Venice - Saint Lucia

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

sogard_2003

Well-Known Member
Trenulist
19 Ianuarie 2016
3.617
67
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
In scurta mea vizita in cel mai romantic oras din lume, am avut ocazia sa fac o vizita si in gara ce deserveste turistilor dar si localnicilor orasului Venetia.

Gara sa numeste Saint Lucia, este o gara de tip terminus si are 14 linii de garare principale care deservesc calatorilor si 10 linii suplimentare care deservesc stationarii trenurilor ce nu pleaca imediat dupa sosire. In timpul stationarii pe aceste linii se fac si verificari ale materialului rulant, se manevreaza marfurile si posta expediate catre oras. Langa gara se gaseste binenteles si depoul de locomotive format din 6 linii electrificate.

In aceasta gara ajung zilnic 450 de trenuri, iar media de calatori pe zi ajunge la 82.000 de persoane. eva poze

Gara apartine FS, "Ferrovie dello Stato" care se poate traduce in Italian State Railways sau Caile Ferate Italiene.

Iata si cateva poze cu cladirea garii si logo-ul FS.





In urmatoarele poze se poate vedea interiorul garii:






Se pare ca local se vorbeste despre o renovare a intregii cladiri deoarece peretii nu sunt bine intretinuri si iluminatul este foarte slab.

Gara a fost construita la mijlocul anilor 50'.

Legatura cu continentul se face pe podul numit "Ponte della Libertå" care se poate traduce "Bridge of Liberty" sau Podul Libertatii. Lungimea podului este de aproximativ 3,5 kilometri iar liniile de legatura sunt 4 la numar. Legatura este directa cu gara din orasul Mestre pe unde trec foarte multe trenuri internationale.

Poze cu podul:







 
Scurta mea vizita pe peronul garii mi-a lasat o impresie foarte frumoasa. Trenurile vin si pleaca fara intarziere, gara este curata si ingrijita, oamenii sunt foarte civilizati iar politia si personalul FS rar isi fac aparitia. Am pozat in voie tot ce am vrut.

Si acum poze diverse:

Masini pentru transporturi speciale





Tren local in versiune push-pull :





Se remarca locomotiva acestuia cu un singur post de conducere:



In partea opusa locomotiva era goala si spatiul era deservit de usi laterale precum si de o usa spre vagoane.



 
Un alt tren local era garat de aceasta data pe una din cele doua linii din partea dreapta a garii, este vorba despre un automotor format din 4 vagoane etajate, cele din capete avand post de conducere si pantograf.





In trafic:





Pe a doua linie suplimentara din partea dreapta surprind trei vagoane stationand , apartinand DB:





In compunere se vad trei vagoane diferite:

vagon compartimentat si in plus spatu destinat bicicletelor



vagon de dormit





vagon cuseta:



Vagoanele aveau in geamuri ruta Venezia S.L. - München Hbf.
 
Pe alte linii se observa garate trenuri de viteza:

Eurostar:









La urmatorul tren nu prea m-am descurcat sa inteleg ce e, are locomotiva cu forma aerodinamica si vagoane simple:





 
Prima reactie, asa ca de roman: bah, ce curat au aia prin gara, si totusi sunt italieni, adica nu departe de noi.
Felicitari, foarte frumoase poze, si cand te gandesti ca 14 linii de tren pentru o gara care probabil e a 3-a sau a 4-a din italia. Ma duce cu gandul la o gara pierduta pe undeva prin germania (nu era oras mega importanta, dar era totusi un nod de legatura intre vreo 2 magistrale), unde tot asa vreo 14-16 linii, si chiar erau folosite, nu ca la noi unde avem in gara de nord o caruta de linii dar mai trece cate un tren cand isi aduce aminte.
Daca cumva o sa faci un astfel de reportaj prin franta cred ca o sa stau cu ochii in ecran dupa tgv-uri, si cu servetelul la gura sa nu salivez pe birou :p Am vazut ca au si italienii trenuri de mare viteza, dar parca totusi nu sunt asa de cunoscute ca cele ale vecinilor lor. Si vorba aia, nu arata deloc rau ...