U
User_676
Guest
Un efect asemanator apare cand ai locomotiva in stare rece legata la urma trenului, chiar si un LDH125 care se incadreaza in cele 70 de tone admise de Regulamentul R 006, cand aceasta greutate este mult mai mare e de la sine inteles ce reactii provoaca in tren un LDE 2100CP sau LE 5100 kw in stare rece la urma trenului, mai ales la calatori, la marfa acestea sunt neglijabile din privinta confortului :mrgreen: ; de asemenea cand trenurile de marfa circula cu locomotiva impingatoare , in ultimile 350 tone ale trenului nu trebuie sa se gaseasca vagoane cu tara sau incarcatura plus tara vagonului cu o greutate mai mica de 20 tone ;-)dac a spus:Florinn a spus:Poate ca la calatori nu e voie si din considerente de confort pentru calatori, nu stiu, poate ne spune cineva mai avizat de ce.
Intr-un tren cu locomotive active la ambele capete, practic prima jumatate este tractata, iar a 2-a impinsa; vagoanele de la mijloc sunt cand tractate cand impinse, in functie de traseu, cu dese si puternice smucituri fata-spate, care le face incompatibile cu transportul de calatori, in care confortul este considerat esential. ;-)