Linia Tecuci - Faurei

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
2.051
87
Nu stiu ce se intimpla pe aici, nu mai calatoreste lumea sau nu mai scrie pe unde a fost?

Dupa cum v-am spus la alt topic, in vara am facut un turneu pe linia Tecuci-Faurei.
incerc aici o prezentare ad-hoc, fara pretentii jurnalistice.

Am plecat din Vaslui cu A 1664 compus din 3 vagoane

linia pina la Birlad este foarte buna si trenul alearga destul de bine, asa incit cu geamul deschis e o senzatie ca odinioara, mai ales dupa ce treci cu 30 la ora pe linia 500.



In mod ciudat desi e loc linia e dubla doar din Munteni, unde la semnalul prevestitor in sens contrar ne intilnim cu IC 561.

trenul opreste in statia Crasna



Avantajul faptului ca nu sint calatori e acela ca pot circula cu geamurile deschise si la compartiment si la culoar. Dar ce vad ? o oglinda DB.

Semnalizarea este CED pina in Banca unde sint surprins de semnalizarea mecanica, dar pina acolo mai pozez cite ceva din peisaj.



Inainte de Zorleni, un incendiu obtureaza vederea spre linia Falciu care se vede pe dealuri, in mod ciudat Zorleni are CED, doar Banca a ramas izolata cu semnalizare mecanica

Pe rambleul cu tufisuri e linia de Falciu, am pozat-o in coborire, mai direct mai cu zoom



In fine printr-o traversare dubla jonctiune linia e in Zorleni



Trenul opreste in Zorleni, pentru ordin de circulatie. <<pentru pasaj>> ii spune IDM-ul mecanicului



Birlad.



la peron vad doua lucrari tip clasic



Aici se schimba partida trenului, acesta stationeaza 5 minute, statia Birlad e goala, probabil o amintire a ceea ce fost cindva, o cabina de acar e acum locuinta. Apoi linia de Galati siii.... o aripa de ploaie, uau, cu zoom reusesc sa prind una desi cealalta era in actiune, dar e buna si asta....



Din Birlad linia e simpla, cu mai multe portiuni in care viteza e mai mica decit pina aici, in timp ce ma uit pe geam cit e de lung aliniamentul prin spatele gradinilor, vad in ultima clipa ca am ajuns la Tecuci Nord.



intotdeauna am cautat sa vad un indicator << Impingerea trenului inceteaza>> pentru locomotivele nelegate la tren si frina, dar m-am uitat in zonele de munte, greseala, uite unde e unu, Tecuci Nord frate, nu la munte.



Contrar a ceea ce stiam, statia are chiar o cladire nu doar un peron unde se intilnesc cele 2 fire



Dar nu e doar atit, aici se vind bilete. insa daca statia Brad avea sistem electronic, statia Tecuci Nord vinde bilete scrise de mina, chiar cu locuri rezervate, desi oprirea trenului nu e trecuta in oficios.

Acuma, drept e ca nu am cautat sa vad ce e aceea SCONTRARE, cum scrie pe bilet.

, ramificatia e acoperita de acest semnal



Pentru viteze de la CFR pot sa spun ca de aici trenul iarasi o ia la alergat. Nu inteleg logica statiei Cosmesti, are doar 4 macaze.
Apoi trenul coboara spre podul peste Siret.



Avind in vedere ca la iesire face un S precum si distanta pina la taluzul rambleului, cred ca podul nu este pe amplasamentul initial, spun asta pentru ca in albia majora pe stinga in sensul de mers, se vad niste urme a ceea ce pare a fi fost un pilon.



nu se vede prea bine in poza si la intoarcere nu am reusit sa mai prind.



e o mare diferenta de nivel intre malul sting si cel drept al Siretului Poza e in amonte de aceea e invers



Pe dreapta niste nuci.



vine si un tren, pacat ca e un stilp



racordul spre Focsani

si un tren pleaca din Marasesti spre Focsani


In fine cobor in Marasesti si intreb la casa si pe un lacatus cum ajung la mausoleu.

pai daca nu e apa in canal, direct daca e apa roata pe pod.
In prima faza nu imi dau seama despre ce canal e vorba, si zic sa incerc pe direct.

trec citeva linii si cind colo surpriza, in iarba ce era acolo, nu era domle un cimp, un izlaz ci erau o gramada de linii de marfa pina la un dig, urc pe dig si .. asta era uitasem Canalul Siret Baragan.
poze de pe dig



aval


amonte



si poze din canal

aval



amonte



si o poza cu mausoleul



m-am intors in gara, am pozat un monument al ceferistilor, am si postat dar nu a generat interes



soseste si IC 751



ies pina in strada


si in fine e tras la peron si P 7577 pentru Galati


depoul e gol doar doua electrice pe o linie, apoi toate tragerile depoului pline de vagoane de piatra ale SERVTRANS



Abia ce vazusem bustul generalului la mausoleu, ca eram iar in zona. Statia Doaga cred ca a ajutat la miscxare pe vremuri pentru ca are 9 linii daca nu ma insel dar deja sint intufate semn ca nu se mai folosesc



Dupa cum va spuneam linia face un S pentru a se inscrie pe dodul dublu, iar la iesire de pe pod e o distanta pina la taluz, cred ca acolo a fost vechiul amplasament al linie. Nu am studiat insa problema in amanunt.



In mod sigur pe acest tronson LDH modernizat trage aprope de viteza lui maxima



Si dupa acest preambul :D :D am ajuns la Tecuci, LVT-ul pentru Faurei iesea din depou, pe liniile placii mai erau 4 , iar liniile depoului erau pline de vagoane care asteapta ... o soarta



In gara R 661 tocmai se pregatea sa plece

alaturi de P 6586 pentru Panciu, masina EC 058 adusese R 661



intre timp a ajuns si LVT -ul in statie, ies pina in fata garii, alt monument, alte poze, alt topic aceeasi lipsa de interes.



Si trenul de Faurei.



m-am urcat in primul vagon, am vazut doar ceferisti, am remarcat ca nu pot deschide usile de la capatul spre vagonul 2 si am plecat in vagonul 2.
Am constatat urmatoarele, calatorii sint indrumati doar la urma iar in fata sin ceferisti care vin de la lucru sau merg la lucru pe sectie. de asemenea se deschid doar usile de la capetele cu post de conduce, dar se deschid si se inchid centralizat de catre mecanic.



linia 704



pe stinga liniei e cimp iar pe stinga linia incepe sa urce



Din acest moment nu am mai putut poza bine pentru ca nu am mai avut cum, multe poze le-am incercat pe geamul ala mic dar nu am reusit bine iar alte poze sint prin geamul cabinei mecanicului si mai departe prin parbriz. Daca mai adaugam si socurile la joante, tabloul e complet.

luat cu verificarea biletului am ratat fosta gara Rotunda pe care am luat-o cu zoom inapoi



linia continua sa urce


inapoi



Seful trenului imi spune sa trec in fata la urmatoarea oprire ceea ce si fac.
La Condrea e o balastiera in albia majora a riului



podul de la Suraia


statia Suraia a avut multe linii acum nefolosite



Desi nu are oprire in oficios trenul are introdusa oprire in Botirlau



urmeaza apoi Botirlau vechi adica fostul amplasament al statiei Botirlau in vremea cind avea multe linii. Pe amplasamentul actual oprirea a fost mutata mai tirziu la cererea putinilor calatori.



Cimp nesfirsit


La Tataranu a fost si o fabrica de zahar si mai exista o mica grupa tehnica paralela cu linia.



in Ciorasti cruce cu 6103



si o poza inapoi



iarasi cimp



In Balta Alba cruce cu A 1861



Am vazut si niste parazapezi



apoi Balta Alba



aici nu opreste, Drogu





urmeaza marile lacuri, linia trece printre doua lacuri, ma intreb daca initial nu o fi fost unul singur



Nisipurile, de aici porneau doua linii spre Faurei, una initiala prin apropierea inelului de la faurei, acum scoasa din uz si alta care se foloseste acum, care trece pe linga satul Horia.





IC 571 ma duce incet prin ciulinii Baraganului spre Bucuresti de acolo 695 intr-un vagon ca un autocar ma duce cumva pina la Timisoara Nord. spre casa

 
Fascinant si superb reportajul stimate jurnalist feroviar !

Trenul pe care l-ai intalnit la intrare in Marasesti era P 6313 Marasesti-Iasi.
In Tecuci ai ratat un monument grandios : MAUSOLEUL CEFERISTILOR !
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.278703402160225.72149.100000617014554&type=1&l=43f688c455!
 
Nu am ratat monumentul, l-am prezentat mai demult dar se pare ca nu prezinta interes.

http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=9353&highlight=tecuci
 
Rog un administrator sa modifice cumva numele, pentru ca linia 600 e mai lunga.
Cum ar veni va arat azi poze din capatul celalalt.

Am scris pe alt topic cum am ajuns la Iasi.
Nu am pozat. Am luat personalul si am plecat desi prindeam si acceleratul de Galati, format din cuplul etajat Acvila.

Acuma nu toate pozele mi-au iesit ca na, mai fa loc la calatori, mai m-a surprins si pe mine momentul, mai era si soarele in fata.



intre Nicolina si Ciurea mai era o halta CUG unde stau tiganii acuma, dar uitind de ea si fiind chestionat de un calator despre aparat, nu am reusit sa o pozez.
CUG avea racordare la CFR in Ciurea nu mi-am dat sema daca si pe celalalt capat in Nicolina.

fabrica de caramida am vazut-o tirziu si pe soare.
Toate statiile au cladiri noi alaturat de cle vechi, toate sint proiecte standard, atit cele vechi cit si cele noi.
La unele noi s-au folosit placute cu inscriptiile originale.





Si o remiza



seceta a ucis orice boare de vint





o gara este locuinta







in Vaslui se intra pe liniile de marfa, ocazie cu care se mai folosesc si astea.
Am vazut un semnal care parca nu mai are linie.


gara si peronul 1 sint in refactie

 
@dantm

Banuiesc ca acest personal a avut capat de linie la Barlad, o informatie din gara NU ai cu ref. la personalul Barlad - Falciu Nord, am vazut un reportaj aseara despre moderna gara Falciu (sat Bogdanesti) in care se spune ca nu a mai trecut nici un tren pe acolo de 2 ani de zile, acum nu stiu daca se ref. doar la internationalul Stoianovka - Falciu anulat sau si personalul Barlad - Falciu NORD + retur :?: :!:
 
Trenuri la Falciu cu AM seria 900

R 6311 Tecuci 4:53 - Tecuci Nord hc 4:56 - Birlad 6:03
R 6421 Birlad 6:30 - Falciu 8:07 - Falciu Nord Hm 8:32
R 6422 Falciu Nord Hm 8:56 - Falciu 9:16 - Birlad 11:05
R 6423 Birlad 16:05 - Falciu 17:47 - Falciu Nord Hm 18:12
R 6424 Falciu Nord Hm 18:31 - Falciu 18:51 - Birlad 20:36
R 6316 Birlad 21:07 - Tecuci Nord hc 22:17 - Tecuci 22:21
 
La data de 31-08-2012 am ajuns in Vaslui chiar cu IR Iasi -Galati care de data asta era Desiro nu Acvila, a fost tras la peronul 1 chiar daca era santier.
 
La data de 30 -08 2013 am ajuns la Vaslui cu 1667.
Gara este renovata, s-au desfiintat niste case de bilete si s-a spart peretele, infiintindu-se ceva sali de asteptare dar si toalete in cladirea garii, dar inca nu e nimic dat in folosinta, trecerea e inchisa cu OSB.Nu am poze cu interiorul pentru ca erau oameni care venisera pentru fostul IC de la 05.00

Afara insa sint modificari. ce nu mi-a placut e faptul ca nu au pus bitumul pe peron inclinat ci au lasat o treapta de 10-12 cm marcind-o cu galben si culmea infiintind 2 rampe de acces pentru carucioare, Mi s-a parut un pic fortat.

Aveam la mine aparatul meu si am incercat niste poze. Apoi am plecat la Crasna. pozele nu sint toate reusite.



Pentru ca era un fel de gara industriala si CET a fost o linie paralela cu linia 600 pina la Munteni.
Acum e demontata si traversele sint ca si anul trecut stivuite linga linie.








Si din aceasta linie mai e destul de pozat. Cu 1662 am plecat la Bucuresti si de acolo la Timisoara Nord cu 1697.

Bine ca am apucat sa merg pe Tecuci - Faurei.

Poate schimba aministratia numele topiclui in linia 600.
 
Miine anul se-noieste... si eu anul asta am cam somat cu calatoriile.Dar nu de tot.Am facut un drum Timisoara Nord-Buzias-Iasi-Vaslui.
nu am mai nimic de aratat pentru ca am mai fost.

Apoi am plecat Vaslui-Mangalia. Deci in ziua in care cind eram io la scoala celebram Revolutia antifascista si antiimperialista de la 23 august am facut niste poze in gara refacuta Vaslui. Ca se refac garile fara trafic desigur.

Cum la 23 august 1944 romanii au intors armele impotriva Germaniei probabil ca acuma ca in ultima vreme romanii au intors armele impotriva lor insisi poate o sa vedem ceva schimbari si la CFR.

Va arat asadar citeva poze din gara Vaslui, si apoi cind s-a facut ziua am pozat sectiunea Constanta -Mangalia.
Poate o sa va arat daca e cineva interesat.
Alte rute nu am facut. Motivul? nu am primit concediu iar cind am avut liber nu am avut legaturi bune, deci linia Babeni -Alunu s-a dus. RIP



Se observa greselile de afisare trenurile de la Iasi nu circula prin Buzau daca vin de la Iasi.si nici prin Tecuci. Abia in drumul spre destinatie trec pe acolo.







problema e ca in cutiile alea nu incap anumite trolere. dar cine vine sa isi lase trolerul in gara Vaslui? poate eu uneori.



vad niste prize



prizele astea sint pentru internet sau ce rol au in gara?cine vine cu cablul dupa el?