BR 55 G7.1 Piko - cateva retusuri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Andrei, poza ma ajuta numai sa reproduc intocmai formatul literelor si al cifrelor, e musai sa imi dai si ceva cote de referinta sa nu le facem prea mari :D sau le vrei la N ?
 
Din ce vad in poze, inscriptiile de pe tender nu prea sun intregi. Cele de pe marchiza le vad delimitate pe un fond mai negru decat restul vopselei aplicate (acolo cred ca le poti lasa asa).
Astep pozele , poate le facem chiar diseara la atelier. Pacat ca nu am lapopul dupa mine ca le desenam direct acolo dar nu cred ca te grabesti, nu ?
 
Salut Dragos; legat de inscriptiile de pe marchiza si cele de pe fata si spatele locomotivei nu imi fac griji, deoarece am placi.

" Cele de pe marchiza le vad delimitate pe un fond mai negru decat restul vopselei aplicate"" - pentru ca simuleaza o placa.

Nu, momentan nu ma grabesc
 
Dragos, uite si poza cu inscriptiile de pe lateralele tanderului (o sa ma uit acasa pentru a vedea daca pe partea cealalta se vad mai bine):

9422231310_dbd7690310_o.jpg
 
De la Sogard-ul zicere:
"Cat poate sa coste o pereche de decaluri ? 5 - 10 euro ?"


...pai mai bine iei astea, de la Gassner...

D 258
55 540 Piko 57550
89 283 Piko
92 204 Liliput 131372
92 525 Märklin 34132, Trix 22508

...alea de 89 le vreau eu... restul, or fi si ele bune candva!
 
Aseara, din nou, sesiune de atelier. S-au refacut complet piesele actionarii timoneriei de frana. Multumesc si pe aceasta cale atelierelor Cristi Weinert pentru sprijinul acordat.

Evident, tot ansamblul este perfect functional, astfel incat pozitia ansamblului este intr-o pozitiel cand locomotiva este in miscare si in alta pozitie atunci cand locomotiva este stationata si cu frana stransa.

Am primit feedback sa pun poze mai mari.

Iata si pozele:

9431058086_d52548551b_h.jpg


9431058994_de9149e5bb_h.jpg


9428287131_74f7046e2e_h.jpg


9428288501_f2ba7440f3_h.jpg


LE: Am inlocuit pozele.
 
Iata ca a mai iesit o piesa de pe poarta intreprinderii "Cristi Weinert". Aceasta a fost montata cu deosebita grija, mai ales ca este ceea ce se cheama "einmahlige Serie", chiar daca a fost facuta din fiare gasite pe jos in curtea intreprinderii. Deh, RO.


Poze:

9432554274_60d7d4e213_h.jpg


9432555454_dc0fc6f605_h.jpg


9432556270_c4c4d06c49_h.jpg
 
Salut Razvan. Conducta de abur tren pt. G7.1 nu se afla in catalogul Weinert. Deci nu am copiat nimic. Deasemenea, in cazul actionarii timoneriei de frana am folosit un cilindru de la o locomotiva Piko G8 de acum 30 de ani. In plus, mecanismul este functional, ceea ce la Weinert nu se intampla; deci ceea ce s-a montat pe acest model nu are nici o legatura cu ceea ce fabrica Weinert. Nu ma refer aici la sarma si nuci.

Axul de la piston este facut dintr-un bold care a fost turtit la un capat si apoi gaurit, exact ca in realitate. De ce bold? Pentru ca este argintiu. Tot ansamblul va fi vopsit cu tija in interiorul cilindrului, iar apoi va fi pus in pozitie. Asta pentru a da un plus de realism, deoarece, in realitate aceasta piesa nu era vopsita.
 
Astazi, fiind weekend, am zis sa mai fac ceva.
Asa incat am pus mana pe ciocanul de 2 kg si pila. Iata ce a iesit:

o tabla striata care sta pe 4 picioare (si nu e hund):
9482109658_6db8cc339e_h.jpg


Sarme si nuci:
9482124416_7dcfca43fc_h.jpg


9482141672_131bfcaf8a_h.jpg


9482150186_a55cad6495_h.jpg


9479341023_6dc66f93b2_h.jpg


Si cam atat, ca se facu tarziu.
 
Ieri, fiind zi libera de la partid, s-a vopsit.
S-au folosit:
- aerograf + compresor
- detergent de vase
- vopsea auto Standox (rosu si negru - nu mai stiu RAL-urile, insa o sa le specific)

S-au vopsit urmatoarele:
- roti - rosu
- cazan + marchiza + carapace tender - negru

Iata ce a iesit (totul este asamblat provizoriu):

9520369117_3e14688c4e_h.jpg


9520369565_701b6456c1_h.jpg


9520368823_68436dd1a4_h.jpg


9523155416_e248ae7b0c_h.jpg


Voi reveni cu noutati.
 
Se vede cam nasol pe unde ai razuit basorelieful :( ai de gand sa rectifici ? Imi place culoarea, negru mat , nu luciul ala de plastic oribil.
 
Trebuie luat putin cazanul la bibilit , cu o pila fina si un smirghel si mai fin. Inainte de vopsire, trebuia dat un fum de vopsea, o gazare acolo, ca sa vezi oarece defecte, insa nici acum nu-i tarziu.
 
Salut Horia,

Nu detin nici o poza in care sa se vada podeaua marchizei acestui tip de locomotiva.

Insa ma bazez pe faptul ca toate locomotivele cu abur pe care le-am vazut aveau podeaua din lemn.

Deasemenea, producatorii de modele simuleaza podeaua marchizei ca si cum ar fi din lemn.

In plus, ma gandesc la faptul ca metalul disipa zdravan caldura, deci ar fi fost inca un plus la factorul de disconfort pe care mecanicul si fochistul trebuiau sa il indure.

Repet, ma bazez pe teorii, nu pe poze.
 
Buna Andrei,

Am fost acum cateva zile la Darmstadt-Kranichstein pe acea G8 care e acolo, am fost pana si in marchiza (care nu este identica ci asemanatoare) insa nu m-am gandit sa ma uit nici in jos si nici sa fac poze... :(

Nu stiu de ce am impresia ca era acoperita cu tabla. O sa ma uit putin prin documentatie.