Reconditionare trenulet Lugoj

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

mok

Member
9 Septembrie 2010
31
0
Bucuresti
YAHOO
mok.ionut
LOCATION
Bucuresti
Salut toti membrii acestui forum ,este prima oara cand postez pe acest forum si as vrea sa va prezint reconditionarea pe care am facut-o in urma cu cateva luni a unui trenulet romanesc:

Am sa incep cu locomotiva care era desfacuta si nefunctionala:

Partea din fata cu tampoanele a fost taiata de pe boghiu si lipita pe carcasa,lesturile au fost scoase:


A urmat chituirea carcasei si o mana de grund :


Sasiul si boghiile le-am confectionat din textolit(am pastrat doar mastile de la boghiuri),osiile din exterior au fost inlocuite cu altele recuperate de la locomotive Piko pe care am montat roti dintate recuperate de la jucarii chinezesti,motorul a fost recuperat de la un dvd la care am schimbat axul pentru a iesi in ambele parti, legatura intre axul motorului si axul rotii melcate am facut-o cu varnish luat de pe conductor de cupru de 1.5:




A urmat vopsirea carcasei,pe sasiu am adaugat greutati din plumb si o mufa pentru decodor:

La vagoane am actionat in felul urmator:am taiat niturile care tineau boghiile si le-am inlocuit cu suruburi de alama M2,osiile au fost schimbate cu altele noi Roco.




Am trecut la mecanismul de cuplare apropiata facut din textolit de 0.5 mm:






Tampoanele au fost schimbate cu unele facute manual din textolit de 0.5 mm si sarma de cupru de 1.5 mm:



La interioare am adaugat bancute facute din carton si vopsite:



La carcasele vagoanelor au fost scoase geamurile si burdufele ,si au fost pregatite pentru vopsit:




Luminile locomotivei au fost facute cu leduri:

Si finalul:


 
Esti tare mok,chiarma gandeam pe cine sa intreb de reconditionare si modificarea trenuletelor de la Lugoj ,am cerut parerea lui Prognosis dar mi-a zis ca este prea costisitoare transformarea si nu se merita.Am sa urmez instructiunile tala dar pentru locomotiva de marfa Lugoj nu ai ceva ca sa o pot modifica si pe aia?Daca da te-as ruga frumos sa-mi trimiti si mie planurile .Ceva dimensiuni ai la modificarea la garnitura de calatori?Astept raspuns te rog mult.Ozi buna iti urez si sanatate.
 
are dreptate @Prognosis pentru ca nu au o valoare mare(nu sunt facute la scara....eu le indragesc ca sunt facute de romani)....nu stiu cum arata la interior locomotiva ta ,dar oricum va trebui sa ii schimbi osiile daca vrei sa ii faci alta motorizare ,uite cum ar merge sa ii modifici motorizarea : http://caiferate.21.forumer.com/viewtopic.php?t=2552
 
Multumesc pentru raspuns,am vizitat link-ul unde imi arata modificarea locomotivei de manevra este si acela fain ,dar o mica precizare,daca nu te superi,nu acela este modelul de marfa de la garnitura de Lugoj.eu nu prea ma pricep cu calculatorul ca ti-as trimite imaginea acelei locomotive,dar cred ca stii despre ce este vorba.In privinta nostalgiei garniturilor romanesti sunt total deacord cu tine,de aceea si vreau sa le modific si sa le pastrez,chiar daca nu sunt la scara.Am trei locomotive electrice de calatori si una de marfa din seturile de Lugoj.Week end placut .
 
Pantiru a spus:
Multumesc pentru raspuns,am vizitat link-ul unde imi arata modificarea locomotivei de manevra este si acela fain ,dar o mica precizare,daca nu te superi,nu acela este modelul de marfa de la garnitura de Lugoj.eu nu prea ma pricep cu calculatorul ca ti-as trimite imaginea acelei locomotive,dar cred ca stii despre ce este vorba.In privinta nostalgiei garniturilor romanesti sunt total deacord cu tine,de aceea si vreau sa le modific si sa le pastrez,chiar daca nu sunt la scara.Am trei locomotive electrice de calatori si una de marfa din seturile de Lugoj.Week end placut .
eu m-am referit doar la motorizare(sasiu,roti dintate, motor) pe care ai putea sa o folosesti la locomotiva ta (bineinteles cu alte dimensiuni pentru carcasa ta)
 
Multumesc pentru raspuns mok, am sa incerc sa adaptez ce mi-ai trimis la locomotiva mea .
 
Salut mok,ti-am trimis un mesaj pe pm se pare ca daca am atins pragul de 50 de mesaje pe pm nu se mai transmit mai departe ,ca practic ar fi trebuit sa mai primesc cateva de la alti membri dar cred ca s-au pierdut,hai sa lasam asta, te intrebam pe pm daca poti sa-mi dai o adresa de unde sa pot cumpara textolit pentru constructia locomotivei de Lugoj,si cum pot schimba un ax de motor cum ai facut tu.eu am incercat prin loviri usoare sa imping un ax de la inchiderea centralizata de la Dacie,are axul mai lung la partea cu pinionul dar am distrus colectorul.Mersi.
 
@Mok : Mai ai ceva piese originale de la locomotiva asta modificata? Am obtinut si eu o carcasa de la o electrica si as vrea sa adaug la ea restul componentelor originale...
Daca ai ceva de dat sau stii pe altcineva care are ceva disponibil, te rog, imi poti lasa un mesaj?
 
nu mi-a mai ramas nimic (si eu am luat locomotiva fara motor )...de la locomotiva am scos doua osii si lesturile pe care le-am aruncat(osiile erau descentrate si lesturile care erau facute din mai multe tablite prinse cu un surub)