Atelier Virtual

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Lica_Frinaru a spus:
Postul cu poza de mai jos a disparut misterios, probabil desenul fiind facut cu materiale de la "secret" am fost luat in colimator :D

Oricum mai incercam inca o data:



Nu am vazut pana acum piesa aia rosie dintr arcurile lamelare. Ce rol are ?
 
Uite si un rezervor de motorina, vazut de dedesbt, Totul este exact facut dupa desene cotate, diagrame din manual si poze reale. Am identificat trei variante de rezervor cu capace pozitionalte diferit, dar asta este cel mai numeros pe linii, judecind dupa numarul de poze vazute cu el.
Nu prea sunt detalii clare cu doar trei lucruri, doua sine longitudinale pe marginea de jos a rezervorului (se vad grosolan pe ND2) si niste protruberante in forma de semicerc care sunt tot pe burta cam in dreptul capacelor de linga litrometru sau cum se cheama...Plus urechile de la colturile rezervorului care nu am diemnsiunile exacte inca
Imediat ce fac rost si de aceste detalii le adaug in desen, dupa care cam tot este gata.

Cit despre "disparitia" postului nu dau vina pe nimeni decit pe Bill Gates, care a inventat Windows, si alte dureri de cap. Oricum daca pentru Admin este de folos, vreo doua zile am fost singura persoana pe forum. Statistica arata zero persoane log in tot timpul. Asta nu numai de pe un singur computer sau operating system.
Dar vad ca sa reparat, asa ca nu se merita sa piarda nimenea timp cu investigatiile inloc sa se joace cu trenurile :D

 
Urmatorul desen este pentru Instalatia INDUSI care se pare ca detecteaza semnalele...

Daca are cineva ceva poze mai bune cu instalatia de ungere bandaj de la DA rog sa mi le trimeata pe

[email protected]

Sunt citeva lucruri cam neclare in pozele care le folosesc.

Ceva poze cu sabotii si alte piese pe la frine sunt binevenite si ele.

 
Instalatia INDUSI montata pe boghiu. Unele detalii de pe boghiu au fost facute "invizibile" ca sa se vada INDUSI mai bine.

Nimenea nu a trimes nici o poza pina acuma cu instalatia de ungere, locomotiva nu va fi terminata decit atunci cind am desenat toate reperele necesare pentru realizarea unui model ca lumea, asa ca toata lumea care se plinge ca nu este material CFR sau este "prea scump" asta e motivul... toata lumea asteapta sa faca altii ceva si dupa aia ne bagam si noi :D Cei care fac toata treaba de la un cap la altul stiu cum merge treaba si pot sa incarce la pret fara sa le fie teama de nimic, este o probabilitate statistica ca nu se apuca nimeni de nimic si sunt ei singuri dictind preturile si ce se face si cind.

Sunt peste 1700 de membri pe forum si au fost peste 1700 de vizualizari si in total am primit informatii de la 3 persoane...
Daca 10% ar fi ajutat cu ceva fie si o singura poza daca nu altceva eram deja la proiectul LDH, sau Dimitrov...
Spor la Asteptat !


 
Lica_Frinaru a spus:
Sunt peste 1700 de membri pe forum si au fost peste 1700 de vizualizari si in total am primit informatii de la 3 persoane...
Daca 10% ar fi ajutat cu ceva fie si o singura poza daca nu altceva eram deja la proiectul LDH, sau Dimitrov...
Spor la Asteptat

Salut! Te-am ajuta cu poze, daca s-ar gasi DA-uri pe acolo pe unde sunt modelisti interesati de proiectul tau. De exemplu, eu nu am ce DA-uri sa fotografiez deoarece in Onesti e linie electrificata, atat spre Adjud, cat si spre Ghimes.
Daca stiam de acest hobby acum 6-7 ani, si daca era pe atunci de actualitate subiectul in cauza, te-as fi ajutat, ca pe atunci mai circulau DA-uri si LDH-uri spre platforma industriala a orasului, dar nenorocirea e ca 75% din platforma e inchisa (rafinaria RAFO, fabrica de cauciuc CAROM, o mare parte din CHIMCOMPLEX, de mai functioneaza caum doar sectia de produse clorosodice, si UTON-ul, care sta sa se inchida si se dau afara angajati chiar acum cand are multe comenzi) si linia respectiva nu mai are aprobare de functionare, deci nu mai circula nimic pe acolo, toate marfurile vin si pleaca cu TIR-ul.
 
In paralel pot sa lucrez la alte proiecte, de exemplu locomotiva electrica BO-BO este un alt candidat, la fel ca si orice fel de vagoane facute in Romania.
In mesajele de mai sus, Am solicitat orice fel de poze si dimensiuni stiind ca unele locuri au anumite lucruri care nu sunt de vazut prin alte parti.
Ma intereseaza orice poze si dimensiuni care se pot lua, eu le sortez si le compar intre ele, pentru ca toate sunt bune la ceva chiar si informatii in duplicat pot fi folosite pentru verificarea altor informatii. Deocamdata de peste un an de cind string informatii nu am nimic indeajuns ca sa fac nici macar o traversa de beton corecta... :(

Jos palaria la toti care miau trimes informatii pina acum, considerind situatia cu pozele si alte alea de prin triaje si gari in Romania
 
Instalatia de ungere bandaj este urmatoarea pe lista, daca stie cineva distanta dintre planurile celor doua biele acum e momentul :D
Distanta de la capacul "standard" la levierul de pe Ungator este 275mm pe desen.
Cred ca urmatoarea piesa este rotile cu osie cu tot, cine are poze sau alte informatii cantactatima direct.
Deocamdata nimenea nu a trimes nimic cu informatii despre alte materiale rulante in afara DA...

 
Urmatoarea pe lista este Ansamblul osie +roti, de distractie am desenat si rulmentii care cu toate ca le stiu diametrul interior si exterior plus faptul ca sunt cu cilindrii nu cu bile sunt cam jumatate inventati.
De fapt banuiesc ca erau doua seturi der rulmenti pe fiecare cap de osie, un singur rulment ar fi fost neobisnuit de lat, si la nici o osie de masina sau locomotiva vazuta de mine pe viu nu au fost numai un singur rulment...

 
Rotile asamblate pe boghiuri.

Unele detalii au fost facute invizibile ca sa se vada mai bine. Toate detaliile sunt oarecum temporare pina gasesc dimensiuni si poze exacte cu anumite lucruri specifice. In mare totul este desenat corect la scara 1/1. Detaliile cred ca sunt indeajuns de bune chiar pentru o macheta scara 1:50

Multe multumiri celor care au contribuit cu documentatie si poze pina acum , sper ca atunci cind va fi totul gata, secretul lui "DAchus" va fi ceva de domeniul trecutului.
In curind ma voi apuca de carcasa. Cind va fi gata am sa public modelul desfasurat al carcasei. Facut pe o foaie plata, cine are chef poate sa taie din tabla, carton sau mai stiu eu ce, contururile si o sa iasa o carcasa corecta (depinde de lipici :D ) .
Cine este interesat de imaginea 3D a bogiului (in forma curenta) in format pdf care poate fi rotita pe toate partile si marita sau micsorata, trimeteti email direct sau mesaj pe PM, le voi trimete cu mare placere.

Mar interesa dimensiuni si poze ale instlatiei INDA pe acoperis la fel ca si dimensiunile de la instalatiile de Aer Conditionat, citiva forumisti au facut adaugiri la modele deja, poate se indura cineva :)