U
User_676
Guest
Vagon de semnal este un vagon normal, dar care trebuiesa indeplineasca numite conditii de siguranta circulatie, el aflanduse la capat de tren (sau la ambele daca trenul rebriuseaza ), cateva conditii ar fi
-frana automata in buna stare de functionare si in functie ( neizolata, adica frana este activa)
-frana de mana sa fie in stare de functionare si sa fie sau nu deservita de agent( daca este deservita de agent se numeste èfrana activaè )
-vagonul trebuie sa aiba semnal de alarma, obligatoriu daca este deservit de agent la urma, daca nu, nu!
De asemenea dupa cum am mentinat mai sus, trenul trebuie sa aiba vagon de semnal la ambele capete daca aceste este nevoit sa rebruseze,si chiar si intre doua garniuri, daca acestea se despart la un anumit punct,cum este cazul mai sus, se fac doua aratari si doua not de frana, pentra ac ulterior se vor desparti,ele trebuid sa aiba aceste acte si e perioada cat circula impreuna( desi se face si ce pe tren ) si dupa ce sau desparti!
La trenurile prevazute in livret cu locmotiva impingatoare ,si nu numai, daca situatia o impune, nu se admit in ultimile 350 de tone ale trenlui vagoane cu tara sau tara plus incarcatura mai mici de 20 e tone din cauza ca acestea sunt in pericol de a fi impinse in exterior, afara de pe sine de catre locomotiva impingatoare!
-frana automata in buna stare de functionare si in functie ( neizolata, adica frana este activa)
-frana de mana sa fie in stare de functionare si sa fie sau nu deservita de agent( daca este deservita de agent se numeste èfrana activaè )
-vagonul trebuie sa aiba semnal de alarma, obligatoriu daca este deservit de agent la urma, daca nu, nu!
De asemenea dupa cum am mentinat mai sus, trenul trebuie sa aiba vagon de semnal la ambele capete daca aceste este nevoit sa rebruseze,si chiar si intre doua garniuri, daca acestea se despart la un anumit punct,cum este cazul mai sus, se fac doua aratari si doua not de frana, pentra ac ulterior se vor desparti,ele trebuid sa aiba aceste acte si e perioada cat circula impreuna( desi se face si ce pe tren ) si dupa ce sau desparti!
La trenurile prevazute in livret cu locmotiva impingatoare ,si nu numai, daca situatia o impune, nu se admit in ultimile 350 de tone ale trenlui vagoane cu tara sau tara plus incarcatura mai mici de 20 e tone din cauza ca acestea sunt in pericol de a fi impinse in exterior, afara de pe sine de catre locomotiva impingatoare!