PONTIAC a murit !

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
mai Rudi, hai sa vorbim de ce se poate compara...

Impala avem si azi chiar daca altfel ;) iar Matiz produs in Polonia are sigla Chevrolet pe el ca nu mai are dreptul s-o poarte pe cea a coreenilor...

cum ar fi sa comparam un Chevrolet Corsa din Brazilia cu unul Matiz din Polonia cu unul Impala SST din State? :D
 
Mai Horia ...nu m-am exprimat poate bine :pentru mine und Chevvy este luuung si lat.... :D ......(Strassenkreuzer.....)
dealtfel si A Klasse pentru mine nu este un Mercedes..... :roll:
 
@LDH Da,buna remarca, imi amintesc de modelul acela de tot-teren, mersi ca mi-ai adus aminte de acel model

http://www.lamborghiniregistry.com/LM002/LM004/index.html
Putini il mai revad pe coperta revistei Autoturism unde trona o poza cu un model rosu falnic
:D
aici ceva despre acei ani
http://www.sotto.ro/articol/Special/2587/Povestea-celei-mai-capabile-masini-de-teren-din-lume.html
 
Noua nu ne ramane decat sa ne "scaldam" ochii, din cand in cand, in vitrina in care este parcat Humvee-ul . Pozele sunt cu dedicatie ptr LDH.



Puiu
:floare: power
 
Sau macar nu mai tot ciunti germana, sa ne-o mai traduca si noua google cand nu intelegem un cuvant.
 
Ni Hau e pe kineza si inseamna "buna ziua" ;)

scuze :D

iar cealalta s-ar traduce prin "lasa-te pe spate si bea cafea", amerlocii spun RELAX!
 
Sa mai agitam apele nitzelus , au mai disparut vedete in trecut si fanii sau pasionatii de marca respectiva au cazut in depresie :D
E vorba de Auburn , sau alt model de mare acuratete daca se poate spune asa: Cord un supercar al anilor aceia si
Duesenberg , un fan inrait este prezentatorul TV Jay Leno, sa il numim un Bugatti de peste Atlantic...Ma rog, sau aproape.... :confused:
http://www.hubcapcafe.com/ocs/acd.htm
 
Da superbe modele, dar, no offence, se acorda circumstante, pentru rezerva de.."Ma rog, sau aproape....",pentru ca nu s-a mai nascut un constructor ca Ettore Bugatti. Este unic !
Cand se va mai costrui un motor fara garnituri de etansare si cu relantiul la 250 rpm, perfect echilibrat, atunci vom putea face comparatii.
Masina personala a lui Ettore B 57C, cu toate piesele originale pe ea de 73 de ani se va vinde la o licitatie in state si se doreste spargerea recordului de 12 mil.$ a lui Testarossa.
Sper ca nu am starnit animozitati cu pararea mea, daca da, imi cer scuze !
 
@chickengeorge : Prietene , nu e o intrecere de excelentza in istoria automobilului, sunt doar modele din vremuri apuse care starneau pasiuni ,nimeni nu l-a contestat pe vrajitorul din Molsheim sa stii.
daca vorbim de animozitati se pot face repede sa stii , oricand. :roll:
 
criza asta mondiala a fost provocata de statele unite.faptul ca industria lor auto incepe sa moara este ceva normal.de fiecare data intervine statul si ii scoate din neacaz.asa s-a intimplat si cu harley davinson,si la fel va face si cu alte firme de la ei.desi nu suna bine ca spun eu acum,este totusi o realitate.eu ma bucur de fiecare faliment al unei firme americane,chiar daca acest lucru are urmari in intreaga lume.
 
am o antipatie fata de tot ce tine de america.faptul ca o firma mare da faliment la americani are urmari in intreaga lume pt simplu fapt ca sint alte firme care produc componente pe acele mari firme.multe alte chestii bursiere si financiare sufera modificari majore din cauza acestor falimente.normal ca aceste lucruri afecteaza si europa,asia,australia,etc.