VEB Plasticart

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Din tot ce ai enumerat ma intereseaza doar cele de la TU-20 daca ai si indicativele ar fi minunat,IL-62,Mercure le am machete complete,cu specificatia ca IL-62 asuferit la cutremurul din77 o avarie destul de serioasa,a cazut corniza pe el si l-a rupt in doua,iar TU-134 nu il am.Cum putem face tranzactia?M-ar interesa si avioane incomplete piese cum ar fi roti, elicii,armament,aripi,motoare de orice tip de avion, chiar si fuselaje.
 
Poate cineva sa ma sfatuiasca cum sa curat mizeria depusa in timp pe modelele albe din fabricatie si care nu necesita vopsire?
 
Eu de obicei le curat cu apa calduta si putin detergent de vase.Numai ca trebuie sa fi atent la decaluri,se dezlipesc daca insisti prea tare.
 
Am incercat,singura solutie cred ca este sa le vopsesc pe cele care se poate.Acum caut niste imagini cu elicopterul sovietic Mil Mi-2 ori fabricat pentru armata ori civil.
 
Reiau cu seria Douglas:


un DC-3 KLM 1/100(Doyusha), dar mai probabil sa fi fost un C-47 retras la civil

am adaugat DC-7C si DC-9-40. Primul este Frog 1/96 si e cea mai scumpa macheta pana acum, dar a meritat toti banii, mai ales ca nu e deloc usor de gasit. Macheta a fost f. ok ca si asamblare, decalul original il avea (BOAC), dar am preferat sa merg pe alte cai. Cred ca merita sa adaug ca avionul a fost declarat de unele carti de design (americane, desigur) ca si "number one" in materie; asa o fi, mie imi place avionul.

Celalalt e un Nitto 1/100, bineinteles avea alta inmatriculare; made in Japan si atat.


SE 210 Caravelle - Heller 1/100


Pe cine interseaza, adaug poze cu abtibilduri disponibile


In asteptare An-2, Mi-6a, B 737 si Mi-8. Revin cand sunt gata.
 
Cunoaste cineva vreun producator care comercializeaza kit-uri in Romania a bombardierului B-29? Cei de la Revell nu mai au cu ce sa se ''laude'',de la un timp nu mai actualizeaza catalogul si nici nu introduc pe piata produse noi. De exemplu lista cu avioane militare a scazut si mai promoveaza si produse care nu le mai au pe stoc de foarte mult timp.Ma interesa si avioane militare japoneze din al doilea razboi mondial,care le-au avut dar acum le-au scos.''Colac peste pupaza'' au mai pus si o taxa de expediere destul de piperata.Cei de la Italeri au firma care sa se ocupe de comercializare in Romania,dati-mi si mie va rog adresa lor poate au mai multe produse ca ceilalti.Multumesc.
 
Macaralele Mil':




Mi-10k a fost asamblat mai demult, fara mari pretentii de la macheta.
Mi-6a, sau ultimile serii (elicea cu capete drepte s. a.) este predecesorul lui 10k, astfel incat am hotarat sa fac macheta 1/100, si nu cea existenta 1/87 Plasticart, care aduce a Mi-6, dar e alta pasare.



Am luat, deci, un Mi-10k Plasticart si dupa indelungi croieli si lipeli a iesit ceva.



737-200 1/100 nitto, cred,a fost o macheta la mana a doua, asamblata, revopsita.


Antonov.

An-2 este un plasticart 1/75 croit la 1/100, ce a iesit, ramane la judecata istoriei, a fost mult de lucru la partea din fata.




An-24rv e un Plasticart cu vechime, de prin anii 80, la a treia inmatriculare.

Am ales Tarom-ul, deoarece am si zburat candva cu asa ceva.

An-12bk am ales Trumpeterul, a fost si mai ieftin, si mult mai calitativ, inafara de abtibilduri, care s-au facut bucati la transfer, trebuiau acoperite cu ceva lac inainte; am optat pt varianta "civila" Y-8 CAAC.
 
La multi ani,tuturor! Am intrat pe ''Parc models.ro'', sper ca nu am gresit cu ceva cand am numit acest site,am vazut niste modele accesibile la pret printre care si unele la pret de 8 RON,stie cineva ce contin aceste pachete,ce piese au, cum sunt lucrate ,au decalusuri, se merita sa le cumpar?Nu ma astept sa fie ceva de soi la pretul asta, dar am vrut sa stiu.Va multumesc.
 
Interesante lucrarile tale LC.Felicitari!Intrebare:ptr. TU-134(Interflug) si MI-10K(Aeroflot) mai ai decalurile si daca da cat ceri pe ele?
@interesantul-vezi ca gasesti poze cu Li-2 pe rospotters.ro si nu numai.Ai sa vezi pe acolo si IL-14,IL-18 etc.Poze foarte vechi(de vreo 50 de ani)aveam si eu prin niste reviste mai batrane ca mine cu mult :lol:
@Pantiru-poti avea incredere in parcmodels.Si eu am luat de cateva ori de pe la ei.
 
Salutare,
au iesit ghioceii:


th_P1210154.jpg
[/url]
-Rombac 1-11/565 parca era; conversie caravelle/heller 1/100, decal facut prin prelucrare de pe poze ale aparatului. Nu pot sa nu remarc indicativul, fara legatura cu o veche emisiune tv. Mult de lucru si mult filler/kit, care pe limba mea inseamna polistiren topit in xilen.
-H-65 nu a fost in serviciul civil, dar cine stie... Dahlman CH-53G 1/100 Bundeswehr era originalul.
-Mil Mi-4 Plasticart - fara comentariu.

O poza de familie: Caravelle si Super-Caravelle, cel putin asa era botezat Concorde initial.
 
Fara nicio legatura cu VEB Plasticart, dar e greu sa ma abtin sa nu le expun:


trumpeter, revell si amodel 1/144.
Din 1/144 mai am suficiente, le voi expune ulterior.



dupa cum urmeaza: Tu-154 zvezda, dc-10 airfix, b-707 novo si c-130 amodel
 
Poate cineva sa ma indrume catre un site in care sa gasesc ceva despre tinuta pilotilor din al doilea razboi mondial.Am achizitionat un Mitsubishi Zero de la Noriel care are si pilot,dar nu s-au gandit cei de la respectiva firma ca ar trebui si vopsit avionul si accesoriile lui si in privinta decalurilor stau foarte prost,minimul necesar ca si dotarile pilotilor japonezi probabil.
 
LC,ce ai facut cu trenul de aterizare al avioanelor?Nu am vazut asa ceva decat la elicoptere ori ai vrut sa arati avionul in zbor?,ca am mai vazut niste avioane de ale tale chiar si fara elicii.Nu spun ca nu arata bine dar mi-am pus aceasta intrebare.
 
Si, sa mai revenim la origini:

Primele doua sunt plasticarturi mai mult sau mai putin recente,
iar p-3v neptune (revell) ii tine companie lui be-6.
pe cine intereseaza, mai am un an-14 neinceput.



Ca si curiozitati, mai adaug 1/100:



transall revell si convair 880 aurora. ultimul este o raritate, dar in 1963 cand s-a facut kitul, forma ovalar-circulara a sectiunii fuselajului a fost mai spre rectangulara, ceea ce nedumereste un pic; dar si plasticartul din acele vremuri nu se poate spune ca a fost perfect. c-160 a fost folosit in principal ca si transportor tactic militar, dar 3 exemplare au indeplinit rolul de postas sub tutela air france.


a 320 aegean e un easykit (a 319 lungit), revopsit, cu originalul am zburat o data in creta
 
[/URL] [/URL] [/URL] [/URL]
[/URL] [/URL] [/URL] [/URL] [/URL]

Dc-8-62 este un plasticart lungit si cu motoare noi;
Tu-104a este tot kit vechi rusesc, dar prelucrat mai mult, se vede ceva si comparativ cu vechiul model.
Il-18 a fost revopsit si atat, iar Mi-8 a fost mult si bine pe masa de lucru, dar, in final a iesit ceva.
HS Trident este cel vechi (1/100, si nu 1/87!), revopsit
In sirul de trimotoare am revopsit si B-727 plasticart din Alitalia in Braniff International