Accidente feroviare

Totul despre material rulant, infrastructura, etc.
Avatar utilizator
catalin
Mesaje: 2719
Membru din: Mar Apr 24, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de catalin » Mie Noi 12, 2014 1:33 pm

poate cineva crede ca teribilismul si inconstienta exista doar in vremurile noastre...
Telegrame de acum 81 de ani.


Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
All aboard !
Avatar utilizator
natbl73
Mesaje: 44
Membru din: Joi Ian 03, 2008 12:00 am
Localitate: timisoara
Contact:

Mesaj de natbl73 » Mie Noi 12, 2014 10:35 pm

Tragice, dar pitoresti

autobuzul a sfarimat bariera dar a scapat neatins
paznicul cunostea copiii
vinu si vitele OK, oamenii la spital
mortul a fost coborit de pe tren, ceilalti 6 nu aveau bilet

Copilarind in Sibiu, cartier Strand, pe Maramuresului cu vedere spre muntii Cindrel - si spre baza de antrenament a unitatii militare de pompieri, am vazut cind trenul a lovit remorca unui tractor (militari si soferul, si tractorul, si remorca). Trenul iesea din gara SB, trecea prin halta Turnisor, curba peste Cibin, si trecerea la nivel - toate aste sint intr-un spatiu relativ mic.
Ce retin eu e cum plingea soldatul dupa - nu stiu, cred ca se bucura ca a scapat, sau se gindea la remorca statului?
Avatar utilizator
maus5
Mesaje: 124
Membru din: Dum Feb 14, 2010 12:00 am
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de maus5 » Joi Noi 13, 2014 6:43 pm

Salut!Foarte interesante,telegramele.A cincea telegrama,de la Radiana,e gresit numarul masinii,nu stiu sa fii circulat in Romania,130.436.Seria 130,daca despre ea e vorba,a fost construita de Skoda si la CFR a purtat numerele 130.501-130.580.Poate e vorba de 130.536.
Avatar utilizator
interesantul
Mesaje: 1584
Membru din: Dum Ian 24, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de interesantul » Vin Feb 20, 2015 10:05 am

Când se deregleaz㒠ceasul elveţian...

http://www.ziare.com/stiri/tren/doua-tr ... me-1349035
“Violenţa verbală şi non verbală este ultima armă a incompetenţilor!” - Исаак Азимов
------------------------------------------
Locomotive, vagoane, călătorii
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4817
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Vin Feb 20, 2015 10:16 am

Avatar utilizator
Pantiru
Mesaje: 396
Membru din: Vin Apr 15, 2011 12:00 am
Localitate: Braila
Contact:

Mesaj de Pantiru » Vin Feb 20, 2015 8:43 pm

De una zi urmaream un documentar pe Viasat Explorer,unde subiectul erau caile ferate din Japonia,se pare ca ceasul japonez l-a depasit cu mult in precizie pe cel elvetian,o sec intarziere daca are un tren,mecanicul este penalizat,si adus in fata colegilor sa dea socoteala si sa se angajeze ca nu se va mai repeta.
Dar cu toata precizia lor tot au evenimente de genul celui din Elvetia.Un mecanic de locomotiva care mai intarziase cu ceva timp in urma,a repetat gresala si ca sa recupereze timpul pierdut,a fortat un semafor pus pe rosu lovind din spate o alta garnitura ce tocmai pleca de la unul din peronul garii centrale din Tokyo,mecanicul a murit si cativa calatori raniti.
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4817
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Sâm Feb 21, 2015 5:01 pm

Imagine

Imagine

Imagine

sursa- facebook bahnbilder.ch
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1780
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Re: Accidente feroviare

Mesaj de dantm » Joi Apr 06, 2017 9:00 pm

Am gasit o pozat cu EA 001 originala inainte sa moara.

topicul cu vagoanele iugoslave este oarecum trist atit din prisma disparitiei Jugoslaviei cit si a ceea ce a fost traficul international de calatori cindva. Trenuri Belgrad-Malmo de exemplu plus trenuri din Grecia care tranzitau Jugoslavia in drum spre inima Europei.

http://forum.e-train.fr/viewtopic.php?f ... 3&start=60.
Scrie răspuns

  • Advertisement

Înapoi la “Discutii generale despre caile ferate din Romania”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat