In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
Undeva in Romania anilor ´80...(alb-negru, dupa povetele lui Catalin)
Si pe "film color"
A.F. 4 din cap tractor Roman Diesel de la Herpa, insa nemodificat conform "cerintelor", semiremorca pe baza Wiking cu modificarile de rigoare, decaluri de la Radu.
Am terminat (oarecum), AF4 cu cap tractor Roman Herpa.
Cabina a fost vopsita cu RAL 5012, semnalizatoarele mutate mai sus, ar fi trebuit un alt rezervor si pozitionati cilindrii de aer.
Foarte frumos.
Eu SR-ul 101 l-am vopsit verde inchis. De fapt am folosit verdele de la Dimitrov.
Cred ca mai ai nevoie de un ARO si un microbuz TV. .
Spor in continuare.
Mi-am făcut curaj și am aplicat decalurile pe duba albastră. Nu mi-am bătut capul să reglez culoarea de pe semiremorcă in funcție de decaluri, astea au ajuns după vopsire. O să încerc să ascund cumva cu ceva prafuri și alte mizerii. In schimb, la varianta in roșu o să intervin, acolo discrepanța este mai mare.
Semiremorcile pentru F 88 și F 89 sunt in lucru. MB-ul din postarea anterioară este in fază de detaliere și va intra in curând pe mâna lu' nea Gică, la vopsit
Cum spuneam, Mercedesul a intrat la vopsit.
Am lucrat după pozele astea (ultima este de pe Facebook/internet, dacă-i problemă cu drepturile de autor, ștergem)
Aproape gata.
Fugea șoferul cu camionul și remorca săltând, iar nea Gică, disperat că nu a apucat să mai tragă o dungă, două sau să vopsească și jantele. Șoferul a plecat bombănind "Fugi dom'le de aici, că îmi umpli camionul de dungi!"
Până se coace vopseaua, lucram la "vagonul" pentru F 89
Ai bafta cu LP-ul asta, cele mai multe LP-uri cu cabina cubica de la ITIA aveau cabina "medie" care nu exista la Brekina. Cel ales are chiar cabina "lunga" deci e corect.
Si inca ceva: la LP "cubic mare" au fost doua generatii de cabina: cea fixa si cea rabatabila.
Cea fixa se vede foarte bine in poza alb-negru pe care ai postat-o mai sus. Avea clape demontabile sau rabatabile atat in fata cat si pe lateral pentru a putea ajunge la motor. Se recunoaste si prin aripa rotii "intrerupta".
Cea rabatabila a aparut mai tarziu ca reactie la MAN F7/F8 si a fost produsa o vreme in paralel cu NG dupa 1972. Aripa e dintr-o singura bucata si modelele mai tarzii au semnalizatorul in bara fata langa far.
Mai era o poza, tot din unghiul ăsta, fără tramvai. Mi-au servit de model când am repoziționat rezervorul și când am vopsit șasiul in albastru.
Mă gândeam să-l trag de mânecă pe nea Gentil (arhitectul nostru "de serviciu ') și să-mi printeze cabina corectă in rășină. Deși este cam subțire, cred ca poate îngroșa pe unde nu afectează prinderea pe șasiu.
Toate experientele mele de pana acum cu imprimari 3D au fost negative. Un an de lucrat, sapte ani de bucurie si al optulea in care vezi cum se sfarama fara sa-i faci nimic.