A
Anonymous
Guest
Vreau sa va prezint una din cele mai puternice locomotive din lume: 3TE10M, produsa de uzina din Vorosilovgrad (acuma Lugansk, Ucraina).
Are putere de 3000 de cai pe fiecare sectie, adica total 9000 de cai putere. Asa locomotive se foloseau pe drumuri grele (adica care au multe radicaturi) si se utilizeau numai in Moldova si in Siberia. Mai mult nici unde in toata fosta Uniunea Sovetica nu erau asa locomotive.
De fapt, locomotiva aceasta are trei sectii, doat fiind ca ea e prea puternica pentru trenuri de pasageri - o folosesc in mod de unica sectie. Cu trenuri de marfa ea se foloseste in doua si trei sectii (depinde de greutatea trenului). Are o sorioara mai slabuta 2TE10M, care poate fi folosite numai in doua sectii si are motor mai slab. La fata locomotivele sunt asemanatoare...
2TE10M ca locomotiva mai slaba se poate intalnea oriunde, doar 3TE10M numai in Moldova si in Siberia (Russia).
Nu stiu de ce, doar lucratorii cailor ferate prin toata fosta Uniunea Sovetica le poreclesc "FANTOMAS", ca pe personajul binecunoscut din cinematograful Francez...
Toate fotografiile sunt facute la depo Chisinau.
Vizionare placuta!
Sosind in gara cu trenul Bucuresti-Chisinau...
ULTIMA FOTOGRAFIA NU E A MEA, DOAR O PUN CA SA VEDETI LOCOMOTIVA IN TREI SECTII.
Are putere de 3000 de cai pe fiecare sectie, adica total 9000 de cai putere. Asa locomotive se foloseau pe drumuri grele (adica care au multe radicaturi) si se utilizeau numai in Moldova si in Siberia. Mai mult nici unde in toata fosta Uniunea Sovetica nu erau asa locomotive.
De fapt, locomotiva aceasta are trei sectii, doat fiind ca ea e prea puternica pentru trenuri de pasageri - o folosesc in mod de unica sectie. Cu trenuri de marfa ea se foloseste in doua si trei sectii (depinde de greutatea trenului). Are o sorioara mai slabuta 2TE10M, care poate fi folosite numai in doua sectii si are motor mai slab. La fata locomotivele sunt asemanatoare...
2TE10M ca locomotiva mai slaba se poate intalnea oriunde, doar 3TE10M numai in Moldova si in Siberia (Russia).
Nu stiu de ce, doar lucratorii cailor ferate prin toata fosta Uniunea Sovetica le poreclesc "FANTOMAS", ca pe personajul binecunoscut din cinematograful Francez...
Toate fotografiile sunt facute la depo Chisinau.
Vizionare placuta!
Sosind in gara cu trenul Bucuresti-Chisinau...
ULTIMA FOTOGRAFIA NU E A MEA, DOAR O PUN CA SA VEDETI LOCOMOTIVA IN TREI SECTII.