Batrana Doamna CC7001 reconditionata si cu lumini

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Prognosis

Well-Known Member
Trenulist
21 Iulie 2007
1.345
1
Slobozia
trenulete.info
WEBSITE
http://trenulete.info/
LOCATION
Slobozia
YOUTUBE
Prognosis
Din lotul primit de la prietenul Cominovici, am remarcat si placut inca de cand am deschis pachetul, o electrica CC7001 inmatriculata SNCF.
Din pacate, starea ei era jalnica.Ca aspect, tampoanele erau fie lipsa, fie sectionate, fie rupte. Pantografele erau rupte, ruginite si incomplete.
Lipsea cu desavarsire sistemul de iluminat, desi, se pare ca fusese dotata cu unul.
Motoarele erau varza. Lagarele de carbuni infundate cu mizerie. Carbunii uzati, pinioanele pline de par si mizerie.
Incet, incet, am reusit sa o pun pe linia de plutire.
Reconditionarea pantografelor:
Am refacut aproape integral structura pantografelor folosind fir de sarma de alpaca si tabla de cupru.


Reconditionarea tampoanelor:
Am taiat cioturile tampoanelor chiar de la radacina lor, am facut gaurile necesare si am montat in schimb tampoane luate de la Rally.



Final:


Dupa ce am repus in functiune ambele motoare la parametri normali, m-am apucat de iluminat.


In acest scop am degajat spatiiile aferente lampilor, am efectuat gaurile exact pe interiorul farurilor la diametrul de 2mm,


apoi din bara de plexiglas ramas din resturile unor kituri de avioane, am taiat prisme de 4 mm lungime pe care le-am introdus si fixat cu adeziv in locasurile farurilor.

In continuarea lor am facut suportii de leduri din plexiglas portocaliu, asta pentru ca lumina scapata prin difuzare sa dea o nuanta galbena in interiorul cabinei.


Am lipit suportii bine echilibrati in dreptul farurilor si i-am imbracat cu scoch negru.


Apoi am fixat si vopsit tampoanele si ramele farurilor in culoarea lor originala.


Am montat LED-uri bicolor-bipolar (galben-rosu) prin rezistenata de 550 ohmi si le-am introdus in locasul lor de pe suport.


Am pus "geamuri" din folie de acetofan la toate ferestrele, apoi am refacut vopseaua distrusa de pe balustrade si dungile decorative. Am remontat pantografele dupa ce le-am dat o fata cu bronz aluminiu asa cum erau cele originale si... gata!


Masina este iar functionala, arata super bine si culmea, fuge mai tare si trage mai bine decat noua mea BR 185 ARCO

Iata aici cum ruleaza batrana CC7001 http://www.youtube.com/watch?v=wmGSua7FYC4
Iar aici o puteti vedea alaturi de impecabila BR 185 ARCO!
http://www.youtube.com/watch?v=W9VcE4FH3UQ

va urma (nohabul!!!)