Probleme motor BTTB BR35

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

irmihai

New Member
18 Octombrie 2013
10
0
Craiova
LOCATION
Craiova
Salve! Nu sunt un priceput în domeniu, dar nevoia te învață :) . Am inlocuit zilele astea motorul de pe un BR35 (scara TT), pentru ca incepuse sa scoata un țiuit groaznic la pornire și pierdea și tracțiunea în același timp. Problema se atenua odată cu timpul, dupa 1 min de funcționare își revenea și mergea fără probleme. Motorul nou montat (nu însă și nou) are o altă hibă - trage locomotiva foarte încet 1-2 minute, chiar și la voltaj maxim, după care accelerează gradual și revine la normal.
Aveți idee ce se întâmplă cu cele două motorașe, și dacă se poate face ceva? Am căutat să le gresez, dar sunt așa de bine încapsulate încât nu știu cum și pe unde ...
 
Fotografiile atașate sunt luate de pe net, dar corespund cu ce am eu.
 

Atașamente

  • s-l1000.jpg
    s-l1000.jpg
    60,6 KB · Vizualizări: 324
  • DSCF0023.JPG
    DSCF0023.JPG
    227,9 KB · Vizualizări: 320
Este motorul classic de locomotiva TT .
Trebuie sa verifici periile colectoare si acel condensator .
Din fabrica acest motor vine si cu doua bobine la tine lipsesc ?
Verifica vaselina de la angrenajele care transmit miscarea la roti sa nu fie prea multa si de intarita (degradata in timp ) .
Motorul se desface destul de usor dar cu multa atentie desfaci acele cleme ( de obicei rezista de 2-3 ori ) si cureti praful de la perii care s-a adunat in el .Dupa trebuie gresat cu grija cu vaselina fina / ulei .
 
Mulțumesc pentru sfaturi! Sunt și bobinele, și condensatorul. Problemele celor doua motorașe rămân și când le pornesc ne-montate (fără bobine), deci exlud problemele la transmisie. Întrebările care rămân:
1. Cum se gresează motorașele?
2. Cum verific condensatorul?