cu motocicleta pe tren..

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

leo89

Member
5 Aprilie 2009
18
0
timisoara
LOCATION
timisoara
am o intrebare..vreau sa imi transport motocicleta de la Timisoara Nord - la C-lung Moldovenesc.. exista posiblitatea sa imi pun motoru in vagonul de bagaje? in acest mod m-as feri de multe neplaceri ...mai ales cu un motor de enduro :p mersi
 
pai vreau sa fac enduro..iar dupa 550km de mers pe sosea...sunt destul de obosit.. asa ma dau jos din tren..de la cuseta si hopa pe motor si ma dau pe un drum forestier..una alta..
 
@leo 89 : Salutare.
Din pacate stiu de cate un vagon cu spatiu pentru biciclete, unde ti-ar incapea motorul, ca nu e un cruiser, ar merge, dar trenurile cu un astfel de vagon , stiam ca sunt Acc1745-1746 BUc Nord-Bv
Acc 1621-1622, Brasov-Buc Nord
Nu pe rutele noastre in Banat, poate mai stie altcineva si iti raspunde
http://www.comunicatemedia.ro/Vagoane_cu_spatii_pentru_biciclete_si_schiuri_ic20249.html
Oricum cred ca daca ar fi ai plati la casa de bilete in plus ceva.O seara buna.
 
NU exista tren in RO de calatori cu vagon auto :lol: , iar vagoanele de bagaje au disparut de anii de zile ...........
 
Nu-i prea buna ideea cu trenul. Traim in romania nu uita. Iar la vagonul de biciclete nu ai nici o sansa sa bagi motocicleta pentru ca nu ai pe unde, decat sa ii demontezi ghidonul. si chiar si asa o sa iti fie greu sa o urci si sa o dai jos din tren, dar asta in cel mai romanesc caz posibil.
 
Vagoane ptr transport biciclete sunt 8 in toata Romania.

- 7 buc seria 84-96 = care circula pe A 1745/1746 Buc.Nord-Satu.Mare si retur , R 831 Buc.Nord-Brasov si retur si pe A 12621 Buc.Nord-Brasov-Blaj-Deva-Timisoara si retur dar la acest tren vagonul de biciclete face parte din gurpa de vagoane care circula pe Buc-Brasov si retur.

- 1 buc vagon etajat modernizat seria 84-16 identic cu 26-16 si 36-16 doar ca acest vagon are spatii ptr biciclete. Acest vagon a fost o perioada pe la Constanta acum de 2 luni de zile a revenit pe Acceleratul de navetisti 1537 Buc.Nord-Floresti.Prahova si 1538 returul. Si tot grupa asta de vagoane a lui 1537/8 mai facea o cursa cu Acceleratul Buc.Nord-Pitesti-Piatra.Olt si retur.

Cele 8 vagoane sunt insuficiente la cate biciclete merg cu trenul , insa pentru cei de [pe personale se pot folosi si 26-16 au loc dupa ce cobori de la etaj imediat in drepata e loc ptr 2-3 biciclete iar in partea stanga se poate cobori ca sa ajungi la usi. Inainte de modernizare cand vagoanele etajate erau 26-26 cand coborai de la etaj puteai ajunge jos la usi si prin stanga si prin dreapta acum dupa modernizare ca sa nu mai fuga blatisiti de nasii ( sa se joace pititea cu ei ) se mai poate cobori doar printr-o parte iar in partea cealalta e loc destul pentru 2-3 biciclete sau valize ori bagaje de mari dimensiuni.

in 2000 sau 2001 nu mai tin minte exact intr-o zi de vara taica-miu a venit sa-si ia motorul de aici de la Ploiesti. Fusese tinut in garaj la un prieten din 1990 si nu mai fusese folosit sau pornit. Vine la Ploiesti dimineata iar la prinz duce motorul la gara Ploiesti.Sud cu un taxi de marfa. Apoi da sa-l urce in compartimentul de serviciu al trenului Personal PL.Sud - Buzau - Comanesti - Ciceu. N-au putu 4 insi sa-l urce asa ca au asteptat Personalul Bucuresti-Marasesti-Ciceu ( astazi P 5005 Buc.N-Marasesti ) care atunci era compus din etajate 26-26 si il urca. L-a Adjud l-a dat jos. Daca il urcau in 21-47-le de la P PL.SUD-CICEU nu era probleme pentru ca venise cu un nepot ( var de-al meu ) care lucreaza la statia CFR Marasesti.

Motorul dus cu trenul era un simson avo din 1964 , care functioneaza destul de bine acum dupa cateva mici reparatii la el.

Leo89 ar fi o varianta daca tot te duci la cuseta si daca vagonul e ultimul si ai cu cine sa-l urci in tren ai putea sa-l urci si sa-l lasi la capatul vagonului rezemat/legat de ceva , oricum ma indoiesc sa fie calatori multi la Cuseta. Ar putea folosi un singur WC in loc de 2. Dar trebuie mai intai sa vorbesti si cu insotitorul vagonului de Cuseta o mica spagutza si totul e OK. Si daca reusesti poti sa dormi linistit la cuseta pana la destinatie tot ce iese si intra in vagonul de Cuseta nu se poate face fara sa vada insotitorul vagonului sau sa aprobe el.

Am vazut eu biciclete pe Personale oriunde in vagoane , chiar si in compartiment iar pe Dacia erau turisti straini cu biciclete care le tineau la capatul vagonului blocand intrarea la wc si chiar in wc era o bicicleta. Daca trenul are 2 wc-uri se poate folosi unul singur. Vagonul era un 21-90.

P 3009 BucNord-Brasov in vara lui 2008 am mers de la Ploiesti la Sinaia si nasul m-a pus sa bag bicla in wc apoi a incuiat usa cu o cheie patrata ca sa : " Lasa tinere doar nu oi sta langa ea pana la Sinaia. Stai si tu jos pe canapea si la Sinaia vin si iti deschid sa o iei ".

Duminica am venit de la Buzau la PL.Sud cu R 652 Suceava-Buc.Nord la primul vagon un 22-96 care la mijloc e salon iar la capete cu compartimente in compartimentul de serviciu al nasilor , legat cu lant si lacat era plin de bagaje cu destinatie si nr de telefon. Bagajele erau "aranjate" de pe la Suceava si mergeau in capitala cel mai probabil la studentii care se duc o data pe luna acasa.