Diferite imagini cu trenuri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

stageexp

Well-Known Member
Trenulist
14 Ianuarie 2008
1.260
2
Timisoara
LOCATION
Timisoara
Salutare,
voi sintetiza aici diferite imagini si filmulete cu material rulant de pe la noi.

Pentru inceput cateva colaje cu manevre din tm.

automotoare regiotrans

http://www.youtube.com/watch?v=_1HMZZuzLq8

diferite manevre feroviare

http://www.youtube.com/watch?v=t_RMxLZKzCA

cateva trenuri la vadu crisului de anul acesta

http://www.youtube.com/watch?v=JG2LZPaXufM
 
Merita vizionate imaginile de aici.

Rangieren-in-Covasna-a25138558.jpg


http://www.fotocommunity.de/motive/cfr-cff/15397
 
Salutare,
revin cu imaginea punerii in miscare a unei garnituri de marfa, tractiunea facuta de masinaria de mai sus impresionanta prin senzatia incredibila de "power".

http://www.youtube.com/watch?v=ASQn6yu97pQ
 
O selectie cu cateva automotoare surprinse in luna decembrie
precum si ceva activitate feroviara in gara

http://www.youtube.com/watch?v=LTpdRMxx4Uk

http://www.youtube.com/watch?v=6TPzHQtjM5w
 
Pistoia, 2008, plecare in tripla tractiune cu aburi: 741, 685, 640 si E645.023 de servitute!

http://www.youtube.com/watch?v=HABCASsDq8s
 
Imagini din gara Iasi, locomotivele cu abur filmate.
http://www.youtube.com/watch?v=3ITjjDqaMX4&feature=youtu.be
 
Pân㒠acum, n-am vă’zut pe nică’ieri o fotografie cu vreun tren mă’rfar pe linia 510, Fă’lticeni - Dolhasca. Astă’zi, fiind zi liberă’, mi-am permis s㒠prospectez gara Fă’lticeni, unde am vă’zut o garnitur㒠gata de plecare. Soarele ardea tare, dar mi-am luat aparatele de fotografiat şi m-am dus într-un loc de unde s㒠pot surprinde Valea Șomuzului şi ”şarpele” cu containere. Și cum întotdeauna dup㒠un Soare fierbinte vine o furtună’, m-am ascuns dup㒠un deal care m-a apă’rat de fulgere şi tunete, dar mi-a umplut capul şi aparatele cu nisip şi lut. Asta e, dar mă’car am fotografiat ce voiam de mult: un mă’rfar pe linia pe care o reprezint, dac㒠pot spune aşa: Fă’lticeni - Dolhasca. 1 mai 2013, Arghira<i></i>


Freight Train on Fă’lticeni - Dolhasca line by mishu88, on Flickr
 
Frumoase capturi fotografice, felicitari! Priveam cu atentie poza in care e acel Desiro, partea din fata a automotorului e distrusa ?
 
Nu este prima data cand acolo se gaseste cate un automotor adus in urma unui impact.
De altfel, din ceea ce imi povesteau specialistii, aceste vehicule sunt cele mai sigure la impact fiind proiectate sa se urce pe respectivul obstacol.
 
Sunt mai sigure pentru nefericiţii care se arunc㒠în faţa trenului. Fibra de sticl㒠se distruge imediat, dac㒠mecanicul nu apuc㒠s㒠fug㒠din cabină’, nu scapă’.
A fost acum vreo 2 ani un accident în Italia unde o ram㒠electric㒠de mare vitez㒠a lovit un camion care nu a oprit la barieră’. Trenul avea vreo 200 km/h, camionul (evident) avea numere de România. Åžoferul a scă’pat, în schimb mecanicul a murit pe loc, fă’cut praf odat㒠cu cabina sa.
 
Da, a fost accidentul de la Cisternino.

Cât despre Să’geţile Albastre (şi alte vehicule cu cabina de conducere din fibr㒠de sticlă’)... sunt praf pentru siguranţa mecanicului. 2108 cu ce s-a întâlnit de a ajuns aşa? şi nu ”s-a urcat pe obstacol”?
 
Salut!Daca bine vad,in accidentul din Italia,tir-ul era cu numar romanesc (AG-22-MGM).A doua poza cu Desiro,e coliziunea cu cefaroma,se si vad urme de ciment pe ea.
 
Cei care lucreaza in domeniul feroviar sunt ceva mai in tema, din proiectele redactate de mine, din partea teoretica dar si discutiile purtate, am inteles ca totusi aceste rame sunt cele mai sigure. Si cele similare de afara, care sunt mult mai lungi, aici ma refer la trenurile de mare viteza sunt proiectate pe acelasi principiu. Intre unitatile motoare sau cele de pasageri exista o structura de tip fagure care se comprima inertial. De asemenea, nu exista material suficient de tare care sa reziste la fortele inertiale care aparla astfel de coliziuni, de aceea solutia moderna este caeea de a proiecta dinamic un astfel de vehicul incat sa urce pe obstacol cu partea frontala.
Am avut ocazia sa vad o electrica ce a intrat intr-un tir cu ciment sau piatra, mecanicul avand inspiratia de a fugi in sala masinilor. Datorita fortelor inertiale, pantografele au fost retezate.
Deci revin cu ideea ca aceste rame sunt cele mai sigure la ora actuala.
Am un coleg al carui tata a lucrat pe hidraulica, aceasta reprezentand un pericol la fel de mare. La un impact usor rezultat din eroarea facuta de un alt mecanic la manevra, coliziunea celor din cabina cu partile nerotunjite ale mobilierului metalic nu a fost interesanta.