Colectiile lui Horia: Cum arata ITIA... inainte de Roman Diesel

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Pe asta o stiti?
attachment.php


de aici :http://www.baumaschinenbilder.de/forum/thread.php?postid=949956
 
Am postat-o cu vreo 2 luni in urma pe celalat topic, nu stiam daca a facut parte din parcul ITIA sau nu.

https://forum.lokomotiv.ro/viewtopic.php?f=88&t=12820&start=30

Interesanta semiremorca, niste date, cat de sumare erau numai bune, ca sa stim cat (si ce) taiem din semiremorca Herpa.


Revenind la F89-ul cu 3 osii din Piata Unirii, pe facebook, pe grupul "Camioane Romanesti", 2 persoane afirma ca masina ar fi apartinut de ITBN si ar fi existat si cabine de culoare albastru deschis. De asemenea se ofera o explicatie destul de credibila in legatura cu viata scurta si disparitia prematura a acestor camioane...lipsa unei intretineri corecte, situatie care cred ca a fost generala, nu mai gasim un Mercedes LPS, un Henschel, un Volvo etc...au disparut fara urma.
 
Cosmin,

Nu au avut viata scurta si nici disparitie prematura.

Viata in acea vreme a unui autobuz urban era de 6-8 ani. Viata unui camion sau tractor cu semiremorca in trafic international nu depasea 8 ani nici in RFG, nici in RPR/RSR si nici in alta parte in anii 1960, poate cu exceptia Statelor Unite unde se puneau cate trei caroserii si trei motoare pe acelasi sasiu si unde tehnica nu a evoluat radical intre 1945 si 1975. In ziua de azi un autobuz urban traieste cam 12-15 ani la primul proprietar, un cap tractor cam 6-7, pana ajunge la milionul de km. Dupa aceea nu-l mai vezi decat "in alta parte".

Henschel-urile au venit in 1966-67, MB LP-urile cu cabina cubica tot asa, M.A.N. originale, Volvo F88/89 si Scania la fel. Din 1972 nu s-au mai importat asemenea autovehicule din vest pentru ca exista Roman Diesel.

Daca te uiti la fotografii vei vedea ca in anii 1974-77 Henschel-urile erau aproape "gata" si nu mai circulau decat pe rutele de est (Siria, Iran, Irak). Aveau 10 ani, ceea-ce pentru un camion din epoca e al naibii de mult. Nu au mai supravietuit mult, fiind inlocuite cu tehinca locala. In anii 1980 imi amintesc de un MB LP cu cabina cubica albastru inchis intr-o curte pe strada Slatineanu din Bucuresti, la doi pasi de locul in care locuiam. Nu mai circula, a disparut in 1990. Insa fotografii mai arata cel putin un alt LP in configuratia camion cu cutie inchisa cu remorca care a supravietuit pana dupa 1990. Atunci masina avea cam 22-23 de ani, adica isi depasise de trei ori durata programata de viata.
 
Gam3 post_id=159736 time=1470657675 user_id=76 a spus:
Apropo de ITIA. Iata ce am vazut vineri pe drumul de la Pascani la Roman. Are numere de VN.
DSC_4089.jpg

VA SALUT , masina este de la VINCON VRANCEA ,este cat se poate de originala,mai avem si un VOLVO F12 am sa pun poze zilele care vine cu semiremorca ,pentru nostalgici :) :D
 
Remorca de pe Iuliu Maniu rezista. Am vazut o bucata din ea duminca trecuta. Era incadrata de alte remorci.