Trenuri din Rusia

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Nu mai gă’sesc referinţe pe net, dar un bun amic de-al meu, în 2005 la pensionare, a fă’cut o excursie cu ”Țarul de Aur” München - Beijing cu avionul, Beijing - Moscova cu trenul ”Țarul de aur”, Moscova - München avion, agentia de turism fiind una locata in Germania.

Total 2 pers 28.500 euro

Avion Business, HTL 5 stele, vagon dormitor lux cu 5 compartimente, baie, TV, NETSatelit,
Excursii în interiorul Chinei, Mongoliei şi Rusiei de câte 2-3 zile, dormit în iurt㒠de lux, etc....

Timp total de că’lă’torie 18 zile

Cei care ştiu nemţeasc㒠bine, pot gă’si compania, unde este afişat㒠oferta.

Iar pentru muritori, o excursie individuala, pe care o planific de 3 ani, cu tot cu rezerve financiare nu dep㒺eşte 2.500 euro, asta la vag dormitor cls II-a, şi inclus Lhassa, Hong-Kong, şi Toyama JP (Ferry-boat) (cu o că’lă’torie la Tokio). Dormit la Hostel sau la hotel categorie inferioară’, şi mâncat din Supermagazine.
 
Pai uite chiar aici pe linkul ce l-am pus mai devreme o oferta la 19.999 euro.

Desigur ca tot ce e in plus poate duce pretul la 28.000.

http://www.railbookers.com/holidays/europe/russia/-/moscow/silk-road-moscow-beijingdetails
 
Am uitat eu sa mentionez ca este inclus si transportul cu avionul pina la gara de plecare si la intoarcere de la gara la aeroportul de domiciliu.
 
ТЭМ14-0001

http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=331952&LNG=RUpicture

http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=331929&LNG=RUpicture

4 osii pe boghiu.
 
foarte frumoasa,daca am citit bine are 2400 CP.la 4 osii pe un boghiu ma asteptam sa aiba un motor mai puternic,dar imi place cum arata
 
dantm a spus:
Pai uite chiar aici pe linkul ce l-am pus mai devreme o oferta la 19.999 euro.

Desigur ca tot ce e in plus poate duce pretul la 28.000.

http://www.railbookers.com/holidays/europe/russia/-/moscow/silk-road-moscow-beijingdetails

Rectificare, pretul este in lire sterline. Este oferta pentru :

22 Night Luxury Holiday By Rail - Imperial Suite
Prices are per person, are subject to availability and confirmation at time of booking (due to fluctuations in exchange rates). Price includes hotel accommodation (as shown in itinerary), airport transfers, meals (from dinner on day one to breakfast on the final day), a generous drinks allowance, local guides, guided off train tours, a doctor on board, Tour Manager, and accommodation on the Silk Road trains (Golden Eagle and Shangri-La Express). Single supplements apply - please call for details.
 
Fabrica de locomotive din Rusia

<r><URL url="http://englishrussia.com/2011/11/24/one-of-the-largest-locomotive-construction-factories-in-russia/"><LINK_TEXT text="http://englishrussia.com/2011/11/24/one ... in-russia/">http://englishrussia.com/2011/11/24/one-of-the-largest-locomotive-construction-factories-in-russia/</LINK_TEXT></URL></r>
 
zdravstvujt'e tovarasi !

Daca orasul Craiova nu se intoarce la traditie, fabrica de locomotive, o sa aiba de suferit orasul, regiunea olteniei si Romania; nu poti sa arunci la gunoi sau sa stergi cu buretele, ce ai mai bun si mai de pret :?: :!: :-?
 
Totuşi, fabrica aia de la Kolomna are 144 km pă’traţi şi produce şi locomotive şi tramvaie şi tancuri şi motoare diesel. Cu tot respectul pentru Electroputere Craiova, m㒠îndoiesc c㒠putem face comparaţie între ele. La noi motoarele diesel se fă’ceau la Reşiţa, boghiurile la Caransebeş, iar tramvaiele se fă’ceau dup㒠proiectele URAC-ului.

Site: http://www.kolomnadiesel.com/eng/
 
valahul a spus:
zdravstvujt'e tovarasi !

Daca orasul Craiova nu se intoarce la traditie, fabrica de locomotive, o sa aiba de suferit orasul, regiunea olteniei si Romania; nu poti sa arunci la gunoi sau sa stergi cu buretele, ce ai mai bun si mai de pret :?: :!: :-?

Prea tarziu, ne vindem tara ca prostii in continuare ... :-| ne vindem si sufletele in curand ! E pa pa traditia, spiritul conservator...are sens sa mai scriu in continuare ? :-x
 
Resita s-a facut demult pulbere, acolo se produceau motoare diesel de mari dimensiuni, din pacate era concurent direct pentru altii. La Craiova s-au produs loko ce au fost exportate pentru ca acum sa se intoarca vechi in tara si sa fie folosite de companii private. Referitor la rusi, acestia au avut meritul de a conserva masinariile cu aburi considerate pe buna dreptate strategice, dar nici la ei nu mai e ce a fost. Doritorii pot gasi la vanzare pe ebay, in cadrul seriei de reportaje feroviare din intreaga lume, si un dvd dedicat in exclusivitate cailor ferate rusesti. Acolo se pare ca exista inca posibilitatea de a realiza chiar garnituri turistice, care aduc bani in tara.
 
Abandoned electric Trains<i></i>

abandonedelectrictrains-11.jpg


http://englishrussia.com/2012/02/20/abandoned-electric-trains

///

///
 
Tot pe la ruşi, putem remarca un exponat de pe la noi care se alf㒠în stare bun㒠de conservare.

http://englishrussia.com/2012/03/19/development-of-soviet-railway-transport/

E.
 
sogard_2003 a spus:
Am vandut automotoare Malaxxa rusilor ?

Am un articol interesant despre automotorul expus în cadrul acelui muzeu, promit s㒠revin cu dânsul să’-l împă’rt㒺esc şi cu dumneavoastră’, asta în cazul în care nu gă’siţi informaţii despre el între timp. Documentul este în rus㒠şi lucrez la traducere.