linia 200 Ilia - Arad

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
2.051
87
La data de 22-04-2011 am executat o deplasare pe aceasta ruta cu cu P 2711, de fapt m-am intors la Timisoara din turneul facut pe Ilia - Lugoj pe care deja l-am postat.

Un drum destul de lung cu personalul, nu am zabovit foarte mult in Ilia, doar cit sa vad ca s-au distrus multe cladiri.


trenul de Lugoj e garat pe o linie linga niste cantoane ca abia ai loc sa te strecori.



Dupa cum e asezata linia dubla, as putea spune ca firul pe care eram e adaugat la dublare, apoi linia spre Lugoj ne paraseste.



Inainte de Gurasada o linie desfiintata, care ajunge la niste cladiri abandonate, un semnal de manevra interesant, il vad in ultima clipa, nici cu catarg normal, nici pitic.



Am remarcat ca foarte multe cladiri originale au fost inlocuite cu cladiri noi probabil la electrificare, BLA si dublare, sau cum scria cineva :twisted: ,,au trecut printr-un lung proces de modernizare"

Alt lucru remarcat a fost ca desi au IDM statiile au deja tabla cu halta, probabil premergator refactiei coridorului IV cind IDM va disparea. De asemenea multe linii abatute nu mai sint folosite.



In multe portiuni linia este paralela cu soseaua.



Vechiul clopot al ,,garei"




si la fel ca la Dobra pe cealalta linie, Muresul





Foarte greu reusesc sa prind cladirea statiei Zam


O halta transformata in locuinta



si o statie cu multe linii nefolosite



Ajungem la Savirsin, unde un personal astepta ora plecarii. Aici intru in vorba cu IDM despre locul unde ar fi posibila intilnirea cu trenul unguresc pentru Odorheiul Secuiesc. Foarte pe scurt schimb citeva impresii si despre pozat. Nu are nimic impotriva spre deosebire de altii de pe la CFR.
Cum ar spune Victor a' lui Balosu ,, asta devine dupa facultati" asta cu pozatu'

Observ in Savirsin ca si la WC au fost atenti la detalii.Hm...


Ce e prost la liniile duble? trebuie sa pozezi oarecum pe ambele parti in unele locuri, asa am ratat cladirea haltei Varadia, care in mod surprinzator pentru mine, e asemanatoare cu cladirile de pe linia Brad.



Acuma intreb: nu era mai bine pentru CFR daca vindea sau dadea catre primarii anumite cladiri?
Uite ce a ajuns aceasta cladire desi este in sat

si partea opusa


Muresul mai apare linga linie



Statia Batuta are si ea tabla cu halta dar e mai deosebita, zic eu, are format standard MAV dar este cu scari de acces, aici in zona nu stiua alta in acest fel si e situata departe de linii. Aici lasam sa treaca R 372 pentru Budapesta garind in abatere la stinga taind astfel si parcursul firului din stinga. Interesant nu ? cita vreme e linie dubla sa stationam.

Alata chestie interesant pe linia asta mi s-a parut multimea de cantoane sau cladiri care au apartinut caii ferate cindva, fie abandonate fie locuinte. foarte multe nu imi dau seama pentru ce au fost construite in incinta statiei, cind pe alte linii sint insirate sau au fost insirate pe parcurs.

In anumite gari le-am pozat, o sa apara in reportaj.



Ce spuneam de haltele din linia dubla? daca nu esti atent pozezi doar o tabla


Statia Birzava ne poate induce in eroare ca ar fi prin judetul Caras Severin, precum intr-o monografie. Halta Nadas e o oprire intr-o parcare


Apoi oprim la semnalul de intrare in Conop


partea proasta e ca stam acolo pina la ora la care trebuia sa fim in Radna.
Acuma ce putem spune cita vreme am lasat sa treaca trenul unguresc spre Odorheiul Secuiesc. Interesant, un conductor imi spune ca a intrebat ce si cum si cica trebuie sa il lasam ca sint defecte macazele si nu poate trece decit asa. Ahaaaaa, doar ca macazele de tren nu se schimba precum cele de tramvai asa ca explicatia nu tine.
In fine trece si ungurul cu vagoane scrise Sophianae, Eger, Tokay si intram in Conop



Cred ca asta ar fi cauza asteptarii trenului unguresc, nu l-au bagat pe linia asta


In Milova intilnim un marfar OBB cu vagoanele alea Innofreight si tot in Milova vad o cladire veche a carei prispa e folosita pe post de copertina pentru masina.



Din puternica cetate a Soimosului nu mai e decit amintirea, dar probabil cei cu masina pe prispa casei nu stiu altceva despre cetate decit ca e un loc cuuul de dus gagicile.


In fine Radna ca parte a Lipovei e cunoscuta prin biserica de aici mai degraba decit prin importanta Lipovei ca oras in Imperiu sau ca vama asa cum o surprinde Slavici, vama a carei cladiri de la podul de fier inca mai exista fiind un birt dezafectat.
Pe malul drept veneu la tirg muresenii de la Savirsin si podgorenii pina la Cuvin, iar pe cel sting veneau banatenii pina de pe la Faget si Capilnas.
Mara facea 2 ceasuri pina la Arad, noi am evoluat facem 57 de minute, trenul incepe sa se umple cu calatori care vin spre Arad.

In gara mai prind turnul si remiza acum abandonate si linia spre Timisoara pe care am descris-o alta data. Mai erau si LVT urile de Timisoara dar nu m-au interesat.



Dupa Radna urmeaza Paulisul, gara Paulis e plina de cantoane, iar mai apoi din halta se poate ajunge la monumentul de la Paulis, care acum si-a pierdut din importanta si probabil din semnificatie. Eee pe vremuri in clasa a II-a era un ritual sa te faca pionier la Paulis. Monumentl e departe de linie si nu l-am putut apropia nici cu zoom


Radna si Paulisul au avut cindva si linia electrica a podgorenilor, acum doar la Ghioroc mai exista. In Ghioroc o prima surpriza, cantoanele sint din caramida aparenta.



Ba chiar si turnul de apa (oare nu putea fi folosit la o retea comunala de apa si sa nu se distruga?)


o parte din gara veche e birt local magazia e abandonata


dar o parte a magaziei e tot din caramida aparenta


Urmeaza Cicir, situata in cimp si care odata cu coridorul IV se desfiinteaza, parca asa am citi in solicitarea pentru acordul de mediu.


Dupa Cicir apare fostul Combinat Chimic Arad. Pe liniile lui plin de vagoane de marfa iar intr-un capat un fel de statie pentru cisterne.


la Glogovat nu mai e activitate intensa, macaraua pentru transconteinere someaza, practic pe drum am intilnit un marfar tras de o locomotiva delfin, un GFR si marfarul OBB. Nu mai stiu unde dar cred ca in urma ungurului a fost si Regiotransul.



Dupa Glogovat apare intre calatorii instinctul ala al prostiei: sa ne tragem catre usa" adica ei coboara la Arad dar stau in picioare in fata usii. Acest fapt ma impiedica sa mai ajung sa pozez in depoul Arad, pentru ca nici altii nu ma lasa sa deschid geamul: e corent. Asa ca prin geamul inchis pozez in depou in stationare, despre locomotive nu poate fi vorba.



Sosirea in Arad. Nimic de pozat si nici nu pierd timpul. Merg in zona ,,garei" la un magazin universal in prezent zis mol. Pierd vremea pe acolo la o cafea, vad Banca Comerciala Feroviara pozez o cladire cred ca Astra Vagoane si ma intorc in gara. Drumul spre Timisoara urmeaza.

 
  • Like
Reacții: crystyv
Articolul este cat se poate de interesant, o mare atentie merita cladirile vechi cu caramida aparenta de la Paulis si Ghioroc. Multe cladiri interesante se mai vad pe liniile vestice ale tarii.

PS: vezi ca ai scris de doua ori articolul
PS2: de fiecare data cand citesc articolele facute de tine ma gandesc si ma intreb..ce se va alege de infrastructura romaneasca ? :(
 
Mersi de atentionari, am scris de doua ori din cauza ca nu a mers netul, si m-am grabit.

Ce se va alege de infrastructura romaneasca?

depinde care parti din ea: o parte din linii vor fi pina la urma modernizate si trenurile vor circula pe linga niste ruine ale unor cladiri, ruine care in final vor disparea si ele.
Alte cladiri vor deveni locuinte si vor fi adaugite si lungite si vopsite aiurea.
Alta parte a liniilor probabil ca vor disparea definitiv.
 
Probabil dupa ce dispare totul , cineva o sa se trezeasca si o sa isi dea seama ca e mai rentabil transportul cu trenul. Si uite asa o sa asistam la o renastere a cailor ferate. Bineneteles pentre vreo 50 de ani !
 
Am circulat pe sectorul Simeria-Ilia ca sa completez linia 200.

Simeria am pus-o pe la alte topicuri nu mai insist si aici.
Am plecat din Deva dar la intors am pozat Saulesti, pentru a respecta cumva sensul, pun intii Saulesti h



Deva



Scuze pentru poza cu stilpul




intre Branisca si Bretea Mureseana este un macaz in curenta pentru o cariera, nu stiu daca mai e folosita linia





Cam asta a fost ziua de 16-06-2013, din cauza unor schimbari de program si a defectarii aparatului foto nu am mai ajuns Vintu de Jos-Cugir-Simeria.

Cu trenul privat RGT m-am intors la Timisoara Nord. a sosit la 23.10 in loc de 21.11.
 
Tovarasi calatori




am avut oarece treaba pe la Simeria si am mers cu trenul. Costa 62 de lei dus. Cu otobuzul ar fi asaa ca la jumate. Da ce sa faci...?

Avind in vedere ca s-a dat drumu la forum la toti nu doar la modelisti, am zis ca sa va arat ce am pozat.Numa ca aparatul fuji imi minca acumulatorii Sony la prima folosire. Ma gindesc sa revin la vechiul aparat Olimpus pe care l-am scapat de linie la Lupeni si care abia mai functioneaza aproape in orb. De aia i-am zis nokia ca merge in orice conditii

Am plecat din Timisoara Nord cu 1766. Am ajuns la Aradul Nou cu 10 minute timpuriu.
Am beut o cafea cu alti voiajori.

Apoi am zis sa pozez la intrarea pe CORIDOR, domle pe coridor nu oriunde.




In Glogovat au malaxat stilpii de electrificate si au recuperat FERul. Desigur si betonul rezultat si-a fi gasit o utilizare, dar FERul asteapta livrarea.



Pentru gara Arad au sosit scarile rulante. Din pacate le baga pina in holul garii in loc sa le monteze de la peronul 1 linga cladire. baga hardughia aia de beton in cladirea faina de la Arad. Parca nu au creier.



Un marfar spre Arad


Altul spre Deva



la drum, oare de ce apare S-ul ala si aici si spre Arad si la Arad si la Sofronea?DE CE nu se poate pune linia drept?



La km 615 ne oprim



in urma stationeaza 13324



Dupa o vreme plecam doar pina la semnalul de intrare al statiei Ghioroc. Stam noi pe acolo, dar nu toate usile se deschid, cumva pe manual desi era plumbuit robinetul reusim sa deschidem usa la ultimul vagon 20-68. Culmea in el clima merge doar pina la jumatate, iar in cealalta jumatate niste calatori au varsat bere la plecarea din Aradul Nou. Bere +caldura = fermentatie.

ok, ok intr-un final ne vine locomotiva de ajutor de la un personal sosit in Ghioroc.



In Ghioroc se incarca piatra pentru santierul liniei, vagoane sirbesti




Calatorii coboara si ghibiteaza, zice conductorul,, eee a trebuit aprobarea Bucurestiului sa vina asta sa ne traga, daaaaa? da ce credeti voi ? Noi nu credem nimic, asteptam sa plecam
Cu 75 de minute intirziere plecam din Ghioroc. CFR raporteaza doar 55 in sinteza de la AFER, doar ca eu eram in tren.

Pe drum prind un marfar cu tabla groasa, tovarasi, ca pe vremea constructiei socialismului in patria noastra. tabla groasa, doar 4 coli de tabla / vagon la unele grosimi.Acuma eu nu cred ca ar avea legatura cu demolarea industriei noastre.



La ora 18.22 pun piciorul pe peronul garii Simeria. asadar 60 de minute intirziere.
Pozez trenul garnitura goala cel cu EA care cu doua vagoane merge la deva sa formeze trenul pentru Mangalia, si alaturat un personal de la Petrosani.




Diverse


Cu 12 minute intirziere soseste 12621 care de data asta ne aduce la Timisoara.

 
Și la Copşa Mic㒠este o instalaţie de spart stâlpii şi traversele de beton. betonul spart, recuperat îl folosesc ca şi unmplutură’.
 
Gara Arad cu o saptamana inainte de a trece tu pe acolo.





 
Am fost la Arad tocmai cind sapau o groapa adinca in holul garii. Cred ca o sa intre cu pasarela aia de beton prin geamurile cladirii in hol.
Nu stiu cit de frumos o sa fie, dar cred ca daca faceau scarile de acces si liftul acolo la peronul 1 unde era inainte copertina, s-ar fi pastrat mai bine cladirea garii. Cum nu sint specialist, ramine de vazut, poate iese ceva fain.
 
Stimati calatori, s-a cam stationat pe aici pe forum. Inclusiv mie mi-au expirat RP-urile si nu am mai iesit la drum :lautar:

Am executat o deplasare la Cugir dupa cum deja v-am aratat.
Dar conform proverbului,,Una hirundo non facit ver" ca tot ma aflam in zona lui minz, viezure, brinza nu era bat drumul doar pentru Sibot -Cugir.
Avind timp de la un tren la altul am purces la un drum cu personalul pina la Alba Iulia.

Acolo am adastat citeva minute pe la un magazin din zona garei. Vremurile bune s-au dus militarii, voiajorii si comisionarii nu mai au reduceri la mincaruri alese si licheruri fine.Restaurantul garei fiind mai degraba un birt fara licheruri dar cu lichele, l-am evitat.

Prezint traseul aici chiar daca e in sens invers de la Simeria, am zis sa ramina aici pentru linia 200. Data este gresita trebuia sa trec 11.

Simeria, ceva activitate feroviara, am gasit un acces la un etaj de unde s-ar putea poza trenuri.A fost ceva la vremea ei tinind cont de scarile elegante.Gara nu am pozat-o ca m-am luat sa pozez semnalul de parcurs.

Am circulat cu 12820 pina la Simeria.

1836 pleaca

DSCF7290_zpsebj9ealn.jpg


soseste 74

DSCF7291_zpsqxz452ww.jpg


pleaca 12820
DSCF7292_zpstnyxap0h.jpg


locomotiva de la 74 vine imprejur sa preia pe 1622 sosit estimp

DSCF7307_zpso1icsk7k.jpg


este adus la peron 2043

DSCF7309_zpszyveb9i4.jpg


pleaca 1622, linia IV p se uneste cu linia III P dar nu una in alta ci se onduleaza ambele formind un fel de arc gotic :D
deci 1622 iasa in abatere la dreapta

DSCF7315_zpstgxwujwe.jpg


gara cum v-am zis

DSCF7317_zpsvef4uo3w.jpg
DSCF7318_zpsop5bxll6.jpg
DSCF7319_zpsrnrvjmlr.jpg
DSCF7320_zpsv7wmunav.jpg


nu inteleg daca sintem indemnati sa observam sau trebuiau sa fie observatii in aviz
DSCF7316_zpsndpzdakc.jpg


dupa acest popas in gara care arata tare rau plec cu 2306
DSCF7304_zpsdniv97r9.jpg


Case inalta catre cer/ Zilnic miinile dibace/ Tara e un santier/ Cand e pace !
de la Simeria linia e un santier, dar lucurile stau mai bine ca inainte cind viteza era 30 km/h ba chiar si 5 km/h

DSCF7333_zpsujlua1c3.jpg


DSCF7336_zpsml4wlj5l.jpg


Desigur am pozat si opririle,
Simeria Veche

DSCF7340_zpsdbzbzxyg.jpg


DSCF7345_zpsdzolcfkn.jpg

DSCF7349_zps0gg5stwp.jpg


Turdas
DSCF7357_zps8mef70lw.jpg


De la Turdas linia va avea alt amplasament

FotoJet%20Collage%202_zpsifcibtxz.jpg


In timp ce se lucreaza pe alt amplasament si la cel actual firul din stinga devine fir din dreapta

DSCF7365_zpsvwd3yni5.jpg


dupa care noul amplasamnt ajunge la cel actual

FotoJet%20Collage%203_zpse6kmyvs9.jpg


DSCF7374_zps33ouxaxv.jpg


Urmeaza Pricaz, deja s-a schimbat, dupa Pricaz linia primeste alt amplasament si ataca un deal, noi mergem pe linia veche alaturi de care sint urmele unei foste linii industriale foarte lungi inca dinainte de Pricaz unde sint ceva fabrici abandonate. Dar daca au avut linie ferata pina in Orastie..

FotoJet%20Collage5_zpspnlofslq.jpg

DSCF7390_zpspwjr0pp1.jpg

DSCF7395_zpsm9tn2yod.jpg

DSCF7400_zps5my6pjmu.jpg


Noul amplasament al liniei ajunge la Orastie

FotoJet%20Collage7_zps1bnwbc2q.jpg

FotoJet%20Collage8_zpsutry9acy.jpg


DSCF7408_zpsqefckd6h.jpg

DSCF7414_zps3nogn84c.jpg


FotoJet%20Collage9_zps4vqon4ll.jpg


FotoJet%20Collage11_zpscebe0hqy.jpg

FotoJet%20Collage13_zps7lg78uxp.jpg

DSCF7426_zpsxfzcikpe.jpg


DSCF7433_zpsrbt1usz6.jpg

DSCF7434_zps8tjlixjm.jpg

DSCF7439_zpsmxws8nzb.jpg



halta Geoagiu e refacuta doar pe o parte

DSCF7440_zps392ecmka.jpg

DSCF7442_zpsynsbnptb.jpg


Aurel Vlaicu, se pastreaza racordarile la fostele baze ale CFR

DSCF7456_zpsbm8m7rs9.jpg

DSCF7457_zpsmexz59zh.jpg

DSCF7461_zpsrxvfelww.jpg



DSCF7470_zpsh6wdjxaw.jpg

DSCF7471_zps3oq1uqau.jpg

DSCF7477_zpscpt7yjul.jpg

DSCF7480_zpsnojjw9xi.jpg


Sibot, poze cu gara sint la linia Sibot-Cugir

DSCF7493_zpskkkln4e9.jpg

DSCF7502_zpswvsexdnp.jpg


Balomiru de Cimp
DSCF7504_zps4h2j7n9z.jpg


un amplasament nou
DSCF7506_zpso3mccauk.jpg


Urmeaza o cladire parasita, Tartaria, cine sa coboare la Tartaria cind soseaua e alaturi? alaturi de gara e monumentul dedicat tablitelor de la Tartaria care prezinta un scris cu cel putin 1000 de ani mai vechi decit cel prezentat azi ca fiind primul scris.

http://www.descopera.ro/stiinta/3343280-misterele-tablitelor-de-la-tartaria
dar cum sa tinem noi la asta cind avem decit sute de mii de analfabeti

http://romaniateiubesc.stirileprotv.ro/emisiuni/2015/sezonul-2/de-ce-avem-300-000-de-analfabeti-in-romania-vad-copii-de-6-7-ani-ingrijorati-ca-nu-au-ce-manca-seara.html

DSCF7513_zpsiijxgti5.jpg

DSCF7681_zpsv7jwum99.jpg


Blandiana

DSCF7680_zpsovgzvj4q.jpg


DSCF7545_zpsxnkzr1xw.jpg


acest pasaj va inlocui un pasaj la nivel

DSCF7549_zpstbscp3ix.jpg

DSCF7552_zpskk3bt49j.jpg

DSCF7554_zpskttzszpi.jpg


inainte de Vintu de Jos cineva avea o casa parter si etaj dar cind sa ii puna acoperis... uitarea s-a asternut deja casa fiind in calea progresului

vintu%20de%20jos_zpsnvgipsv6.jpg

DSCF7562_zpss5t1oobi.jpg

DSCF7574_zps2i76epx5.jpg

DSCF7599_zpswzcl1pzi.jpg


racordul nou Vintu de Jos-Sebes Alba

DSCF7604_zpsey7kyssj.jpg


Alba Iulia, si aici linia a fost mutata, traseul vechi ramine pe la capatul gradinilor localnicilor

FotoJet%20Collage14_zpsryahk79x.jpg

FotoJet%20Collage15_zpsa0xz6azh.jpg


DSCF7635_zpsrfsgbuzo.jpg

DSCF7648_zpsoqgj72ps.jpg


Din Alba Iulia m-am intors la Cugir iar de acolo cu 1621 acasa.
Am vorbit doar cu seful trenului de Cugir foarte putin, in rest nu am avut probleme deci nu am ce sa relatez.
 
Am remarcat ca in ultima vreme nu se mai posteaza nimic din parcurs, din lumea reala, accentul e pus pe modelism. Mai urmaresc si camioanele, am si eu unul militar pozat pe undeva, cind gasesc pozele le pun.
Pina atunci am zis sa risc o postare a unei deplasari
din 2016, pe care am facut-o pina la Curtici deci tot pe linia 200, chiar daca acuma dupa atitea postari s-a cam pierdut sirul logic al statiilor.Am zis ca cine stie, poate intereseaza pe careva si partea asta de ,,miscare".

Plecarea a fost una de avarie, am incropit pe graba un convoi mai degraba de interventie. Operatiunea s-a numit ,,curtos colac" deoarece Kurtos e numele unguresc al Curticiului insa la noi se spune kurtos kalacs la colacul secoiesc.Nu stiu de ce.

La plecarea din Timisoara Nord am pozat mizeria pe care o fac porumbeii in gara si chiar pe calatori

DSCF1004_zpsftbnc9tu.jpg
DSCF1006_zps2nb4qbe7.jpg
DSCF1007_zpst1qdyhx5.jpg

DSCF1009_zpspxusbm7i.jpg


mergind spre tren pozez un electrocar, o surpriza care imi aduce aminte de vremurile bune

DSCF1011_zpsitgalkm6.jpg


in triaj intrarea se face prin semnale mecanice, desi iesirile sint cu BLA,excavatorul lucreaza la ...FER, apoi eterna remorca MEVA

DSC_0359_zpszzkyva8b.jpg
DSC_0363_zpsjl3gcdgq.jpg


die gute alte zeiten, vagoanele inca mai au geamuri care se deschid, astea sint bune pentru calatorii.

DSC_0378_zpsxmbwcdaq.jpg
DSC_0386_zpszvpm5don.jpg


Ajungem in gara Arad. Cladirea e combinata acuma cu pasarela de peste linii, pasarela care e de fapt o cladire in toata regula, inclusiv biroul de miscare e sus. Deocamdata e curat, fara porumbei, mai ramine de vazut cum se vor ocupa de geamurile laterale care sint deasupra scarilor.

DSC_0392_zpsnojuecy4.jpg
DSCF1032_zpszmxyucys.jpg
DSCF1034_zpsgzrc7qbq.jpg


Anumite elemente ale istoriei noastre au ramas pe pozitie, mie imi place, e vorba de o epoca prin care a trecut tara noastra, mai interesant ar fi daca undeva ar fi si o placa cu informatii despre ele.

DSCF1035_zpsd85wnaqh.jpg
DSCF1043_zpsnjvet6m7.jpg


de sus pozez motorul care iese din depou prin geamul de linga biroul de miscare. Din pacate vechiul depou de automotoare(se vede la capatul cladirii albe) este abandonat si se distruge incet incet.

DSCF1046_zpspep5ykl5.jpg


mula de la Astra Calatori

DSCF1053_zpsaqytweai.jpg


plecarea spre Curtici, e bine ca toata lumea e in cupeu, noi stam pe hol si putem deschide usa.Alt avantaj din alte vremuri.Pasionatii nu se pling de frig.Liniile au spatii largi intre ele, cica pentru cazul ca sint accidente sa aiba unde sa scoata repede vehiculele afectate. Culmea, cisterna de la ultimul incident este scoasa pe partea cealalta.Tot aici au demolat si vechiul turn de apa.

DSCF1055_zpsb8n2qzjj.jpg

DSCF1063_zpsimirq8gw.jpg
DSCF1066_zpskgkfpbsy.jpg
DSCF1073_zpszmntatw1.jpg


pentru pasionatii de constructii feroviare, acest canton mi s-a parut deosebit de restul care mai sint pe retea
DSCF1076_zps6guoarez.jpg


dar cantoanele obisnuite sint duble

DSCF1077_zps5fzieold.jpg


iarasi avantajul deschiderii usilor

DSC_0417_zpsce7drslu.jpg


statia Sofronea mai are doar doua linii, cele directe, care sint legate intre ele cu o diagonala dinspre firul I spre II pe capatul spre Arad si una invers pe capatul spre Curtici.Pprin tren am auzit ca pina la urma vor fi actionate din Curtici.

DSCF1080_zps3j4gpyx1.jpg
DSCF1083_zpsswckujid.jpg


in Curtici un sir de locomotive, iar mai multe cantoane nu se mai vad fiind montat acel zid

DSC_0421_zpszdtrzer2.jpg


dincolo de gard cred ca cladirile arata cam asa

DSCF1095_zpsnvgktnfd.jpg

DSCF1098_zpspz5eew24.jpg
DSCF1099_zpspujf2cku.jpg




fiind acel tren OBB acolo nu am mai putut sa pozam menajeria de locomotive care e prin Curtici. Am vorbit cu doi politisti de frontiera care ne-au luat la ochi, daca putem poza. ,,da puteti poza pe aici"

nu am trecut peste trenul garat ci ne-am invirtit prin zona garii.peste drum de gara o cladire tip CFR

DSCF1105_zpsiejdwtkl.jpg
DSCF1106_zpszymuxcsh.jpg


magazia

DSCF1107_zpsb4wl6zjb.jpg
DSCF1108_zpsrtplm5n7.jpg


pe capatul spre Ungaria scrie Curtici fiind la fel ca pe capatul celalalt

DSCF1110_zpsm4qfnii1.jpg


DSCF1112_zpseyspkszz.jpg

DSCF1114_zps5lr3gifs.jpg

DSCF1116_zpstladabmh.jpg
DSCF1119_zpspms4idwl.jpg
DSCF1123_zpskoeoanb7.jpg


este si un mic parculet, ingrijit

DSCF1131_zps4vjvshqq.jpg
DSCF1132_zpsmwglk8zh.jpg


cladirile noi sint mai austere.
Gara are doar linia 1 peron, celelalte nu au peron.
pentru trafic local sint doua linii infundate, 1A si 2A iar alaturi inca o linie infundata pe care era tras un vagon UCS unguresc

in poza se vad ceilalti componenti ai convoiului, nepoata mea si inca un pasionat de trenuri.

DSCF1133_zpscshr6uam.jpg
DSCF1140_zpsipqzsnmq.jpg
DSCF1142_zpsqvi2zx0e.jpg
DSCF1145_zpsz4frxqos.jpg


Cu asta am incheiat linia 200 pe capatul asta, trebuie sa vad ce pot face pentru restul liniei, ca e cam departe de casa.
 
Din pacate, pozele de pe photobucket, pare ca s-au dus. De fapt nu stiu daca n-ar fi bine sa platesc sa se redeschida si sa le copiez repede ca sa le repun in alta galerie?

Am incheiat un turneu in cadrul operatiunii ,,Dezghet" am pozat de la Teius pina la Simeria insa pentru ca pe aici se discuta mai mult modelism , am zis sa intreb daca e cineva curios de poze si daca se merita sa le postez?
 
De acum poti incarca pozele in galeria foto a forumului.
Sunt sigur ca sunt persoane interesate sa vada imaginile tale.
 
Din pacate, pozele de pe photobucket, pare ca s-au dus. De fapt nu stiu daca n-ar fi bine sa platesc sa se redeschida si sa le copiez repede ca sa le repun in alta galerie?

Am incheiat un turneu in cadrul operatiunii ,,Dezghet" am pozat de la Teius pina la Simeria insa pentru ca pe aici se discuta mai mult modelism , am zis sa intreb daca e cineva curios de poze si daca se merita sa le postez?


Recupereaza-le din photobucket si apoi le poti urca in galeria lokomotiv, o sa ti trimit un mesaj cu datele contuluii.
Recuperarea cred ca o poti face platind la ei...

L.E....se pare ca ai cont acolo :)