Parcul auto CFP

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Undeva in Romania anilor ´80...(alb-negru, dupa povetele lui Catalin)



Si pe "film color" :)



A.F. 4 din cap tractor Roman Diesel de la Herpa, insa nemodificat conform "cerintelor", semiremorca pe baza Wiking cu modificarile de rigoare, decaluri de la Radu.
 
Am terminat (oarecum), AF4 cu cap tractor Roman Herpa.
Cabina a fost vopsita cu RAL 5012, semnalizatoarele mutate mai sus, ar fi trebuit un alt rezervor si pozitionati cilindrii de aer.





RoTir-ul albastru este si el pe teava...

 
  • Like
Reacții: Chode și KAT
In lucru diverse modele...SR 101 printat de Cornel in rasina



O comparatie cu "fratele" sau ZIS 150



Sasiul negru....cabina cred ca o voi vopsi cu albastru inchis, asa cum am vazut in diverse poze de epoca



Betoniera AB3 sau AB4 pe sasiu Roman Herpa si malaxor Kibri

 
Mi-am făcut curaj și am aplicat decalurile pe duba albastră. Nu mi-am bătut capul să reglez culoarea de pe semiremorcă in funcție de decaluri, astea au ajuns după vopsire. O să încerc să ascund cumva cu ceva prafuri și alte mizerii. In schimb, la varianta in roșu o să intervin, acolo discrepanța este mai mare.

IMG_20210718_195545.jpg

IMG_20210718_195603.jpg


IMG_20210718_195529.jpg
 
Cum spuneam, Mercedesul a intrat la vopsit.
Am lucrat după pozele astea (ultima este de pe Facebook/internet, dacă-i problemă cu drepturile de autor, ștergem)

received_597726248063446.jpeg

received_866843997370419.jpeg


IMG_20211004_163917.jpg

Aproape gata.

Fugea șoferul cu camionul și remorca săltând, iar nea Gică, disperat că nu a apucat să mai tragă o dungă, două sau să vopsească și jantele. Șoferul a plecat bombănind "Fugi dom'le de aici, că îmi umpli camionul de dungi!"

IMG_20211007_192718.jpg


IMG_20211007_192634.jpg

Până se coace vopseaua, lucram la "vagonul" pentru F 89

IMG_20211002_200541.jpg
 

Atașamente

  • received_597726248063446.jpeg
    received_597726248063446.jpeg
    97,4 KB · Vizualizări: 2
Ai bafta cu LP-ul asta, cele mai multe LP-uri cu cabina cubica de la ITIA aveau cabina "medie" care nu exista la Brekina. Cel ales are chiar cabina "lunga" deci e corect.
 
  • Like
Reacții: cosmin78
Nu, nu de asta vorbesc. Wiking are si "lunga", si "medie".

La asta ma refer:

Wiking_Mercedes_Benz_Flachpritschenkipper_azurblau_042407_Lkw-Modell_TRUCKMO_1280x1280.jpg

(c) imagine Truckmo
 
  • Like
Reacții: cosmin78
Si inca ceva: la LP "cubic mare" au fost doua generatii de cabina: cea fixa si cea rabatabila.

Cea fixa se vede foarte bine in poza alb-negru pe care ai postat-o mai sus. Avea clape demontabile sau rabatabile atat in fata cat si pe lateral pentru a putea ajunge la motor. Se recunoaste si prin aripa rotii "intrerupta".

Cea rabatabila a aparut mai tarziu ca reactie la MAN F7/F8 si a fost produsa o vreme in paralel cu NG dupa 1972. Aripa e dintr-o singura bucata si modelele mai tarzii au semnalizatorul in bara fata langa far.
 
  • Like
Reacții: cosmin78 și Gam3
Mai era o poza, tot din unghiul ăsta, fără tramvai. Mi-au servit de model când am repoziționat rezervorul și când am vopsit șasiul in albastru.

Mă gândeam să-l trag de mânecă pe nea Gentil (arhitectul nostru "de serviciu ') și să-mi printeze cabina corectă in rășină. Deși este cam subțire, cred ca poate îngroșa pe unde nu afectează prinderea pe șasiu.
 
Toate experientele mele de pana acum cu imprimari 3D au fost negative. Un an de lucrat, sapte ani de bucurie si al optulea in care vezi cum se sfarama fara sa-i faci nimic.