ITALIA

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

parpala2010

Active Member
18 Septembrie 2010
104
0
BUCUREÅžTI
LOCATION
BUCUREÅžTI
De curând am avut şansa ca dup㒠aproximativ 20 de ani s㒠că’lă’toresc din nou cu trenul ( :( bă’usera toti şi nu a avut cine s㒠m㒠ia de la aeroport).
Locaţia .........frumoasa Toscana din Italia.

Aşa c㒠înarmat cu ceva cunoştiinţe de limba italian㒠şi abilită’ţi dobândite cu ocazia altor deplasă’ri în zone civilizate mi-am luat bilet electronic si am pornit în că’lă’toria care a presupus schimbarea mai multor trenuri.

Concomitent m-am pus pe filmat

Prima apariţie dupa un scurt drum cu o ,,că’ză’tura,, de la aeroport la PISA CENTRALE o frumoasa garnitura trasa de MRCE





PISA CENTRALE



o alt㒠,,că’ză’tura,, regional㒠pe cât de inestetic㒠la exterior pe atât de confortabil㒠la interior :aplauze:



 
buna Parpala,

MRCE nu trage nimic, doar inchriaza! :lol:

MRCE Dispolk a rezultat din fuziunea Siemens Dispolok cu MRCE (Mitsui Rail Capital Europe) si este cel mai mare organism european care inchriaza material rulant.

Locomotiva Traxx din filmul tau este inchriata unui operator privat din Italia.
 
:D sigur e TRAXX F140 (Bombardier),asa sunt eu ...ma exprim romaneste ......poate de cand merg cu RATB-ul ,XEROXEZ documente si vad TIR-uri pe strada.... :D
 
si pui mancare in FRIGIDER (de la firma Frigidaire) in loc de refrigerator... ;-)
sau cumperi o placa de PLEXIGLAS...

Exemplele ar putea continua :D
 
De exemplu, sa faci focul intr-un GODIN... :D

@ Parpala: E foarte interesanta calatoria ta, dar spune-ne totusi in ce directie ai luat-o. Am recunoscut intai cursa locala de la aeroport pana la Pisa Centrale, apoi ai luat trenul de la Pisa Centrale spre... ?

E interesant sa precizezi asta fiindca, daca stim despre ce gari e vorba, putem veni si noi cu adaugiri. De exemplu, nu stiu daca ai idee ca traseul pe care ai mers este printre cele mai vechi din Italia, respectiv traseul Florenta-Livorno, pornit din initiativa marelui duce Leopold al II-lea de Toscana. Lucrarile au inceput in 1841 si s-au incheiat in 1844. Adica pe vremea cand la noi inca nu se prea auzise de tren...

http://sergiobontempelli.wordpress.com/2008/07/24/stazionepisa-storia/
 


TRASEU Aeroportul Galileo Galilei din PISA am luat trenul că’tre PISA CENTRALE apoi pân㒠la gara LUCCA unde am schimbat si am mers pân㒠la
BORGO a BUGGIANO unde dup㒠o escal㒠am preferat tot trenul pân㒠la MONTECATINI TERME

drumul spre BOLOGNIA
 
Deşi din câte ştiam cele mai mici că’rţi din lume sunt cele referitoare la
bucă’tă’ria englezească’
istoria american㒠şi
eroismul italian

nu am fost surprins când am vă’zut c㒠italienii îşi respect㒠înaintaşii

:
 
Si ai nostrii ii respecta nu?

poza a VI -a e exact cu feroviarii cazuti
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=9353&highlight=monument

cer scuze pt off topic
 
Trenuri italieneşti lâng㒠Napoli (Campania)<i></i>, iunie 2012<i></i>



Luna iunie am petrecut-o ală’turi de iubita mea în Regiunea Campania, Italia. Este o locaţie foarte interesantă’, o zon㒠de câmpie şi de deal intens fructificat㒠din punct de vedere al agriculturii, cu oameni paşnici şi care îşi vă’d fiecare de afacerea proprie.

Nu am putut trece cu vederea liniile ferate din zonă’, care, Slav㒠Domnului, nu au fost puţine. Chiar la câţiva metri de casa închiriat㒠trecea linia ferat㒠închiriat㒠de compania MetroCampaniaNordEst, unde circulau zilnic câte 13 perechi de trenuri (deci 26 în total). Ruta de circulaţie a trenurilor este Napoli – Benevento, distanţa de 71 de kilometri cu 12 staţii.

în vacanţa din Campania am filmat trenuri din Arpaia, San Felice a Cancello, Santa Maria a Vico, Acerra, Cancello şi am avut ocazia s㒠ajung la depoul NTV unde are loc revizia celor 25 de trenuri AGV construite de Alstom pentru compania care ofer㒠pasagerilor viteze mari de circulaţie şi servicii diverse.

Aşadar, sub poalele vulcanului Vezuviu, pă’mânturile scă’ldate de apele Mă’rii Tireniene, arate şi muncite de negri sau est-europeni harnici sunt traversate de trenuri electrice care se alimenteaz㒠la o reţea de 3kV curent continuu sau de automotoare diesel cu vechime, iar câteva dintre acestea v㒠sunt redate în minutele ce urmează’. V㒠doresc vizionare plă’cută’!

http://www.youtube.com/watch?v=emVFN7KrZvw
 
Off-topic: ,,frigider" şi ,,plexiglas" sunt în DEX. Nu şi ,,pampers", ,,adidas", ,,rigips" care toate sunt mă’rci înregistrate, dar sunt primele din categoria lor intrate pe piaţa româneasă’. Cu ,,xerox"-ul e discutabil, eu l-aş bă’ga în categoria celor de mai sus. Dar DEX îl precizeaz㒠şi exist㒠în Nomenclatorul de Merserii ,,operator xerox".

Bine, într-un fel e mai bine s㒠zic xerox şi... mouse, decât s㒠zic ,,şoarece" cum zic francezii (souris).
 
151343336-4a35be8b-00f1-40d9-8366-67e6ad332660.jpg


foto - http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?30,6080081

http://www.corriere.it/cronache/12_settembre_24/treno-freccia-argento-puglia-contusi_059deb28-0641-11e2-a9b9-923643284af5.shtml

http://video.corriere.it/scontro-treno-tir-cisternino-muore-macchinista/c8d8e67e-0673-11e2-a9b9-923643284af5

De vina este un camion romanesc, soferul a scapat dar a murit mecanicul.
 
Rezulta de aici ca e tipic soferilor romani sa nu opreasca la bariera.Indiferent in ce tara, sa nu ne mai miram de cite se intimpla in Romania.
Se pare insa ca mecanicii italieni nu sint familiarizati cu asemenea incidente, cel din speta de fata nu s-a retras in sala masinilor.

------------------------
Vorbeam intr-o zi cu un mecanic si a zis, ,,baaa cind il vezi pe nebun tragi robinetul si fugi in sala, daca nu apuci sa tragi te intorci dupa ce-l lovesti si tragi robinetul, sa fie tras"

Acuma se pune problema vitezei, in Romania probabil mai e timp sa fugi in sala.
 
dantm a spus:
Rezulta de aici ca e tipic soferilor romani sa nu opreasca la bariera.Indiferent in ce tara, sa nu ne mai miram de cite se intimpla in Romania.
Se pare insa ca mecanicii italieni nu sint familiarizati cu asemenea incidente, cel din speta de fata nu s-a retras in sala masinilor.

Bine ar fi s㒠existe ”sala maşinilor” şi la trenurile FrecciArgento. Uitându-ne mai atenţi, vom observa c㒠postul de conducere este un cockpit aflat în legă’tur㒠direct㒠cu spaţiul dedicat transportului de pasageri, deci nu mai exist㒠sala maşinilor. Mecanicul şi-a dovedit experienţa celor 50 de ani ai să’i şi a limitat daunele şi numă’rul victimelor riscându-şi propria viaţă’.
 
Pai atunci se retrage in spatiul destinat calatorilor nu era greu de inteles ce am vrut sa spun.

E trist ca a murit, intrebarea e ce e de facut cu astia care nu opresc la bariera?
Sa nu uitam ca si in Romania s-au mai accidentat mecanici cind au lovit camioane.