang%29-Ct-2010-06-26-004.jpg , aici http://transport-in-comun.ro/trenuri/le/seria41/41-0056-6-Ct-20.08.2009-002.jpg sau aici http://transport-in-comun.ro/trenuri/le/seria47/477%20054-7+IC531%28BucN-TgMS,Cj,Or,Ar%29-BucN-2010-09-04-005.jpg tabla exista. Si 105-ul, facut de ACME, o are: http://transport-in-comun.ro/trenuri/le/seria41/41-0105-1-Ct-24.08.2009-002.jpg si am mai gasit o groaza de exemple pe acelasi site, dar n-are rost sa le mai insir. Nu cred ca vom mai putea stabili cu dovezi cum arata 900 atunci cand tragea IC-ul M. Eminescu - avea tabla sau nu, era vopsita sau nu, era curata sau nu, dar avand in vedere ca declinul CFR-ului abia incepea, cred ca avea tabla antiderapanta nevopsita, probabil murdara.
Nu am zis ca ai latrat degeaba insa cred ca daca o critica este facuta constructiv pas cu pas si punct cu punct fara pagini in tregi de discutii neconstructive probabil ar fi in folosul tuturor.
Cand vezi ca toata lumea este multumita iar ce ai in casa e cu probleme, incepi sa-ti pui intrebari. Si cum nu cred in vreo conspiratie, soarta sau ghinion, deduc ca ceilalti sunt mai toleranti, dar cred ca nu este cazul sa cumparam doar pentru a dovedi ca meritam sa ni se faca modele CFR. Mai mult, cred (si sunt si dovezi) ca criticile aduse (nu neaparat ale mele) au produs efecte pozitive.
Dar vorba ta, nu este cazul sa dezvoltam aici problema asta.

P.S.: ultima editare la ora 00:10.
 
Florinn a spus:
Cu o mica intarziere, a sosit si setul ICE "Mihai Eminescu".

...

Salut,frumos set,rugaminte,o poza cu partea frontala a locomotivei se poate?
Multumesc
 
Fara niciun fel de rautate... ma bucur ca arata bine in realitate, ca in fotografii parca sunt scrise de mine cu markerul, vagoanele alea. Dintre toate criticile aduse schemelor de vopsire si inscriptiilor, mi se pare cea mai nefericita. Aproape ca arata mai bine metrourile carcalite cu spray-uri. Parca e un vagon normal, vandalizat pe banda alba de catre unul care a citit cate ceva. :p
Repet, e doar parerea mea, gustul meu (necultivat) :D .
 
set

<t>Din pacate asa erau vagoanele si in realitate. Aici singura vina e a CFR-ului probabil.<br/>
<br/>
Altfel, incantarea pasionatilor arata un orizont de asteptare crescut pentru o EA in schema clasica.<br/>
<br/>
Sincer pretul setului este mare...</t>
 
Ca sa avem o imagine corecta, sa vedem daca este "din pacate" sau poate "din fericire", trebuie sa asociem aceste vagoane (cele reale, nu modelul) anilor in care au circulat. Cand eu am urcat in acest tren, am circulat cu el, mi se parea extraordinar, asta pentru ca retina mea era obosita de albastrul monoton de pe restul retelei.
De fapt, atunci, era o incantare sa vad aceste AVA200, cu atat mai mult "personalizate". Ganditi-va ce revolutia a fost pentru noi acea dunga alba, obliga trasata pe vagoane !
Era altceva....
Ganditi-va ce revolutia a fost pentru noi aparitia boghielor cu frane disc in locul celor cu saboti. Era "music to my ears" sa simt vagonul ca franeaza fara concertul de scartaieli care te facea sa te opresti din orice conversatie sau sa-ti indesi mai mult castile de la wolk-man in urechi (nu, nu existau ipod-uri).
Era parfum....

Acum, dupa ce au aparut scheme de vopsire mult mai inspirate (personal am o slabiciune pentru albastrul/gri de la Astra sau pentru bej/maroul tot al aradenilor si care are o adiere de Pullman interbelic) e relativ usor sa spui ca a fost o manjeala de marker.

Ideea e sa plasezi un concept in realitatea epocii in care a aparut nu sa-l judeci cu ochii de acum. Ori asta e greu de facut daca nu ai trait atunci sau te-ai bucurat ca pleci la drum intr-un tren rosu, cand restul erau albastru-rugina cu petice-jeg.

PS: tot ce am scris mai sus se refera la modelele reale. Despre machete prefer sa citesc doar parerea unora mult mai "uzati" in domeniu, precum WeepingEye (pe care il stiu de pe vremea IC Mihai Eminescu)...
Eu, dpdv modelistic nu sunt nici la scara corecta, nici pe continentul potrivit :)
 
Fiindc㒠ceea ce îmi doresc cel mai mult ca schema de vopsire este modelul din stânga, 1-0 pt Savin. Pă’rerea mea, monsher, hâc!