Salut
Dupa ce-am citit ceva documentatie (as zice destula) despre semnalizarea CFR, am o mare nelamurire. La semnalele mecanice exista "palete" separate pentru directia dreapta respectiv abatuta.
Nu am inteles cum s-ar face chestia asta prin semnale luminoase. Singura posibilitate ar fi ca semnalizarea luminoasa sa fie corelata cu pozitia macazelor, pentru ca (ce-i drept cu exceptia TMV, unde ar fi niste optiuni de semnalizare ca trenul o ia pe abatuta), in rest nu gasesc nimic in acest sens.
Cine ma poate lamuri si pe mine in acest aspect ? Eventual niste chestii de baza legate de semaforizare si reguli de circulatie, pe care e posibil sa le fi sarit pentru ca nu am gasit pe nicaieri.
Mersi
Dupa ce-am citit ceva documentatie (as zice destula) despre semnalizarea CFR, am o mare nelamurire. La semnalele mecanice exista "palete" separate pentru directia dreapta respectiv abatuta.
Nu am inteles cum s-ar face chestia asta prin semnale luminoase. Singura posibilitate ar fi ca semnalizarea luminoasa sa fie corelata cu pozitia macazelor, pentru ca (ce-i drept cu exceptia TMV, unde ar fi niste optiuni de semnalizare ca trenul o ia pe abatuta), in rest nu gasesc nimic in acest sens.
Cine ma poate lamuri si pe mine in acest aspect ? Eventual niste chestii de baza legate de semaforizare si reguli de circulatie, pe care e posibil sa le fi sarit pentru ca nu am gasit pe nicaieri.
Mersi