Mersul Trenurilor 2008-2009

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Aseara R 375 avea 2vag de dormit in fata si apoi cele 3 vag 21-86.

Acum 20 min R 371 Budapesta -Bucuresti : 3 X 21-86 , 1 Restaurant , 1 vag 19-80 , 2 vag Dormit , 1 vag dormit seria 70-91.

R 374 , 375 , 346 347 370 si 371 sunt puse sub urmarire si dupa o sapt voi pune aici compunerea lor.
 
Cine are MT 2008-2009 rog frumos sa-mi trimita un mp cu mersul celor 3 trenuri suplimentare trecute in MT ca circula cu Ordin special :

A 1165? Buc.Nord - Bacau si 1165? Bacau-Buc.nord

A/R 11661 Buc.nord - Iasi si A/R 11662 Iasi-Buc.nord

A 11651 Buc.Suceava si A 11652 Suceava-Buc.Nord


doar ora plecari/sosiri din Buc.nord si Ora sosiri/plecari din Pl.Sud.

:roll:
 
Incepand cu data de 17.01.2009 Sectia de cale ferata Bistrita Nord - Bistrita Bargaului a fost inchiriata de SC Via Terra Spedition SRL & SC Regional SRL
Incepand cu aceasta data statiile si agentiile de voiaj CFR nu vor mai emite bilete ce au ca destinatie statiile cf: Bistrita h ; Livezile Birgaului hc ; Rusu Birgaului hc ; Josenii Birgaului hc ; Mijlocenii Birgaului h ; Susenii Birgaului Hm ; Prundu Birgaului hc ; Bistrita Birgaului Sat hc ; Bistrita Birgaului h ; Bistrita Birgaului hcv. Aflate pe sectia Bistrita Nord - Bistrita Bargaului

 
Regiotrans a introdus o pereche de trenuri directe Timisoara Nord - Oravita, care circula combinate cu trenurile de Resita Nord astfel :
Tren 14651 Timisoara Nord Pl 07.44 Berzovia sos. 09.22 al 2 lea automotor din tren formeaza tren 14681 Berzovia pl09.28 Oravita sos 10.51
Tren 14680 Oravita pl.07.02 Berzovia sos 08.25 se ataseaza la tren 14650 Berzovia pl.08.39 Timisoara nord sos.10.07.
Pe viitor se preconizeaza si o legatura asemanatoare la trenurile de seara
 
Va rog sa ma ajutati cu niste informatii daca e posibil. Doresc sa intocmesc un graf al retelei feroviare din Romania care sa aiba distantele in kilometri cu precizie de cel putin o zecimala. Asta pentru ca informatiile din mersul tiparit dar si de la infofer sint contradictorii (si nici macar nu se potrivesc 100%). De exemplu, de la statia A la statia B sint 5 km, dar de la statia B la statia A sint 6 sau 7 km.

Am primit doua livrete (regionala Cluj complet, regionala Iasi partial) folosite de mecanici, unde sint trecute distantele intre statii, timpii de mers, viteza de circulatie etc. Pe mine ma intereseaza doar distantele intre doua statii succesive. Nu voi da mai departe acele documente, le voi folosi doar ca sa obtin un graf corect al retelei.

Daca puteti, va rog sa-mi trimiteti documente Word (doc sau rtf) sau pdf (convertibil in text). Asa voi putea extrage automat informatiile respective, fara sa le introduc manual. Nu e nevoie sa fie din anul acesta.

Imi puteti scrie pe adresa mea de e-mail pe care o gasiti in clar la website-ul meu Mersul trenurilor

Va multumesc anticipat,
Nelu Cozac
 
In noul MT apare, pe tabelul 600, perechea de accelerate 14053/14054 (Ploiesti Vest?!-Iasi si retur). Sunt fantome sau stie cineva ceva despre aceste trenuri? 14053 vine de la Ploiesti Vest sau, totusi, de la Brasov? Ce material rulant este utilizat? In MT de pe pagina Regiotrans nu am gasit nici o informatie.
 
De la aparitia MT incerc sa-mi fac timp sa ajung la gara pentru a-l vedea. Abia azi am reusit sa ajung si prima concluzie este ca pare a fi o fantoma. Sambata am sunat la Regiotrans, insa nu a raspuns nimeni, desi era in timpul programului afisat pe pagina lor. Voi mai suna, insa poate are cineva informatii amanuntite (mai multe decat as afla la telefon).
 
Ramura Ploiesti-Iasi nu circula care normal ar fi din Brasov-Constanta cum de altfel nu circula nici Brasov-Timisoara sau Timisoara-Bucuresti ori Brasov-Cluj , probabil sunt introduse doar in plan si nu au material rulant sau oameni care sa lucreze pe aceste trenuri , dar poate pe viitor or sa cicule cine stie ramane de vazut :D
 
Cred că aÂşteaptă avizul AFER pentru vagoanele care stau în Întorsura Buzăului (sunt rame de vagoane cu post de conducere la un capăt dar fără motor, numai bune pentru trenuri push-pull). Probabil în momentul în care vor oĂžine avizul pentru trenuri push-pull (au depus actele nexesare) Âşi avizul tehnic pentru vagoanele respective (care sper să nu fie ca la cuÂşetele lor... ) vor circula Âşi trenurile pe rutele respective.
 
1. Mai apar ceva Trenuri Blaj - Alba Iulia stie cineva daca circula ?

2. Ieri cand am trecut prin Timisoara Nord am vazut un afis cu modificari in mersul trenurilor pe zona Timisoara incepand cu 1.01.2009 , bineinteles ca pe site-ul Regiotrans nu apare nimic...

Oare cand Dumnezeu isi vor actualiza mersul de pe site cu minim 48 de ore inaintea produceri modificarilor, ca sa poata sti tot omul ce legaturi are ? :-?
 
A Brasov-Iasi si retur NU circula si nu a circulat. Momentan Brasov-Buc.NoRD-Constanta si retur este incontinuare un automotor tras pe Brasov-Ploiesti si Ploiesti-Brasov de o electrica ex SNCF.

legat tot de Regiotrans 2 ( 1 + 1 ) perechi de pe Zarnesti si Intorsura sunt anulate. Ieri am fost la Brasov si am uitat sa ma uit pe tabela sa vad care sunt cele anulate.
 
Am observat ca au suplimentat trenurile personale de la Vaslui(rame Desiro) spre Husi si a ramas doar un singur tren Crasna-Husi. :roll:

S-a mai dezmortit traficul prin zona sau ce? :lol: acum cativa ani circula numai un tren si era si ala pe duca... :(
 
Se incearca o alta abordarea traficului din zona, multi avand servici la Vaslui/Barlad, si locuiesc in zona aceea spre Husi, introducandu-le un tren direct sau gandit ca ar fi mai bun decat o varianta cu schimbare de tren in Crasna, plus ca face legatuta si cu 664 de la Iasi( pesonalul de seara/dimineatza) :D
 
Pozitiv: marirea timpului dintre momentul planificat al sosirii A 1837 (Iasi-Timisoara) la Cluj si cel al plecarii lui Ady Endre. Cum A 1837 are un "bun" obicei de a ajunge la Cluj cu intarzieri ce tind spre/depasesc o ora, inainte exista mereu riscul de a-l pierde pe Ady. Printr-o astfel de experienta am trecut in octombrie, cand 1837 a acumulat o ora si 5 minute de intarziere si intre Beclean si Dej am depus munca de convingere pe langa personalul trenului pentru a incerca intarzierea lui Ady. Au reusit, in final, sa obtina o intarziere a plecarii cu 10 minute si am prins trenul.

Negativ: desi au mai aparut cateva minute intre sosirea lui Ady Endre la Cluj si plecarea A 1766 (Timisoara-Iasi), riscurile sunt, inca, foarte mari.
 
Incepand cu 06.02.2009 si 13.02.2009 se vor face cateva limitari si anulari :

R 681 "Marea Neagra " Buc.Nord - Constanta - Mangalia si R 684 returul se vor limita la statia Constanta.

A 1821 si A 1822 Arad-Buc.Nord-Constanta si retur se vor anula pe distanta Buc.Nord-Constanta si Constanta-Buc.Nord.

A 1537 si A 1538 Buc.Nord-Floresti.Prahova si retur se vor anula in zilele de sambata si duminica.

R 11831 si R 11832 Buc.Nord-Brasov si retur va circula pana la 28.02.2009 doar in zilele de Vineri , Sambata si Duminica.

R 11833 si R 11834 Buc.Nord-Brasov si retur se vor anula.

A 1889 Targoviste - Pietrosita se va anula in zilele de Sambata si Duminica si va circula doar L-V.

A 1882 Pietrosita - Targoviste - Buc.Nord se va anula pe distanta Pietrosita - Targoviste doar in zilele de Sambata si Duminica si va circula in relatia Targoviste - Buc.Nord.

A 1887 ( MT 2008-2009 ) sau A 1895 ( Infofer.ro ) Buc.Nord - Targoviste - Pietrosita in doar zilele de Vineri si Sambata se limiteaza la statia Targoviste.

A 1880 Pietrosita - Targoviste doar in zilele de Vineri si Sambata se anuleaza.
 
radub a spus:
In noul MT apare, pe tabelul 600, perechea de accelerate 14053/14054 (Ploiesti Vest?!-Iasi si retur). Sunt fantome sau stie cineva ceva despre aceste trenuri? 14053 vine de la Ploiesti Vest sau, totusi, de la Brasov? Ce material rulant este utilizat? In MT de pe pagina Regiotrans nu am gasit nici o informatie.

14053/14054 nici macar nu apare pe tabela din gara Iasi :confused: ..si am fost 3 zile la rand in gara si nici urma de tren..deci SIGUR NU CIRCULA.. :(
 
aa...si trenurile Vaslui-Husi si Crasna-Husi sunt tot Desiro, nu?
Vara trecuta am fost pana la Husi si am vazut ca toate garniturile(MT 2007-08) sunt Desiro, presupun ca au ramas la fel... 8)