Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Autospeciale Roman Diesel pe baza Herpa

Prezentari automobile, avioane, vapoare, etc.

Scrie răspuns
Sulzer1150
Mesaje: 437
Membru din: Dum Iul 12, 2009 12:00 am
Contact:

Mesaj de Sulzer1150 » Mar Aug 18, 2009 3:51 am

Aseara, dupa terminarea ceferizarii unui vagon Ucs I ( care se va vedea pe forum putin mai incolo ), am reusit in graba sa fac si o remorca izoterma pentru autoutilitara Roman albastra, care am prezentat-o si aici mai demult.

Ingrediente :

- lemn de brad, bine lucstruit si vopsit

- sistem de directie si prindere a osiilor ( provenit din eutanasierea unei remorci de circ )

- doua axe ( provenite de la doua autocamioane din parcul rece :D

- aparatori de noroi ( provenite tot din eutanasierea unui Roman din parcul rece, prin taierea in doua jumatati simetrice )

Protapul urmeaza sa-l fac zilele care urmeaza, momentan se arata cam asa :

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

Tot atunci se vor face si alte retusuri ;)
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Mar Aug 18, 2009 9:22 am

Nu e rau, nu e rau, asteptam si alte conversii

Spoor!!!
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5319
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Lun Aug 24, 2009 9:05 pm

bravo George,

in afara de faptul ca nu imi amintesc sa mai fi vazut in anii 1980 camioane si remorci cu "IRTA" pe ele (pe vremea aia era ITIA cu sigla-romb AUTOTRANSPORT din cate tin minte) alte "pietricele" nu prea am... :grin:

ba da... nu ai mutat semnalizatoarele de la cabina Roman Diesel... sau raman jos da' se fac mai mari, sau merg sus si se fac inguste ;)
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5319
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Lun Aug 24, 2009 9:08 pm

felippe a scris:
Apropo de Herpa, voi ati vazut ce vrea sa faca?

[Link Removed for Guests]



Ce v-am zis eu. oroc cu criza asta ca producatorii de modele incep sa recicleze resturile
Azi-maine o sa vedem motocicleta Roco si trotineta Lima
asta era dedemult, inainte de criza si ca Herpa sa aiba dificultati financiare grave :-(
toate cele bune,
HR
unimog
Mesaje: 21
Membru din: Mar Sep 13, 2016 8:06 pm
Contact:

Mesaj de unimog » Joi Sep 24, 2009 2:50 pm

Apropo de masinile de pompieri...in anii 80(mai exact in 83 cind am inceput eu armata la pompieri) erau pe sasiu de Roman urmatoarele:APCA(autopompa citerna cu apa)..aceea pe sasiu 6x4, cu cabina dubla..rezervourl era de 9mc(nu 16) restul cutiei fiind ocupat de camera pompelor si de echipament. In cabina ne inghesuiam 6 servanti, cu toate ca 3 trebuiau sa stea in camera pomelor, dar la viteza si viraje erai ca un dop pe mare. Apoi era APCT(autopompompa cisterna tun), sasiu 4x4..semana cu un autobuz(jumate cabina cu 8 locuri pe scaune(cu sofer) si in mijloc era pompa tunului. Mai erau APC, care reau pe sasiu SR 114--le puteti vedea detaliate in filmul Explozia sau in Cuibul Salamandrelor. Din pacate nu aveam voie sa fac poze, dar le tin minte perfect...am frecat cu motorina fiecare piesa..si mai era si o autoscara ZIL...si Magirus pe sasiu Roman, dar cu asta n am lucrat ;-)
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5319
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Lun Sep 28, 2009 7:11 pm

buna,

da, asa sunt: APCA mai avea o versiune, APCAT, identica exterior, tot pe 6x4 cu cabina "lunga" insa echipata cu tun de apa... erau rare, am pe undeva o poza cu fiecare din ele.

mai erau si scarile; cea standard era pe Roman 2x4, se numea ASM30, insa nu era Magirus ci de la VEB Leiterfabrik Lueckenwalde, DDR...

mai era si o gramada de masini speciale, mai recente, de dupa 1990, unele cooperare Magirus cu Roman: AS4S, ASPLS, ASPMII... ce o insemna asta?
toate cele bune,
HR
unimog
Mesaje: 21
Membru din: Mar Sep 13, 2016 8:06 pm
Contact:

Mesaj de unimog » Mar Sep 29, 2009 2:17 pm

Da...imi amintesc ca am fost servant pe singura masina ASPFGI(Autospeciala dotata cu instalatii de lumina, gaze si alte alea..)un fel de masina de descarcerare din ziua de azi...sasiu de RABA, 6x4. Nu am mai vazut modelul de atunci si nu stiu daca mai exista, noi am folosit o doar o data, in rest mergea aparatul de sudura pentru garduri. Alte speciale mai erau, pe sasiu de TV14, una ca punct de comanda(6 locuri, statie radio si o pompa) si o autospeciala cu azot(400 litri) pentru incendii mici la instalatii electrice, tramvaie si troleibuze. AM folosit o o data pe Bucurestii Noi, la un tramvai...Amintiri :grin:
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5319
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Joi Oct 01, 2009 8:53 pm

parca mai era si o cabina elevatoare cu brat, de la Magirus... cumva ASM44?
toate cele bune,
HR
unimog
Mesaje: 21
Membru din: Mar Sep 13, 2016 8:06 pm
Contact:

Mesaj de unimog » Joi Oct 01, 2009 11:19 pm

da...dar nu mai stiu cum ii zicea..era o nacela si avea un soi de lift...am folosit o o singura data la o aplicatie, la hotel turist..culmea e ca la o saptamina a luat foc hotelul parc, de alaturi si aplicatia aia a prins bine...dar cel mai mult mi a placut autoscara cu sasiu de zil151, care nu mai functiona din 1975, dar noi in 84 mergeam cu ea la filmari, tractata si ridicam scara la mana...Am prins si APCAT ul la primele aparitii...
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4982
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Mar Dec 22, 2009 9:33 am

Camion RO-TIR.

Ca model de baza un camion MAN de la Herpa:

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Dupa ce a iesit din garaj:

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Remorca a fost inalţata cu 3mm, mai am de schimbat grila si rotile de la remorca. Roţile mai mici pentru remorca sunt in Franţa iar o grila am sa o fac de "iarna", am sa o acopar cu un material.
Ultima oară modificat Mar Dec 22, 2009 12:22 pm de către Gam3, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
Montalbano
Mesaje: 529
Membru din: Lun Mar 03, 2008 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de Montalbano » Mar Dec 22, 2009 10:52 am

Frumos .Cum ai facut cu placutele TIR :Decaluri cu inscriptii reduse la scara?Misto spoilerul de pe cabina.Mai trebuie saboti si o galeata sub rezervor poate a oprit si mai vinde motorina :lol:
Va salut,
<a href="http://montalbano.nasol.ro"><B>Montalbano Feroviar Petrolist</B></a>
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4982
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Mar Dec 22, 2009 11:38 am

Placuţele cu inscripţia TIR sunt facute pe hartie autocolanta.


Modelul dupa care au fost modificate camionele MAN:

[Link Removed for Guests]

Iata la ce ma refeream cand am zis ca am sa fac grila de "iarna" ca sa nu se vada ca scrie MAN in loc de ROMAN DIESEL :

[Link Removed for Guests]

Mai urmaresc asemenea semiremorci in viitor:
pe 3 osii

[Link Removed for Guests]

pe 2 osii
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


Am prins pe vremuri autobaza plina de asemenea camioane. Dupa posibilitati vreu sa reproduc la H0 aceasta amintire .

Pozele de pe [Link Removed for Guests]
unimog
Mesaje: 21
Membru din: Mar Sep 13, 2016 8:06 pm
Contact:

Mesaj de unimog » Vin Dec 25, 2009 10:53 am

Am un sasiu de Roman de la Herpa si as vrea sa l transform intr o basculanta de 16 tone. Acum bena e ceva ce pe la Roman sau la Mirsa nu s a fabricat nicodata...stie cineva de unde pot lua o bena scara 1:87?
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4982
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Vin Dec 25, 2009 11:55 am

Acest [Link Removed for Guests] de pe ebay a avut si bene de vanzare, 15 euro bucata. Identice cu ce se vede in poze.
Din pacate nu trimite in UE, asa ca daca vrei bena trebuie sa ai pe cineva in Germania.
unimog
Mesaje: 21
Membru din: Mar Sep 13, 2016 8:06 pm
Contact:

Mesaj de unimog » Joi Dec 31, 2009 11:07 am

Multumesc de informatie, dupa Anul nou am sa rog pe cineva din Germania sa l contacteze pe respectivul.
Scrie răspuns

Înapoi la “Alte categorii de modele”