Una din cele mai puternice locomotive

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Da stiti ca locomotivele M-62 si Ludmilla sunt cam spune locomotive militare?
Adica construite dupa comanda a Ministerului Apararii a Uniunei Sovetice pentru a le folosi in timpul razboiului in Europa.
 
Locomotiva duala electrica+diesel electrica din poze nu pare a fi telecomandata, are si perdele la geamuri cum obisnuiesc mecanicii sa faca. Poza e din Kazahstan si mai sint citeva garate, ma indoiesc ca URSS-ul ajunsese la capacitatea de a avea locomotive telecomandate.
Uite aici o poza din partea electrica a ei.
http://visualrian.com/images/item/708317

si inca ceva, insa nu reusesc sa intru la limba engleya asa ca te rog sa traduci pentru noi din rusa
http://www.nevz.com/Ru/mod_ope.htm
 
@dantm: cu google rezulta o traducere de genul:
http://translate.google.com/translate?js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&sl=ru&tl=ro&u=http%3A%2F%2Fwww.nevz.com%2FRu%2Fmod_ope.htm

se pare ca aceasta locomotiva e locomotiva oarecum de manevra pe liniile ce deservesc mine de suprafata (capacitate de a trage trenul pe pante de 6%, sau cu viteze de 0,15-0,35 m/s pentru incarcare din mers, si intr-adevar sunt operate de la un centru de control al liniilor miniere, automat)
 
Daca traducerea co Google nu este inteleasa atunci am sa va traduc ce nu e clar.
 
Multe tipuri de locomotive si multe combinatii ciudate pentru noi au prietenii nostri mari de la rasarit! Nu ma gindeam niciodata ca exista pe undeva pe Terra o locomotiva dubla, combinata, electrica cu diesel-electrica si care pe deasupra mai e si telecomandata. Suna tare complicat. Adica le are pe toate asa cum poate numai rusii puteau sa faca. Si nu spun ca nu e util sau nu e eficient. Ei au invatat mereu din experienta chiar daca au facut si foarte multe chestii nerentabile la inceput. Dar in timp le-au imbunatatit şi le-au perfectionat.
 
Salut! Aceste locomotive se pot vedea la Vadu Siretului si la Dornesti. Ele pot fi vazute doar de cateva ori pe saptamana. Locomotivele din Ucraina intra pentru a lasa vagoane de combustibil , dupa care vagoanelor li se monteaza boghiuri romanesti in sectia de transbordare si sunt trase de locomotive diesel romanesti pana la Suceava , apoi o locomotiva electrica le preia si le transporta pana la Brazi.
 
Pe la Galati exista o gara care a capatat numele de gara larga, tocmai din cauza ecartamentului rusoaicelor.Prin zona sant zeci de km de linie larga, care merge la sidex sau porturi. exista si o zona de transbordare. Pe vremea lu raposatul, vagoanele rusesti intrau cu minereu pt sidex sau cocs. La plecare in unele gaseai turme de maidanezzi, ca asa se primenea orasul. Le arunca mancare in ele, arunca jarla peste oblon si ajungea in siberia daca la iesire la vama nu il vedeau aia de stateau cocotzati pe pasarela cand inspectau de iese. Cand intrau tragea rusoaica dupa ea cam60-- 100 de vagoane, de te plictiseai stand sa treaca, toate pline cu minereu, fnta sau carbune de cocs. Si fumul era pe masura, da rusi nu isi bat capul cu protocolul Monreal anexa 6 din MARPOL.
:evil: