Fetesti 2012 - locomotive, Skoda, diverse ...

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Si daca tot a deviat subiectul, de la Fetesti si locomotivele de acolo, la drezine, cu scuzele de rigoare pentru offtopic... am sa postez o poza cu o alta drezina: "celebrul" vehicul de vanatoare al Regelui Carol al II-lea.

Poza e facuta in acceasi curte unde am vazut si Buick-ul.

img0044bm.jpg
 
Cat de binevenite sunt aceste poze si informatii, am mai invatat ceva :D
 
Ma inscriu si eu intre "invatacei" si daca nu m-a lasat memoria, parca imi amintesc ca date despre drezina "Regala" au aparut intr-unul din numerele revistei Modelism. Poate cineva dintre voi are acel articol si il poate posta.
 
Daca la inceput acest post a fost dedicat in general catorva dintre locomotivele aflate in Fetesti, pot spune ca acum subiectul drezine feroviare incepe sa ma fascineze. Ma alatur colegilor mult mai experimetati -romrail si catalin- in continuarea acestui proiect de descoperire si de scoatere la lumina si a acestei parti a istoriei feroviare.
Pentru inceput am gasit un link interesant:

http://volganeagra.blogspot.ro/2010/11/zis-110-in-romania.html

Incitat de romrail am cautat in colectia mea de reviste Modelism ( am toate numerele de la 1 la 70) si nu am gasit nimic despre drezina regala.
Sper sa reunim toate informatiile la un loc si sa continuam macar proiectul de a centraliza toate informatiile disponibile, daca cel cu restaurarea se mai lasa asteptat...
 
romrail a spus:
catalin a spus:
Romrail: un proiect de renovare si pastrare a acestui vehicul cred ca ar face mandru orice club de pasionati feroviari. Sa nu mai spun de un muzeu, care ar fi mandru de un asemenea exemplar. Vise, nu ?

Nu chiar, doar ca stii cum se fac "renovarile" in tara asta. A renova in stil "american" o astfel de bijuterie feroviara stim cu totii ce necesita: cultura, vointa... si nu in ultimul rand, costuri. Asa ca deocamdata nu doresc sa visez la astfel de momente "ireale".

Romrail, sunt curios cum decurge proiectul de renovare al acestei drezine. Ai un up-date ?

Daca va ajuta cu ceva:

http://orasulmemorabil.ro/calea-bucuresti-2/

tinand cont de cate masini de acest tip erau in Romania si mai ales in Brasov, cred ca este aceiasi masina (din pacate cei doi optureaza un anume semn distinctiv de care aveam nevoie pentru o identificare exacta...). Masina, asa cum scrie si in legenda, a apartinut directorului de la Tractorul. Dupa numar poza este pana in 1960 si nu dupa cum scrie in descriere. Deja fusese lovita in spate si reparata fara ornamentul cromatic de la roata spate.....
 
Cum oare au reusit sa supravetuiasca acele locomotive si drezine de la Fetesti,sa fie cineva care a uitat de ele?Altfel erau ''lame de ras'' de mult,tinand cont de locatie si de unii locatari ai urbei.Frumoase imagini,cu proxima ocazie pe care o voi avea,promit sa fac poze,daca voi mai gasi ceva,cu ce mai este pe la Faurei.Catalin,romrail si nu numai, pentru cine are si vrea sa-mi dea,am nevoie de niste planuri de drezine feroviare[in cote 1/1 sau 1/87] de intretinere ,de lucrari,de transport feroviar,as vrea sa ''modelesc'' vreo cateva daca voi avea ce.Va multumesc si astept ajutorul oricui disponibil sa ofere planuri.