Necazurile unei vechi betoniere Roman Diesel...

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Horia_Radulescu

Consilier tehnic
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
7.003
2.552
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
buna,

acum cateva zile am surprins un mic eveniment rutier la marginea unei sosele din Romania...

un biet Roman Diesel, vechi, cu malaxor, ramas in pana... dupa obiceiul local, soferul incerca sa repare singur.



nu a durat mult pana ce a aparut primul echipaj de politie, un VW Vento mai vechi condus de Agenul principal de Politie Ion Dovleac.



"- Domnu, nu puteti ramane aici!"
" - Da ce sa fac?" se impacienta Nea' Ghita, sofer de 20 de ani pe vechea betoniera. " - Dracul asta nu mai pleaca de aici!"
" - Stati ca rezolvam!" raspunse polististul... si dupa cateva zeci de minute aparu si salvarea...



...intruchipata de cel mai modern tractor de urgenta care a trecut vreodata Carpatii.





dupa cateva minute Romanul a fost atasat pe platforma tractorului, nea' Ghita s-a urcat in moderna cabina climatizata si s-a pornit spre primul garaj.







in ultima clipa a aparut si un echipaj de la Politia Rutiera, un VW Passat 2.0 4Motion din 2001 condus de Agentul de Politie Vasile Repezitu, care a pus in functiune luminile si sistemul sonor de avertizare pentru a asigura siguranta in trafic a convoiului.



Sper sa va placa... Tractorul Scania exista in realitate chiar in aceasta forma (foto Florin Vornicu, Gam3) si este un model Herpa limitat la 300 buc, restul masinilor sunt creeatii personale pe baza Herpa si Wiking.
 
ca bonus, iata inca trei camioane romanesti:

- un Roman cu bena "tip Irak"





- un Roman betoniera





(ambele apartinand Antreprizei Constructii Montaj 3, Bucuresti)

- si un Roman "cutie" pentru transportul franzelelor





enjoy, :D
 
Multumesc mult, Florin, pentru pozele modelului 1:1 al Scaniei :)

@Paul, pai l-a demontat nea'Ghita (si omologul sau nea'Caisa de la ACM3) ca sa nu se fure... :D
 
Soferita de pe Scania nu a luat amenda ca circula fara numere de inmatriculare?
 
hmmmm... de unde stiti asta, domnu'? aveti rude pe la Rutiera?

intr-adevar domnisoara Carlig, conducatoarea celui mai modern tractor de depanare din Romania, a avut probleme cu rutieristul, agentul Repezitu, pentru ca nu a montat la timp numerele noului camion... :oops:

insa s-au inteles bine pana la urma... la inceputul serii Repezitu a luat-o pe domnisoara de la garaj ca sa-i arate formidabilele performante ale masinii sale si s-o duca pe strazile pustii ale orasului intr-o feerie de albastru si rosu, in sunetul dulce al sirenei... iar domnisoara Carlig i-a promis sa-i arate cum ridica bratul elevator al vehicolului sau... :D

cum s-a terminat seara... nu mai stiu... m-a chemat nevasta acasa :roll:
 
Horia_Radulescu a spus:
@Paul, pai l-a demontat nea'Ghita (si omologul sau nea'Caisa de la ACM3) ca sa nu se fure... :D

Sau face parte din prima serie de betoniere, tot zisasi ca este veche rau masina, a carui malaxor era actinat de o pompa hidraulica cuplata la cutia de viteze.

Veche masina ti-ai mai luat si mai vrei sa construiest :D
 
buna baieti,

acum ajung si eu sa va raspund...

@Florin, LDH: da, este versiunea pentru export DDR... au refuzat-o nemtii din cauza calitatii proaste romanesti si a ajuns la transport franzele la "Spicul"! :)

(de fapt este sasiul standard Herpa, un pic cam lung...)

@CFRMarfa, nea Ghitza nu sta pe ambele parti ale masinii sale si, econom cum este... se multumeste cu 2 stergatoare vechi de la Dacia sa... le pune pe rand la una si la cealalta :D