Elvetia, Franta si Germania

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Cel putin 35 persoane au fost ranite vineri seara, in urma unei coliziuni intre un tren de pasageri si un tren de marfa, in apropiere de gara din Mannheim, in sudul Germaniei.

http://stirileprotv.ro/stiri/international/accident-feroviar-in-germania-35-de-persoane-au-ajuns-in-stare-grava-la-spital-dupa-ce-doua-trenuri-s-au-ciocnit.html

galerie foto - http://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?4,7048702

https://www.youtube.com/watch?v=Lrq-eSrYH_o
 
Buna,

Am fost azi la fata locului. Accidentul nu s-a produs in apropiere de Mannheim HBf ci chiar in gara, in fata postului central de macaze.

Unul din cele noua (trei sunt date la MNE) vagoane-pilot presurizate Bpmbdzf 296.3 a scapat ca prin urechile acului doar cu avarii usoare la sistemul de tractiune si cuplare. In schimb un Bpmz 294 cu Redesign e gata de casat, un Bpmz 295.5 presurizat si cu Redesign partial rasturnat de asemenea - depinde de avariile la sasiu. Un alt Bpmz a scapat mai usor, doar cu o usa smulsa.

Socotind situatia actuala a DB FV, pierderea a trei Bpmz e o mica drama intrucat nu au cu ce sa fie inlocuite.

Locomotiva 1116 075 a fost repusa azi pe sine, nu pare grav avariata. Aparatul de tractiune a incasat cel mai mult.

Imagini aici:
http://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?4,7048702
http://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?4,7049431
http://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?4,7050071
si
http://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?4,7051223

Sinele vor fi schimbate azi in cursul noptii, dupa-amiaza s-a dat liber la linia 1, ceea-ce permite ca macar S-Bahn sa circule normal in Mannheim HBf.
 
HORIAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! Traiesti!!!

Iti cam simteam lipsa!

Bine-ai revenit!
 
Horia_Radulescu a spus:
Socotind situatia actuala a DB FV, pierderea a trei Bpmz e o mica drama intrucat nu au cu ce sa fie inlocuite.

Vrei sa spui ca parcul lor nu are aceste vagoane sa le inlocuiasca pe cele avariate ? Daca e asa ma mir ca noi ne mai plangem de CFR Calatori ...
 
De unde sa le inlocuiasca frate, cand daca se strica Klima la un singur Avmz sau Bpmz se anuleaza trenuri intregi?

Rezerva KP de la Frankfurt e formata numai din Apmz 125 si Bim(z)-uri, ultimele nici macar climatizate, KP de la Basel numai din Apmz 125 si 127. Alte vagoane nu exista, si rezervele KP sunt folosite in prioritate ca inlocuitoare de ICE.

Ca o prima masura s-a scos cate un Bpmz cu Redesign din IC Karlsruhe-FFM-Hamburg (inlocuite cu Bim(z) 26x, scoase la randul lor din cele doua perechi de IC de navetisti KA-FFM de dimineata - faimoasele trenuri unde singurul lucru demn de standarde IC este locomotiva). IC-ul de navetisti circula ieri cu 1 x Avmz 109, 5 x Bim(z) 26x, iar navetistii stateau ca sardelele. Cum Avmz avea Klima defecta, singura climatizare care functiona in tot trenul era cea de pe 120.1

Problema e ca sunt Bpmz 294, nu 295 presurizate, asa ca in Austria pe liniile de munte sunt probleme. Idem cu vagonul pilot, 296.3 avariat pleaca la Neumünster, in locul lui pe EC spre Graz circula acum un 296.1 nepresurizat, luat de pe un IC Stuttgart-Köln care circula acum, culmea culmilor, cu un Bimdzf neclimatizat (!!!) fost IR.

Vara, cand vagoanele vechi cad pe capete din cauza defectiunilor la climatizare, pierderea "definitiva" a doua Bpmz "bune" si temporara a inca unui Bpmz si mai ales a Bpmbdzf-ului este cum spuneam "o mica drama", chiar daca cei din afara nu inteleg asta.

Situatia parcului de IC/EC in Germania e grava. De ce crezi ca s-au comandat la Görlitz ca o solutie temporara in asteptarea ICX trenurile IC etajate cu locomotive 146.5, care nu au nimic din confortul tipic IC?
 
Stai puţin, la DB se anuleaz㒠trenuri din simplul fapt c㒠nu funcţioneaz㒠climatizarea pe un vagon/mai multe vagoane?

Acum vreo 2 să’ptă’mâni am mers de la Bucureşti la Aiud fă’r㒠clim㒠şi nu s-a anulat nimic. în 89-87 nu mergea aerul condiţionat, iar restul trenului era compus din 19-55, 20-49.0 şi 20-55, iar cele dou㒠20-49.2 aveau geamurile deschise (nu ştiu cum era la dormitoare). Parcursul total al trenului era foarte redus, undeva la vreo 900 km (Mangalia - Satu Mare). S㒠nu mai vorbesc de Desiro-urile de la depoul BC, cred c㒠mai sunt vreo 5 care mai au agent de ră’cire în instalaţie.
Dup㒠aia am venit de la Simeria la cuşetă’... 40 de grade înă’untru ,,c㒠o trage curentu' pe aia mică’". Or s㒠stoarc㒠cei de la revizie transpiraţia mea din patul ă’la vreo 2 să’ptă’mâni.
 
Stai puţin, la DB se anuleaz㒠trenuri din simplul fapt c㒠nu funcţioneaz㒠climatizarea pe un vagon/mai multe vagoane?

Bineinteles. Dupa criza de acum doua veri cand au fost oameni gata sa moara pentru ca la 403/406 "cadeau" aparatele de climatizare unul dupa altul si erau 50 de grade Celsius in vagoane s-a luat hotararea ca in caz de deficienta a climatizarii intr-un vagon climatizat sau presurizat acesta sa fie evacuat, iar in caz de deficienta la mai mult de un vagon sa se anuleze trenul.
iar restul trenului era compus din 19-55, 20-49.0 şi 20-55, iar cele dou㒠20-49.2 aveau geamurile deschise

Tocmai. Un geam deschis nu e placut, insa nu te omoara. Insa cum deschizi geamurile la un Bpmz 295.5, in afara de metoda turceasca (folosita cu succes de altfel) de a o face definitiv cu ciocanul de urgenta?

Macar la Bim(z) stii de la inceput ce te asteapta: geamul deschis si curent la 200km/h. Mai bine ca la un Bpmz unde mori incet pentru ca nu ai ce deschide. Asa ca la DB s-a hotarat sa nu se mai puna problema: 2 clime defecte, tren anulat. Gata.
 
Mi se pare bă’taie de joc s㒠anulezi un tren pentru 2 vagoane cu climatizarea defectă’. Poţi s㒠le dai afar㒠din tren şi s㒠mergi mai departe cu restul garniturii (c㒠bă’nuiesc c㒠nu-s trenuri CFR, s㒠aib㒠doar 2 vagoane). Sau le laşi aşa şi speri c㒠pasagerii nu vor face reclamaţie.

Dac㒠la noi s-ar proceda aşa, am vedea naşi şi mecanici spânzuraţi de stâlpii de catenară’... c㒠nu toţi îşi permit s㒠mai stea o zi în oraşul X c㒠nu merge clima în 2 vagoane.
 
Vineri, 13 noiembrie. Un TGV aflat in teste a deraiat langa Strasbourg. 10 morti.

http://www.dna.fr/actualite/2015/11/14/un-train-se-renverse-et-prend-feu-a-eckwersheim-pres-de-strasbourg

http://www.spiegel.de/panorama/tgv-stuerzt-im-elsass-von-bruecke-a-1062848.html

http://www.bbc.com/news/world-europe-34822666
 
Cateva compuneri.
EN 490 Wien Hbf. - Nürnberg Hbf. / Hamburg Hbf.
05.09.2017, Wien Hbf













EN 233/232 Wien Hbf. - Milano Centrale
Wien Hbf 05.09.2017




























EN 466 Praha / Budapest-Keleti / Wien Hbf. - Zürich HB
14.09.2017 Zurich HB




















EC 163 Transalpin Zürich HB - Innsbruck Hbf
15.09.2017 Zurich HB