Alpenbahnen

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Excelente imagini, multumim frumos Mick!

Cand vad asemenea imagini, ma apuca un dor nebun de caile ferate cu ecartament ingust din Transilvania, asa cum le-am vazut copil fiind (Alba Iulia-Zlatna, Orastie), si pe care le-am pierdut prosteste! By the way... citesc acolo "maximale Steigung von 160 Promille" intre Jenbach si Eben, iar linia pare normala, fara cremaliera ....cum e posibil? E cumva cea mai mare panta pentru o cale ferata normala din Austria?
 
Dorin!

Mi se pare ca unii nici acum nu si-au dat seama (sau nu vreau??) ce inseamna pentru o regiune sa-si piarda calea ferata. Actual este calea ferata Ybbstalbahn in pericol de a fi inchisa si demontata. De aceea se formeaza o opozitie contra inchiderii liniei (linkul din semnatura mea!). Speram ca nu ajunge acolo unde a ajuns si linia ingusta Thörlerbahn. Saptamina trecuta am calatorit pe Ybbstalbahn, este o frumusete extraordinara!

Linia Achenseebahn este cu cremaliera, cel mai mare rampa in Austria, fara cremaliera este de 71 ‰, pe Erzbergbahn (a fost cu cremaliera, dar l-au demontat)
 
Clouseau, unde se semneaza in acel link, ca nu am gasit.
(sau trebuie sa scrii si tu mesaj la Offene Briefe?)
 
@shoppy
daca deschizi linkul, esti pe pagina corecta. Resolution -> Resolution unterschreiben: titlu (Titel) - prenume (Vorname) - nume (Nachname) - cod postal (PLZ - Postleitzahl) - localitate (Ort) - tara (Land) -> apoi apasa "Resolution unterschreiben"

@Radu161
dupa cum am citit, ÖBB-ul mu mai are interes de mai multe linii secundare. Asadar mai ales de liniile cu ecartament ingust. Este un never ending story. (Cam de 10-12 ani a fost la fel cu Mariazellerbahn, unde am strins semnaturi, atunci inca pe hirtie.)
Precind altii vad potential in calea ferata - multi turisti vin doar din cauza trenului - ceilaltii vreau sa dispara cit mai repede. In locul trenului sa fie autobus. Din faptul ca multi fac ture cu bicicleta/tren, ar fi curios cum ar fi cu transportul bicicletelor cu autobus? Nicicum, pentru ca trenul are vagon pt. biciclete, e loc destul, insa in autobus nimic. N-ar fi primul caz ca se distruge o linie de tren, iar transportul cu autobus nu este bine acceptata. Asadar ramine transportul propriu. Contraproductiv, nu?
Politicienii nostrii ar trebui se se uite putin peste gard, cum face vecinul, si are succes?!
 
Radu161 a spus:
Da vad ca si vecinu schioapata. :(
Or fi si aici ceva interese. Nu numai la noi sunt uscaturi.
Oare nu se concesiona liniile unor companii private, care sa le exploateze in continuare?

cum reusesc elvetienii? Cum reuseste Zillertalbahn sau Pinzgaubahn, ultima preluata nu de mult de SLB??
Da, si in cazul Ybbstalbahnului se formeaza o societate care vrea sa preia linia, insa un anumit "cerc" (sa zic asa) definitiv NU are interes ca pe acolo sa mai circule tren! :(
 
care ar puitea fi motivele? nu cred ca sunt cele de pe la noi totusi: sa duca sina la fier vechi si sa introduca dube cu care sa faca evaziune fiscala