Mersul Trenurilor 2008-2009

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
robypedia a spus:
aa...si trenurile Vaslui-Husi si Crasna-Husi sunt tot Desiro, nu?
Vara trecuta am fost pana la Husi si am vazut ca toate garniturile(MT 2007-08) sunt Desiro, presupun ca au ramas la fel... 8)

de Desiro e nevoie si pe alte linii din Muntenia la rang de personal nu doar Moldova si Ardealul. Linia 302 Pl.Sud-Targoviste sunt trenuri formate din 1 Garnitura Te + 1 vag 21-47 la nici macar 150 calatori. Intr-o zi de lucru ( L-V ) cel mai aglomerat tren de pe aceasta ruta are doar 135-140 calatori iar un Desiro din cate stiu eu are 124 locuri.

Ex : Joia trecuta am mers cu 3335 care se intoarce ca 3338 inapoi. Tren tras de DA si 4 vag 21-47 la doar 140 calatori, din care sa zic ca vreo 40% erau cu bilete si abonamente restul cotizau la nas cu 1 leu. Era rusine nasului sa mearga prin tren sa colectioneze celebrul leu. parca era un cersetor :( . La intoarcere nr maxim de calatori pe care trenul l-a avut a fost de 17 !!!

mai jos iata detaliile : calatori care coboara si care urca din fiecare statie :(

P 3335 Pl.Sud - Targoviste

Dupa plecarea trenului din statia PL.Vest am fost sa numar calatori. Erau doar 135 + eu. Apoi urmeaza statiile :
Statia , Coboara si urca
C.lui.Bot 0 - 0
C.lui.Tei 37 - 1
Targsoru.Nou 13 - 1
Bratasanca 28 - 1
Zalhanaua 16 - 3
I.L.C 2 - 2
ILC.vest 11 - 2
Mija 4 - 1
Bucsani 0 - 0
Adanca 4 - 1
Sacuieni 0 - 0
Razvad 2 - 0
Valea.Voievozilor 1 - 0
Targoviste.Nord 0 - 2
Teis 2 - 0
Romlux 8 - 0
Targoviste.Sud 19 - 0

si acum intoarcerea aceluiasi tren : P 3338 Targoviste - Ploiesti.Sud

Targoviste 0 - 8
Romlux 0 - 0
Teis 0 - 1
Tgv.Nord 0 - 0
Valea.Voievozilor 0 - 1
Razvad 0 - 0
Sacuieni 0 - 0
Adanca 1 - 0
Bucsani 1 - 0
Mija 2 - 0
ILC.vest 0 - 1
ILC 0 - 2
Zalhanaua 1 - 3
Bratasanca 3 - 2
Tagrsoru.Nou 0 - 2
C.lui.Tei 0 - 0
C.lui.Bot 0 - 1
Pl.Vest 5 - 2
Pl.Sud 10

Calatori de un microbuz !!!

Unele statii au soseaua langa cf n-ar strica sa bage Desiro care sa sara peste statiile care nu aduc nici un fel de ban in contul Cfr. EX : Valea.voievozilor, Razvad, Sacuieni, Adanca si Bucsani in felul asta s-ar scurta durata parcursa dintre Ploiesti-Targoviste. Un microbuz face 65-80 minute acum cand drumul e rau. Daca drumul era bun scotea si 55 min pe langa trenul cu 100 minute pentru ce ?? pentru 3-5 statii unde urca 1 calator/zi :)))
karpaty a spus:
In legatura cu 681 limitat la constanta si 1821 limitat la bucuresti este o mare prostie ... pacat :(

Probabil ca nu erau calatori pentru 681 intre Constanta si Mangalia, sau poate ca erau maxim vreo 20-30 asa si nu avea rost sa pastreze tren de 350 locuri pentru 20 calatori. Iar dimineata e IC 581. Din 2 trenuri decat sa mearga amandoua mai goale mai bine merge unul plin. Asta e politica celor de la Cfr.
 
Ati auzit ultima isprava a domnului ministru? Va "taia" 15% din trenuri, in special cele care inregistreaza un numar mare de calatori fraudulosi.
Se vor inchide si unele sectii de circulatie si vor fi disponibilizati peste 12000 de angajati!
Asteptam comunicatul oficial sa vedem exact ce trenuri vor fi anulate, dar cred ca in primul rand personalele vor fi afectate. :roll:
 
S-au tot închis/anulat de ceva vreme... nici nu s-au mai sinchisit să anunĂže pe site, sunt doar hârtiile puse prin gări; pe site se anunĂžă doar de la Acc în sus.

În schimb, avem tren până la Aeroport, cu transbordare cu autocar. Deci..cobori din tren, stai 10 minute în autocar (,,aÂşa e programu,noi doar la fix plecăm"), după care admiri cartierul Fermei din Otopeni, cu drumurile lui neasfaltate timp de vreo 4-5 minute până ajungi în Aeroport. La întoarcere faci 5 minute cu autocarul Âşi stai 15 minute în frig acolo. ÂŞi, ce-i mai frumos... poĂži să ceri un simplu bilet Buc. - BaloteÂşti (că Desiro-urile sunt P) de 3,2 RON (1,6 redus) Âşi să mergi până la aeroport (,,e treaba cefereului aia, noi suntem plătiĂži de aeroport Âşi nu ne interesează" - Âşofer autocar), iar la întoarcere iei bilet la preĂž de casă din tren, că nu e casă de bilete în Aeroport h. :evil: (puteau să-i zică bine mersi Otopeni haltă, că Otopeni gară e pe centură).

Apropo de anulări... eu le-am cam pierdut rândul (am mâzgălit la greu mersul tipărit)... dar de prin zona IaÂşiului, a MaramureÂşului, Clujului.... chiar nu am informaĂžii despre ce s-a scos. Tre' să mă duc zilele astea prin Buc. basarab.... că e prăpăd Âşi pe BucureÂşti-PiteÂşti la personale, la fel pe PiteÂşti-Vâlcea.

Ar trebui totuÂşi să existe Âşi o explicaĂžie logică.... nu prea au cu ce să mai asigure unele trenuri: vagoanele noi, cu roĂži monobloc, deja stau în revizii că nu au roĂži, Desiro la fel, 20-47 se mai modernizează, 26-16 Âşi TE la fel, iar 11/21-47/21-57 Âşi Dimitroavele ajung la Remat sau la Remar PaÂşcani sau, cum parcă scria pe aici, donaĂžie pentru Sri Lanka sau altă republică puĂžin mai bananieră decât a noastră. Deci... vagoane de Personal... de unde? Dă-i încolo, că au dube să meargă :mad:
 
30.04/01.05 A 10918 CONSTANTA ( 19:44 ) - BUC.NORD ( 00:30 )

30.04/01.05 A 10917 BUC.NORD ( 01:30 ) - CONSTANTA ( 06:15 )

03.05/04.05 A 10918 CONSTANTA ( 19:44 ) - BUC.NORD ( 00:30 )

03.05/04.05 A 10917 BUC.NORD ( 01:30 ) - CONSTANTA ( 06:15 )


Trenurile sunt compuse din vagoane de Constanta
 
paall a spus:
30.04/01.05 A 10918 CONSTANTA ( 19:44 ) - BUC.NORD ( 00:30 )

30.04/01.05 A 10917 BUC.NORD ( 01:30 ) - CONSTANTA ( 06:15 )

03.05/04.05 A 10918 CONSTANTA ( 19:44 ) - BUC.NORD ( 00:30 )

03.05/04.05 A 10917 BUC.NORD ( 01:30 ) - CONSTANTA ( 06:15 )


Trenurile sunt compuse din vagoane de Constanta

aproape 5 ore pana la mare cu trenul
frumos :(
 
Foarte tare frate, si in 2 ore cu masina pana in c-ta, asta daca e destul de aglomerat.
Bine ca nu se pune de 1 mai, cand probabil si pe autostrada va fi cam la fel ca cu trenul, daca nu chiar mai rau.
Si sa mai vad eu idioti de tariceni si boci care sa mai puna si taxa pe autostrada in conditiile astea.