Pod neterminat ... incompetenta?

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
de remarcat si comentariile la articol, care denota o inteligenta si un nivel de educatie absolut remarcabil :D
 
In Gandul aparu' urmatorul articol:
http://www.gandul.info/actualitatea...infrastructura-galerie-foto.html?3927;4454922

Citim in articol:
Doi dintre stâlpii metalici care susţin liniile de înalt㒠tensiune ale CFR au opt metri, exact cât este şi înă’lţimea prevă’zut㒠a pasajului. Din acest motiv traversele podului nu pot fi montate, aşa c㒠stâlpii CFR trebuie dă’râmaţi, iar circulaţia trenurilor va fi oprit㒠cel puţin dou㒠să’ptă’mâni. în total, devizul s-a umflat cu 5,2 milioane euro şi va fi achitat de cetă’ţenii plă’titori de taxe şi impozite din sectorul 2 şi din Voluntari.

Presupunand ca datele sunt corecte si daca pentru 4 stalpi pusi si 2 daramati plus firul purtator lasat in jos trebuiesc 5,2mil. euro si 2 saptamani atunci Dumnezeu sa apere Romania de Berceanu .
 
Dar de ce din banii nostri? Nu exista un contract pentru podul acela? Sau e stipulat in contract ca pentru orice greseala, indiferent cine a comis-o, platesc fraierii? Daca se gresea locatia, tot noi plateam???
 
Eu cred ca nu este nici o greseala.Cred ca podul este la inaltimea necesara doar ca acum se fac niste smecherii pentru a se mai face rost de niste bani(a se traduce prin a fura).
 
buna,

suma de 5,2 milioane nu mi se pare exagerata, avand in vedere costurile pentru interventii la infrastructura feroviara in Europa.

constat insa ca de obicei - citind comentariile la articol - ca avem experti peste tot numai acolo unde trebuie nu... la fotbal nu avem campioni, nici macar nu ne calificam, insa la inteligenta aparenta la coltul strazii suntem campioni intergalactici! :D

problema este la nivelul autoritatii care a autorizat constructia podului si care a avut o problema grava de comunicare atat cu CFR Infra cat si cu clientul...
 
suma de 5,2 milioane nu mi se pare exagerata, avand in vedere costurile pentru interventii la infrastructura feroviara in Europa.

Tocmai ca suma este imensa.La fel ca si cele 2 saptamani de inchis traficul.
Dar in fond peste tot se fura legal(sau se subventioneaza firmele autohtone, cel mai clar exemplu fiind industria aeronautica americana)
Dar sa revenim la problema podului.
Tot ce trebuie facut ar fi : pus 4 stalpi inafara podului si stabilit o zi(evident dupa ce s-a intarit fundatia stalpilor) in care se opreste circulatia, se dau jos cei 2 stalpi care incurca, se pun grinzile si se reface linia de contact care se pare ca incape pe sub pod foarte bine.Deci cred ca 5,2mil euro este o suma nitel cam exagerata, la fel si cele 2 saptamani.
Senzatia mea este ca podul a fost proiectat cum trebuie numai ca cineva vrea sa isi traga bani de aici ;) si a lansat pilula romanu' a pus botu'(in conditiile in care initial nu au fost date foarte multe date).
 
inca ceva...

la cat e stabilita distanta mininma intre 2 stalpi pentru o circulatie de 160km/h in RO? poate ca trebue mutati mai mult :)

insa hai sa nu speculam si sa lasam oamenii care stiu sa fure mai departe :D
 
Horia cati stalpi sa muti de 5,2mil euro?
De bani astia se modernizeaza un furnal de la Galati ce naiba :))!
 
nu asa, Nelule...

- pierderi financiare din circulatia trenurilor deturnate/anulate/intariziate
- comisii de control primarie, CFR Infra, CFR Calatori, CFR Marfa, AFER, etc
- scoaterea segmentului de sub tensiune
- demontare catenara
- demolare stalpi
- montare si punere in opera stalpi noi
- remontare catenara
- certificare catenara la 160km/h cu vehicol special de 3 ori
- control AFER

urmeaza punerea podului

- comisii de control primarie, CFR Infra, CFR Calatori, CFR Marfa, AFER, etc
- scoaterea segmentului de sub tensiune
- oprire circulatie feroviara si iar pierderi de trenuri
- montare si punere in opera grizi pasaj rutier
- verificare catenara la 160km/h cu vehicol special
- control AFER

ma crezi ca se fac? :)

aici refacerea unui portal de tunel care statea sa cada cu oprirea circulatiei pe linia Rinului Superior (280-400 trenuri pe zi) a costat cam 4,8 de milioane pentru 6 ore de oprire !
 
Horia tot ce ai spus este foarte corect doar ca se face intr-o zi si cu mult mai putini bani.
Fiindca ai luat-o pe calea cea mai lunga.

Inafara de pusul stalpilor fara a mai modificarile la linia de contact restul se fac odata.Doar nu o sa demontezi doar asa de dragul se a demonta linia de contact de 2 ori cand poti sa faci totul odata.

Iar majoritate punctelor pe care le-ai spus ar fi trebuit sa fie prinse in devizul de la proiectul initial.Deci nota nu a fi trebuit incarcata foarte mult.

Iar 280-400 trenuri pe Buc-Constanta cred ca nu mai sunt de prin '90 .

Dar daca vrei cu adevarat sa faci 5,2 mil. se poate ;).
 
pai la asta ma refeream, poti sa faci poate si cu 3,2 insa 5,2 e mai bine pentru anumite buzunare ;)

"280-400 trenuri pe Buc-Constanta" nu cred ca au fost niciodata, ca doar nu e linia principala a Europei... insa la CFR Calatori o sa se ceara muuuuuuuuuuuuuultzi leusori pentru fiecare compartiment gol din fiecare 11-31 produs de Deutz in 1959 care circula gol ca vagon de IC pe Buc-Constanta :D

daca se reuseste in Romania sa se mute o catenara si sa se puna un pod de firme diferite in aceeasi zi fara sa se omoare unii pe altii... ce sa va zic... vand 5er-ul si cumpar Dacie! :D

(glumesc, fratzilor, glumesc...)
 
http://www.gandul.info/actualitatea...arab-un-interviu-halucinant.html?3927;4463019

Mai apare inca articol de data asta si cu proiectantul podului care sustine ca a lasat 7,5m sub pod.Spatiu garla sa traga nenorocitele alea de fire....
Deci cineva a umflat devizu' bine de tot (spre 5 mil euro), logic fiind, unii sunt in foamea de 2 sau 4 ani si acum e criza.
A evident inainte a fost o mica campanie de dezinformare ca sa dea totul bine
 
Situatia se va rezolva, lucrarea se va face in timp record, circulatia va fi intrerupta doar 2 saptamani.
 
hmmmm...

daca s-ar sta doua saptamani pe linia Rinului Superior pesemne ca ar costa 5 milioane pe zi... iar Crossrail, SBB Cargo, DB Schenker si ceilalti 30-40 de operatori si-ar umple buzunarele ;)