Camion Bucegi la scara H0 printat

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

cornelTT

Well-Known Member
Trenulist
21 Iunie 2010
755
86
Bucuresti
corneltt.simplesite.com
WEBSITE
http://corneltt.simplesite.com/
LOCATION
Bucuresti
Cu mulțumiri lui Dorel (alias LDH) care mi-a făcut desenele ca eu să pot face proiectul și apoi să-l printez.
Am dat repede azi un print la cabină, șasiu și suspensii.
La această scară eu zic că a ieșit destul de bine.


DSCF0060.jpg
DSCF0059.jpg


DSCF0061.jpg
DSCF0063.jpg


DSCF0058.jpg
 
Salut din nou,

Am refăcut curbura de sus a acoperișului, am scos cum am zis cele 3 grile de la radiator, le voi lipi din fir extrudat de 0,4 mm.
De asemenea am făcut platforma și 2 bene. Mai am de pus geamurile, oglinzile, stopurile pe spate și apărătorile de la roțile din spate.

Las pozele să vorbească

04.jpg
03.jpg


02.jpg
01.jpg


00.jpg
 
Ceva nu-mi da pace. Recunosc, nu am studiat prea bine acest vehicul desi cu siguranta e una din cele mai interesante constructii romanesti cu toata inspiratia lui Ford. Deci posibil sa ma insel eu, dar, nu-mi aduc aminte ca la capota motorului, nervurile 1 si 3 sa formeze un sant atat de evident. La modelul tau sunt atat de evidente ca par doua guri de admisie a aerului. Planul capotei se rupe brusc la aceste nervuri.

Originalul eu il stiu cam asa:

ok_17835.jpg


Au existat doua tipuri de capota ?
 
La scara 1:87 crezi că ar fi trebuit să se vadă acele nervuri?
Eu cred că nu. Sau niturile de pe locomotivele cu aburi, crezi că ar fi trebuit să se vadă?
Sau alte detalii, chiar de pe modelele făcute de Roco, etc. crezi că ar fi trebuit să se vadă?
Nu mai zic de scara TT sau N.

Sunt compromisuri care trebuie făcute. Altfel ar fi ieșit un camion în formă de ardei gras și nimic mai mult.

Oricum sunt poze macro, ca o comparație privește în fundal la geamul care acea scurgere sus.
E făcută din fir extrudat de 0,4 mm.
E aproape de 2 ori mai gros decât detaliul despre care vorbești.

Ca să nu zic de munca depusă, crezi că se vede?

toate cele bune
 
In mod evident te-a suparat o simpla intrebare desi mi-am exprimat rezerva ca eu sunt habarnistul.
Eu cred ca subiectele sunt ca sa punem si intrebari, nelamuriri ca de aia e un domeniu public si subiectele sunt "open". Sa invatam impreuna de la cei care s-au documentat mai bine, in acest caz de la tine.

Daca tu crezi ca o simpla intrebare echivaleaza cu ati desconsidera munca inseamna ca nu intelegi rolul unui forum.
 
Eu nu m-am supărat că pui o întrebare, știi foarte bine că nu există mai multe modele de capote, asta poți vedea și pe google.

Un forum există pentru idei, sugestii, etc, normal că știu.

Doar ți-am explicat care e treaba cu compromisurile ce trebuie făcute, iar tu nu ai reținut decât ”că m-am supărat”.

Nu m-am prins dacă ești de acord cu niturile de pe locomotivele cu aburi și alte detalii de la producătorii consacrați.

Nu te-am văzut la fel de scrupulos când a fost prezentată pe aici pe forum o locomotivă electrică românească care doar vopseaua și decal-urile aduc cu modelul original
și doar ești în domeniu, puteai pune aceeași întrebare, or fi mai multe modele de locomotive?

Vezi, cam asta este, e forum. Eu chiar nu mă supăr, dar la noi la români sunt mai multe măsuri aplicate diferit.

toate cele bune
 
Ia uite Cornel ce bine arata drezina asta Bucegi din Teius ;)
FB_IMG_1483880650475.jpg
foto facebook grupul camioane romanesti

Poate asa te ambitionez sa o faci!
 
Da, Prognosis a facut la 1/43 parca. Se poate atasa drezinei un vagon de lucru cum sun cele ks, care poate fi motorizat usor, zic.
Cred ca cea mai grea treaba este gasirea/ realizarea rotilor. Niste rusi facusera drezina zis cu roti identice, din plastic, cu bandaj de metal.
 
Ia vedeti mai bine, nu gasiti pack-uri de 5-10 bucati cu free shipping? Eu asa am luat 5 motorase din astea....