BR 55 G7.1 Piko - cateva retusuri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Iata ca in numai doi ani de zile am reusit sa finalizez acest proiect. Premisa a fost imbunatatirea modelului Piko BR55 G7.1 DRG cu costuri modice.
Evident ca acum, la final, am cate ceva de marait... poate era mai bine sa fac asa sau asa, sau sa insist acolo sau acolo. Dar acest proiect este finalizat, este primul de aceasta "anvergura". Sper ca cele ce urmeaza sa iasa mai bine.

Dar sa las pozele sa vorbeasca:









Impreuna cu modelul Brawa:









Multumesc lui Cristi pentru suport tehnic si moral, precum si lui Remus pentru impulsul de a demara aceasta lucrare si pentru documentatia pusa la dispozitie.
 
Multumesc,

Exact; am avut ceva emotii cand am asamblat-o, deoarece nu mai eram sigur ca toate piesele se afla in sertar.

Vaaai, acum am vazut, uitandu-ma pe poze, ca am uitat sa pun cupla se semiacuplarile in spate.
 
Poate ar fi fost bine sa pui poze cu modelul cum era inainte de inbunatatire langa cele cu el inbunatatit pentru a evidentia mai bine cate detail fine ai adaugat acestei locomotive .
Cei neexperimentati in modelism isi dau mai greu seama de cate detali ai adaugat acestei locomotive facand din ea un model de exceptie .
 
@ bogdanra : Multumesc

Salut Bogdan,
Din pacate nu am decat o singura poza cu modelul inainte de a ma apuca de el (pe prima pagina). Ca sa fiu sincer nu sunt mari modificari, insa marea majoritate a pieselor adaugate (mai putin barele de mana), sunt facute de la zero, neexistand nici un producator care sa le comercializeze. Ma refer aici la:
- placa de sub traversa port-tampon cu cele doua usi de vizitare a distributiei interne (care la modelul Piko nu exista) - tabla de 0,4 de la Sierra si sarma Weinert
- tevaria de sub marchiza - din sarma de Weinert + tabla Sierra
- tabla mobila de trecere dintre locomotiva si tender - tabla Sierra (tabla a fost striata prin strangerea in menghina intre doua pile fine)
- tabla striata de pe butelia de pe pervaz - idem

Restul pieselor au fost pur si simplu adaugate sau inlocuite:
- tampoanele originale au fost inlocuite cu tampoane functionale usoare Fleischmann (aici am un of, pentru ca modelul Brawa are tampoane grele)
- felinarele originale au fost inlocuite cu felinare Fleischmann (am avut noroc, s-au potrivit perfect pe ghidajele de lumini Piko)
- cilindrul de frana - provine de la un BR55 G8.1 Piko
- butelia de aer de frana - din punga cu teile de rezerva de la CC65500 Electrotren
- sarma de 0,4 si 0,8 Weiert, precum si nucile aferente (tot Weinert)
- semiacuplari si cupla (din pungutele de accesorii Roco)

Nu mai stiu daca locomotiva a avut sau nu initial protectiile de la tijele pistoanelor. Daca nu, sunt tot de Roco.

Cred ca nu am uitat nimic.