Intrebari diverse

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Vagon de semnal este un vagon normal, dar care trebuiesa indeplineasca numite conditii de siguranta circulatie, el aflanduse la capat de tren (sau la ambele daca trenul rebriuseaza ), cateva conditii ar fi
-frana automata in buna stare de functionare si in functie ( neizolata, adica frana este activa)
-frana de mana sa fie in stare de functionare si sa fie sau nu deservita de agent( daca este deservita de agent se numeste ¨frana activa¨ )
-vagonul trebuie sa aiba semnal de alarma, obligatoriu daca este deservit de agent la urma, daca nu, nu!
De asemenea dupa cum am mentinat mai sus, trenul trebuie sa aiba vagon de semnal la ambele capete daca aceste este nevoit sa rebruseze,si chiar si intre doua garniuri, daca acestea se despart la un anumit punct,cum este cazul mai sus, se fac doua aratari si doua not de frana, pentra ac ulterior se vor desparti,ele trebuid sa aiba aceste acte si e perioada cat circula impreuna( desi se face si ce pe tren ) si dupa ce sau desparti!
La trenurile prevazute in livret cu locmotiva impingatoare ,si nu numai, daca situatia o impune, nu se admit in ultimile 350 de tone ale trenlui vagoane cu tara sau tara plus incarcatura mai mici de 20 e tone din cauza ca acestea sunt in pericol de a fi impinse in exterior, afara de pe sine de catre locomotiva impingatoare!
 
Stie cineva ce se intampla cu linia oradea-bile felix-holod ? vad ca apare pe site la "mersul trenurilor pe sectii deservite de operatorii privati" e posibil sa o ia viatera? ar fi bine sa o ia , sa o repare si sa deschida circulatia iar pana la repararea ei sa deschida circulatia pana unde se poate ;-)
 
Cum adica sa redeschida circulatia "pana unde se poate"? Linia nu s-a scos la licitatie, prin urmare daca un operator vine sa faca servici, vine sa-l faca in scopul de a duce turistii intr-o statiune. Daca ii lasa in padure ca "nu-i operatioanala linia mai incolo", s-a dus dracului si transport feroviar rentabil si turism.

Ar fi fain daca am fi putin mai atenti la ceea ce scriem. ;)
 
Sulzer1150 a spus:
Cum adica sa redeschida circulatia "pana unde se poate"? Linia nu s-a scos la licitatie, prin urmare daca un operator vine sa faca servici, vine sa-l faca in scopul de a duce turistii intr-o statiune. Daca ii lasa in padure ca "nu-i operatioanala linia mai incolo", s-a dus dracului si transport feroviar rentabil si turism.

Ar fi fain daca am fi putin mai atenti la ceea ce scriem. ;)

ma refeream pana la ultima gara unde se poate ajunge nu in padure , lol cel putin gara din felix e renovata de curand cu termopane si zugravita de zici ca e noua nouta inclusiv peronul la linie e refacut iar pana in tasad se poate ajunge fara problema mai departe e problema cu alunecarea de terasament
 
Despre Felix sint discutii dincolo
http://pisti91.myfreeforum.org/ftopic178-20.php
 
dantm a spus:
Despre Felix sint discutii dincolo
http://pisti91.myfreeforum.org/ftopic178-20.php

Au mai fost plangeri pe forum ca nu se poate citi forumul de mai sus daca nu ai cont. Asa ca...
 
Aaaa, acum nu am timp dar o sa rezolv problema informatiilor.
In esenta pina la Felix a trecut un utilaj cu muncitori si a defrisat linia.
Statia Felix este mansardata si cica ar fi un fel de pensiune.
 
Gam3 a spus:
dantm a spus:
Despre Felix sint discutii dincolo
http://pisti91.myfreeforum.org/ftopic178-20.php

Au mai fost plangeri pe forum ca nu se poate citi forumul de mai sus daca nu ai cont. Asa ca...

Exista un link Join! free>. Altii au fost capabili sa dea un click si n-au patit nimic.

Intr-un fel asa protejam pozele si informatiile postate pe forum, asa ca nu poate sa le fure oricine.

Multumesc si imi cer scuze pentru off-topic.

On-topic now:

Daca totul merge bine, pe 31 adica maine soseste motorul 97-0553 la Oradea, si din 1 august circula la Felix ;-) (Conform colegilor din Oradea care s-au interesat de la lucratorii Via Terra.)
 
Superrrrrrrr !!!!!!!! cand se repara si mai departe sa circule direct oradea-beius ? of of da e bn pentru inceput , bravo !!!!
 
In cazul asta via tera ar castiga calatorii pe ruta oradea - holod-beius-vascau ar fi ceva bun , cand cfr era administratorul liniilor care sunt acum private baga cateva trenuri pe zi , dupa ce au fost preluate de regiotrans sau via tera au aparut mai multe trenuri , deci se poate si exista calatori bravo lor , macar ei sa faca ceva
 
Din pacate azi n-a venit motoru de Felix la Oradea, si se pare ca si ziua de maine va fi una obisnuita :-|

Nu stiu cat de sigur e treaba cu Felixul, si anul trecut au fost zvonuri si pana la urma nu s-a intamplat nimic.
 
@pisti91 nu am vazut acel link (probabil din vina mea sau probabil ca nu mi-a sarit in ochi) insa ma indoiesc ca cine isi face cont nu ar putea fura pozele de acolo, sau daca isi face cont e "cineva" si nu "oricine".

Scuze de off-topic, e dreptul fiecaruia sa tina un forum asa cum doreste, dar eu unul sincer m-am saturat sa aud de fobia cu pozele furate. Este foarte simplu din p.m.d.v, vrei sa nu ti le fure, nu le arata la nimeni si gata :D

Salut.
 
Intrebari diverse:

unde se produceau placile CFR cu numele statiilor, ma refer la alea emailate, avea CFR un atelier sau se comandau undeva?

am mai vazut si urmatoarea placa
http://i397.photobucket.com/albums/pp51/dantm120/Jibou/DSC03535.jpg

am crezut ca era o exceptie locala, insa pe alt forum exista un reportaj pe linia Satu Mare - Bixad, unde toate placile sint de acest tip, asa as fi curios daca era o noua tendinta la CFR sau dat fiind faptul ca linia Bixad e reconstruita a fost doar o chestiune locala?

despre noile table cu denumiri bilingve sau chiar trilingve nu cred ca mai trebuie sa intreb, par a fi un smen local.
 
Pentru inaltimea rampei unei magazii este trecut pe undeva cum ca trebuie sa aiba o inaltime exacta(pt a se potrivi cu inaltimea podelei unui vagon de exemplu),daca da,care este acea inaltime?
 
Intrebare: care este inclinatia maxima a unei linii CFR, in curbe, in linie curenta? Nu ma refer la panta/rampa, ci la inclinatia centripeta.