Liniile 901+201

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Cel din fata hidrocentralei este pietonal acum.

http://www.panoramio.com/photo/81704852

http://www.panoramio.com/photo/81704816?source=wapi&referrer=kh.google.com

totusi, revin la tunelurile din reportajul din link

Sint cumva vechile tuneluri feroviare?

http://img12.imageshack.us/img12/6884/iuhz.jpg

am incercat sa imi dau seama unde ar fi asta

http://img36.imageshack.us/img36/5128/sm78.JPG

Iar acesta este foarte lung

http://img18.imageshack.us/img18/8070/c7xk.jpg
 
Dan, daca urmaresti cu atentie reportajul din link-ul dat de tine, te lamureste chiar autorul: peste rau de viaductul rutier Carligul Mic. Mai adaug eu, sunt putin mai la nord de gara Manastirea Turnu, dupa ce raul face acel cot la stanga (cum te uiti spre N). Aceste amenajari nu au legatura cu CF ci cu hidrocentrala.

Tunelul din primul link este rutier (din nou fara legatura cu CF) este imediat la sud de gara amintita, drumul prafuit din el este cel care leaga Manastirea Turnu de soseaua de centura a Calimanestiului in zona barajului.

Vechile portaluri ale tunelelor de pe V Oltului aratau asa:



locatia din poza este acum in mijlocul apei...
 
Am gasit pe SSC explicatia ca tunelele de care am intrebat sint ale apeductului Bradisor.
 
O tempora, cum trec anii.
Revenirea dupa citiva ani pe o linie nu poate fi decit trista.Am fost la Calimanesti si astfel am pozat inca o data traseul Sibiu-Rimnicul Vilcea. Mai incolo am mers cu IR Desiro si nu am mai incercat.

trenuri scurte, rare, triste, gari inchise devastate, darimate, vegetatie care obtureaa semnalele si indicatoarele. Am fost foarte trist, de aceea nici nu pun foarte multe poze.

in Sibiu se lucreaza la peroane. probabil tot asa cu distanta mare intre scara si peron. Partea ciudata e ca peroanele vor trece pe sub viaductul rutier. Oare cind o sa dezapezeasca?




semnal al fostei linii inguste



in Talmaciu am pozat o cisterna despre care am prezumat ca intereseaza pe cineva. Adica nu cunosc daca e veche si cu valoare sau doar abandonata acolo




in Riul Vadului nimic nu prea mai aminteste ca acolo a fost o statie cu multe linii.



Acuma dupa ce am mai citit pe forum privesc un pic altfel deplasarile. De exemplu am remarcat ca numele garilor e scris la fel ca pe linia Dorohoi sau Videle -Giurgiu. De asemenea cantoanele seamana cu aceleasi linii dar si cu linia Calafat.Am incercat sa pozez din mers, poate intereseaza pe cineva.
Era o discutie desper cantoanele de pe Calafat, daca au cantoanele o intrare de lemn. La cladirea haltei Balota 201 am incercat sa prind.



LA Cornet am cautat sa prind scrisul



Lotru







Calimanesti









Totul e abandonat la remiza Rimnicu Vilcea



Poate ar fi trebuit sa plec intr-o zi intr-o expeditie cu personalul pina la Caracal.Faceam toata linia.

Alta data
 
  • Like
Reacții: ICRA
Tare trist ,ai dreptate.

Multam de imagini, cisterna intereseaza. Si cantoanele la fel.
A cazut acoperisul la remiza...