Adunate de prin Polonia...

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Multumim pentru fotografii.

Vizita la Karsdorf a avut legatura cu EA-ul KEG 7001?
 
nu, eu m-am dus pentru doua DA-uri reparate pt CTL LOGISTICS.
acel EA in doua saptamani va fi expediat catre Romania pe un vapor.este cumparat de o firma din Romania...probabil GFR.
 
Salut, multumim pentru pozele frumoase. Sunt foarte nedumerit in privinta transportului EA-ului catre Romania. De ce au ales sa o trimita pe vapor ? Nu mai este nici macar tractabila pana aici ? Este mai ieftin sa o aduca pe vapor ? Nu inteleg de ce s-a ales aceasta metoda ?
 
se prefera vaporul datorita costului de transport mai redus.tranzitul pe calea ferata este foarte costisitor si necesita convoaie speciale,locomotivele tractate in stare rece necesita trenuri de un anumit tonaj si pot astepta mult si bine prin gari pana intra in aceste garnituri.am avut aceasta experienta cu locomotivele diesel DA reparate pentru polonia si care au asteptat si 3-4 saptamani pana au intrat in astfel de garnituri iar drumul a durat 14-15 zile cu diverse stationari prin gari ,vama,etc.transportul unei locomotive dus intors polonia-romania a costat aproximativ 25 000 euro.
asadar cred ca se prefera vaporul datorita costurilor mai reduse si evitarea eventualelor probleme datorate documentelor de tranzit,autorizari de acces pe calea ferata,etc
 
Dr2005 ai dreptate.s-a facut o singura locomotiva pentru ei de acest tip dar cu un transformator special care sa fie alimentat la 15 kv 16,5Hz.problema inlocuirii transformatorului este relativ simpla... doar s-au taiat atatea EA-uri la STREHAIA si vandute ca fier vechi...poate a mai ramas cate ceva pus deoparte