CFR 40.001 dintr-o veche Piko BR55

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
In fotografia cu 40.003 nu vad nuanta de gri diferite intre cutia de fum si cazan, de unde trag concluzia ca locomotiva ar fi neagra, nu verde. Pentru felinare si alte accesorii am cerut ajutor la un coleg. Se gasesc si pe ebay felinare similare. Acum astept sa iau inca o loco si sa continui munca. Pentru alt numar de serie tre sa vorbesc la TA sa fac pe comanda.
 
Dupa ceva vreme, am reusit sa aduc locomotiva in stadiul urmator:

DSC_8990.jpg

DSC_8982.jpg

DSC_8980.jpg

DSC_8978.jpg

DSC_8973.jpg


Am realizat si culegerea de tensiune pe ultimele doua osii ale tenderului, urmeaza sa instalez felinare pe noua carcasa si sa ii aplic placile de inmatriculare negre pentru epoca 2. Carcasa la care am lucrat initial va deveni o locomotiva 40.000 de epoca 3, asa cum a reiesit din discutiile avute anterior.
 
Am montat felinarele in partea din fata a locomotivei, am aplicat si placile cu inmatricularea specifica epocii II, am mai tras o sedinta foto:

DSC_9050.jpg

DSC_9057.jpg

DSC_9060.jpg

DSC_9063.jpg

DSC_9068.jpg

DSC_9072.jpg

DSC_9070.jpg


Cum modelul va fi cvasi-static (nu am posibilitati de rulare, decat un mic oval de teste), nu imi pun problema unor imbunatatiri suplimentare la aceasta locomotiva.

Pentru mine, aceasta conversie a fost un fel de lucrare-scoala, permitandu-mi sa fac diverse incercari pe un model ieftin, lectiile invatate aici fiindu-mi de folos la mult-doritele lucrari viitoare de conversie ( visez la un 50.100 - regele ferdinand si un 230.001 tot epoca II, plus niste garnituri vagoane interbelice).
 
Buna seara!
Am o intrebare referitoare la aceasta veche locomotiva Piko cu are am ceva probleme.
Locomotiva a ajuns bucati (la propriu) deoarece cutia i-a cazut din mana tatalui meu :( (locomotiva este de fapt a lui fiind luata din bursa pe vremea studentiei).
Daca aplic tensiune direct la borne motorul se invarte dar nu reusesc sa o fac sa se miste pusa pe sine, banuiala mea fiind ca e o problema de culegere curent.
Ma puteti ajuta cu ceva informatii? Din cate imi dau seama curentul ajunge de la lamele. Una se leaga la sasiu, alta duce la motor. Puteti confirma?
 
Ceva poze ar ajuta. Trebuiesc verificate lamelele colectoare si daca este intrerupt undeva circuitul colectoarelor.